eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Uście Gorlickie, usługa nadzoru inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Uście Gorlickie, usługa nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.8.) Numer faksu: 48184781379@fax.orange.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a170efb1-d8fa-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Uście Gorlickie, usługa nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a170efb1-d8fa-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038889/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 OZE na budynkach użytecznosci publicznej Gminy Uscie Gorlickie, usługa nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1975310,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej PV przeznaczonej do produkcji energii elektrycznej o łącznej mocy 355,50 kWp w następujących budynkach i mocach instalacji PV dla danego budynku:
1) budynek świetlicy wiejskiej i OSP w Śnietnicy, Śnietnica 82 - 23,85 kWp;
2) budynek świetlicy wiejskiej i OSP w Zdyni, Zdynia 30 - 17,55 kWp;
3) budynek świetlicy wiejskiej w Brunarach; Brunary 122 A - 16,20 kWp;
4) budynek remizy w Uściu Gorlickim; Uście Gorlickie 296 - 8,55 kWp;
5) budynek Urzędu Gminy w Uściu Gorlickim; Uście Gorlickie 80 - 14,40 kWp;
6) budynek Zespołu Szkół w Uściu Gorlickim; Uście Gorlickie 186 oraz 267 - 39,60 kWp;
7) budynek Zespołu Szkół w Brunarach; Brunary 50 - 33,75 kWp;
8) budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gładyszowie, Gładyszów 106 - 18,90 kWp;
9) budynek Ośrodka Zdrowia w Gładyszowie, Gładyszów 103 - 9,00 kWp;
10) budynek Ośrodka Zdrowia w Śnietnicy, Śnietnica 80 - 9,00 kWp;
11) budynek Ośrodka Zdrowia w Uściu Gorlickim, Uście Gorlickie 155 - 13,95 kWp;
12) budynek oczyszczalni ścieków w Uściu Gorlickim, Uście Gorlickie 113 - 48,60 kWp;
13) budynek biurowy Z.G.K. i M. w Wysowej Zdrój, Wysowa Zdrój 69 - 28,8 kWp;
14) budynek Wodociągów (SUW) w Uściu Gorlickim, Uście Gorlickie 54 - 32,40 kWp;
15) budynek oczyszczalni ścieków w Gładyszowie - 13,05 kWp;
16) budynek Urzędu Gminy w Uściu Gorlickim, Uście Gorlickie 77 - 14,40 kWp;
17) budynek OSP w Brunarach, Brunary 122 - 13,50 kWp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu części 1 zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 1950510,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 2 zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Uście Gorlickie przez:
1) inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego – jeżeli dotyczy);
2) inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3) inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
4) inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 24800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1675742,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2336999,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1675742,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101611814

7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1675742,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie części 2-art. 255pkt2 w zw. z art. 259 Pzp.Pierwszy ze wskazanych przepisów stanowi-zam. unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Zgodnie z drugim z przepisem-jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art.255-258ustawy Pzp. W przed. postępowaniu, w zakresie części 2, zamawiający odrzucił jedyną ofertę, złożoną przez Krzysztof Chochołek CK Projekt,na podstawie art. 226ust.1pkt 2lit.b ustawy Pzp.Przepis stanowi, że zamawiający odrzuca ofertę,jeżeli została złożona przez wykon. niespełniającego war. udziału w postępowaniu.Jednym z warunków udziału w części 2, był wymóg skierowania do realizacji zam. osoby posiadającej upraw. bud. do kierowania rob. bud. w specj. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,w rozumieniu ustawy z 7.07.1994 r.– PB, lub posiadającej upraw.,które zostały wydane na pod. wcześniej obowiąz. przepisów oraz będącej członkiem właściwej izby samorządu zawod.,mającej pełnić funkcję inspektora nadzoru inwest. w specjalności inst. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych(i ewentualnie koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego).Wskazano, że dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień,w tym uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a PB oraz ustawie z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE oraz dopuszcza się przynależność do właściwej organizacji lub instytucji zawodowej na terenie kraju,z którego pochodzi osoba posiadająca uprawnienia do kier. rob. budow.,jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na nią taki obowiązek.Wykonawca przedłożył wykaz osób,w którym skierował osobę posiadającą uprawnienia wydane na podst. wcześniej obowiązujących przepisów.Były to uprawnienia nadane decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w bud.W decyzji tej wskazano, że osoba skierowana przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwest. w spec. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiada uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy, kierowania i kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych elementów instalacji oraz badania stanu technicznego instalacji elektrycznych w budownictwie o. fiz.Wskazany zakres uprawnień oznacza, że są one ograniczone przedmiotowo do sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jedynie przy robotach budowlanych, wykonywanych na rzecz osób fizycznych.Należy wskazać natomiast, że zamawiający, na rzecz którego będą wykonywane roboty budowlane, jest jednostką samorządu terytorialnego, posiadającą osobowość prawną,a zatem uprawnienia do sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jedynie przy rob. bud., wykonywanych na rzecz osób fiz. nie są uprawnieniami pozwalającymi w ogóle do sprawowania wskazanej funkcji w przed. zamówieniu, a tym samym nie są one równoważne do uprawnień wymaganych przez zam.Wykonawca został wezwany do złożenia wyjaśnień w ww. kwestii w terminie do 15.05.2023 r.,jednakże w tym terminie wskazał, że nie jest w stanie ich przedłożyć z uwagi na brak kontaktu ze strony osoby, którą skierował do sprawowania wyżej wskazanej funkcji.Z uwagi na powyższe, zamawiający stwierdził, że K. Chochołek CK Projekt nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, określonego w roz. Vpkt3 podpunkt 2lit.a w zw. z pkt4 SWZ i oferta K. Chochołek CK Projekt podlega odrzuceniu na podstawie art.226ust.1 pkt2lit.b ustawy Pzp jako złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.Odrzucona oferta była jedyną ofertą złożoną na wykonanie części 2, postępowanie o udzielenie tej części zamówienia zostało unieważnione-art.255pkt2w zw. z art.259 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.