eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg- Przetarg 2



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg- Przetarg 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Leski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371034980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134697124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-leski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.powiat-leski.pl www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg- Przetarg 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c9bd05-2035-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00063004/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 370351,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370337,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg- Przetarg 2 dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 2279R Baligród – Wołkowyja polegająca na przebudowie przejścia dla pieszych wraz z dojściami w km 13+785 w m. Wołkowyja.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drógi powiatowej polegająca na budowie aktywnego przejść dla pieszych w miejscowości Wołkowyja przebiegającej przez działkę o nr ewid. 396. Zakres zadania obejmuje oznakowania pionowe i poziome przejścia dla pieszych wraz z budową odcinkowym chodnika, zjazdów do posesji, odprowadzenia wód deszczowych z pasa drogowego zamontowaniem poręczy ochronnych. W zakres prac wchodzą również prace przygotowawcze związane z tymczasową zmianą organizacji ruchu drogowego na czas budowy przejścia, geodezyjnego wytyczenia robót i inwentaryzacji powykonawczej przebudowywanego odcinka drogi. Podstawą do wykonania jest dokumentacja „Zgłoszenie robót dla danego zadania pn.
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2279R Baligród – Wołkowyja polegająca na przebudowie przejścia dla pieszych wraz z dojściami w km 13+785 w m. Wołkowyja” zwaną dalej „dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SWZ).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 2 do SWZ), STWiOR (załącznik nr 3 do SWZ) oraz przedmiar robot (załączniki nr 4 do SWZ).
Sposób realizacji zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i warunkami SWZ, w szczególności:
-projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego
-projektem wykonawczym
-przedmiarem robót
-STWiOR
oraz „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych:
Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych. Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu. (WR-D-41-3),
Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych. Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu. (WR-D-41-4).

Dołączony do SWZ przedmiar robót (załączniki nr 4 do SWZ) ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny oferty. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Załączony przedmiar robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest wyłączną podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Każdemu odwołaniu do norm krajowych przywołanych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych , użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis/specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego.
Okres gwarancji i rękojmi za wady
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 201794,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu dróg gminnych i powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg -Przetarg 2 dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 2227R Załuż – Lesko polegająca na przebudowie przejścia dla pieszych wraz z dojściami w km 5+635 w m. Łukawica”.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drógi powiatowej polegająca na budowie aktywnego przejścia dla pieszych w miejscowości Łukawica przebiegającej przez działkę o nr ewid. 116/1. Zakres zadania obejmuje oznakowanie pionowe i poziome przejścia dla pieszych wraz z budową odcinkową chodnika, zjazdów do posesji, odprowadzenia wód deszczowych z pasa drogowego zamontowaniem poręczy ochronnych. W zakres prac wchodzą również prace przygotowawcze związane z tymczasową zmianą organizacji ruchu drogowego na czas budowy przejścia, geodezyjnego wytyczenia robót i inwentaryzacji powykonawczej przebudowywanego odcinka drogi. Podstawą do wykonania jest dokumentacja „Zgłoszenie robót” dla zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2227R Załuż - Lesko polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Łukawica w km 4+928.00 – 5+878.00”,
zwaną dalej „dokumentacja projektową (załącznik nr 2 do SWZ).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 2 do SWZ), STWiOR (załącznik nr 3 do SWZ) oraz przedmiar robot (załączniki nr 4 do SWZ).
Sposób realizacji zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i warunkami SWZ, w szczególności:
- projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego
- projektem wykonawczym
- przedmiarem robót
- STWiOR
oraz „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych:
Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych. Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu. (WR-D-41-3),
Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych. Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu. (WR-D-41-4).

Dołączony do SWZ przedmiar robót (załączniki nr 4 do SWZ) ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny oferty. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Załączony przedmiar robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest wyłączną podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Każdemu odwołaniu do norm krajowych przywołanych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych , użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis/specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego.
Okres gwarancji i rękojmi za wady
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 168557,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247955,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274148,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247955,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzetem Mechanicznym Józef Prasoł w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099226

7.3.3) Ulica: Wiejska 16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247955,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207599,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248234,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207559,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzetem Mechanicznym Józef Prasoł w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099226

7.3.3) Ulica: Wiejska 16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207559,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.