eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania trzech budynków w celu ich przeznaczenia na budynek noclegowni dla bezdomnych z częścią higieniczno-sanitarną w zabudowie mieszkaniowej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania trzech budynków w celu ich przeznaczenia na budynek noclegowni dla bezdomnych z częścią higieniczno-sanitarną w zabudowie mieszkaniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Okregowy Polskiego Czerwonego Krzyża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7770005327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna Wilda 99 A-B

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-563

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@pck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pck-poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a053e74a-f3ca-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


organizacja pożytku publicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania trzech budynków w celu ich przeznaczenia na budynek noclegowni dla bezdomnych z częścią higieniczno-sanitarną w zabudowie mieszkaniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a053e74a-f3ca-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-01/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie nadbudowie oraz zmianie sposobu użytkowania trzech budynków w celu ich przeznaczenia na budynek noclegowni dla bezdomnych z częścią higieniczno- sanitarną, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5 SWZ i dalszych zapisów SWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) kompleksową budowę samodzielnego obiektu kubaturowego z częścią higieniczno-sanitarną wraz z instalacjami w tym instalacją elektryczną i instalacją odgromową, instalacją sanitarną oraz grzewczą;
2) wykończenie pomieszczeń oraz ich wyposażenie;
3) wykonanie prób i pomiarów;
4) zagospodarowanie terenu t.j urządzenie miejsc parkingowych oraz utwardzenie;
5) uprzątnięcie terenu budowy.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego (jeżeli dotyczy), zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Zamawiającego do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym uporządkować teren budowy.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona i dostarczy na dzień odbioru robót budowlanych:
1) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
2) potwierdzenie złożenia zawiadomienia o wykonaniu prac geodezyjnych wraz
z operatem oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego
z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe;
3) w terminie 30 dni od złożenia zawiadomienia, o którym mowa w pkt 2 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 egzemplarzach;
4) świadectwo charakterystyki energetycznej dla przedmiotowego obiektu (wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego robót przepisami) – w 3 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną na płycie CD/DVD.
5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SWZ obejmujących:
1) projekt budowlany (wielobranżowy), który stopniem swojej szczegółowości obejmuje projekt wykonawczy branży elektrycznej i sanitarnej,
2) projekt wykonawczy branży budowlanej,
3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
4) pozwolenie na budowę z dn. 10.12.2021 r.,
5) aneks do projektu budowlanego oraz wykonawczego (pkt 1 i 2) w zakresie stosowania materiałów oraz wyrobów budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750512,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784065,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750512,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Patyna Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250766990

7.3.3) Ulica: Obozowa 62a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Elbud sp. z o.o., 62-800 Kalisz w zakresie robót branży elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750512,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.