eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zadzim › Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkół w Zadzimiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkół w Zadzimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zadzim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zadzim 44

1.5.2.) Miejscowość: Zadzim

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 6786160

1.5.8.) Numer faksu: 43 6786660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29057474-cffe-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkół w Zadzimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29057474-cffe-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019197/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkół we Zadzimiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie zadania pod nazwą: „Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkół w Zadzimiu” Lokalizacja – planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Kazimierzew na działkach numer 136, 137, 138 i 139/3, obręb geodezyjny 31 – Zadzim – Kazimierzew, jednostka ewidencyjna Zadzim, powiat poddębicki, województwo łódzkie. Działka stanowi własność Zamawiającego. Teren jest uzbrojony, ogrodzony, oświetlony, posiada drogi o nawierzchni utwardzonej.
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie projektu budowlanego zgodnie z:
- Prawo budowlane Dz. U. z 2023 poz. 682 z poź. Zmianami;
- Warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 10 sierpnia 2022 r. Poz. 1679 wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi do uzyskania pozwolenia na budowę;
- zarejestrować dziennik budowy;
- zgłoszenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Poddębicach rozpoczęcia robot budowlanych.
Opracowanie projektowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania.
Dokumentacja projektowa winna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz spełniać obowiązujące przepisy.
Dokumentacja projektowa (PZT + PAB + PT) powinna być przekazana Inwestorowi w formie wydruków i postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych programach edytorskich i graficznych (.doc, .dwg, .pdf).
Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i zagospodarowania terenu na podstawie wyżej wymienionych projektów, w szczególności:
- Wybór kierownika budowy i zgłoszenie rozpoczęcia robot,
- Prace geodezyjne i przygotowawcze.
- Prace rozbiórkowe i demontaże.
- Wybór i wskazanie kierowników robot każdej z branż,
- Zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji,
- Wykonanie prac budowlanych objętych dokumentacją projektową zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami,
- Podłączenie budynku do mediów,
- Uzyskanie akceptacji nadzoru inwestorskiego na każdym etapie prac,
- Budowę ścian wewnętrznych i zewnętrznych, dachów, stropów, instalacja belek nadprożowych,
- Montaż okien i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
- Montaż instalacji wentylacyjnej nawiewno – wywiewnej wraz z rekuperacją,
- Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej,
- Montaż instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej,
- Montaż instalacji centralnego ogrzewania,
- Montaż instalacji oświetleniowej,
- Montaż instalacji elektrycznej, siłowej,
- Montaż instalacji telefonicznej,
- Montaż instalacji domofonowej,
- Montaż instalacji antywłamaniowej,
- Instalacja sieci internetu przewodowego i bezprzewodowego,
- Zagospodarowanie terenu zielonego,
- Zakup, montaż i ustawienie wyposażenia stałego i ruchomego,
- Inwentaryzacje powykonawcze, instrukcje obsługi i szkolenie personelu, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym również dokumentacji geodezyjnej, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu inwestycji, przeprowadzenie niezbędnych badań w tym również badania wody, badanie ciśnieniaw instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej itp.,
- Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu wraz z umieszczeniem planu ewakuacji w obiekcie oraz z wyposażeniem w sprzęt i oznakowanie p.poż. (spójne z instrukcją), powiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna w Poddębicach i Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Poddębicach o zakończeniu robot, zgłoszenie w
Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Poddębicach zakończenia budowy i uzyskanie zgody na użytkowanie/zakończenia budowy,
- Doposażenie placówki zgodnie ze specyfikacją,
- Uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robot,
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- montaż tablic interaktywnych,
- montaż zewnętrznej platformy dostosowanej dla osób poruszających się na wózkach oraz niewidomych/niedowidzących,
- montaż toalety dostosowanej dla osób z niepełnosprawnością ruchową w nowoprojektowanych sanitariatach
- korytarze i pomieszczenia dostosowane do poruszania się na wózkach,
- w nawierzchni podłóg realizacja oznaczeń poziomych w postaci ścieżki naprowadzającej (pasy wykładzin podłogowych o odróżniającym się kolorze)
kierujących niedowidzących do sal i schodów
- oznaczenia schodów (krawędzie pierwszego i ostatniego stopnia każdego biegu należy oznakować pasem w kontrastowym kolorze, stopnie schodów - proste bez nosków)
- w nawierzchni podłóg realizacja oznaczeń ostrzegawczych (pól wykładzin podłogowych o odróżniającym się kolorze) w miejscach, w których należy zachować szczególną ostrożność (na zakrętach ciągów komunikacyjnych, przed wejściem na schody),
- umeblowanie dedykowane konkretnym wychowankom, montaż tabliczek z wypukłym tekstem brajlowskim oraz poddrukiem (wykonany w kontrastowych kolorach i czcionką powiększoną), jako informacja przygotowana dla osób słabo widzących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2721375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3252000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2721375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361230513

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót branży elektrycznej - Defero Instalacje Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2721375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.