eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawę smartfonów oraz tablic interaktywnych: Część I: Smartfon - 10 szt. Część II: Tablica interaktywna - 8 szt.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę smartfonów oraz tablic interaktywnych:
Część I: Smartfon – 10 szt.
Część II: Tablica interaktywna – 8 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 25925 47, 32 259 2342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gig.eu/przetarg/2977/dostawa-smartfonow-oraz-tablic-interaktywnych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę smartfonów oraz tablic interaktywnych:
Część I: Smartfon – 10 szt.
Część II: Tablica interaktywna – 8 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbfb77af-15e4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180648/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5557/MKO/21/SN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425428,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30480,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa smartfonów:

Część I: Smartfon – 10 szt.

Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry przedstawione poniżej: Atrybut Opis
Typ urządzenia: Smartfon z obsługą dwóch kart SIM
Liczba rdzeń procesora: Min. 8
Pamięć operacyjna: Min. 6 GB
Pamięć wbudowana: Min. 1 x 128 GB
Typ ekranu: Dotykowy, AMOLED lub Super AMOLED
Przekątna ekranu: 6” – 7”
Częstotliwość odświeżania ekranu Min. 90Hz
Rozdzielczość: Min. 1400 x 1080

Zagęszczenie pikseli Min. 395 ppi
Wyposażenie: Min. 3 x aparat - tył w tym: min. 1 x 48 Mpix, min. 1 x min. 8 Mpix, min. 1 x min. 5 Mpix
Min. 1 x aparata – przód min. 20 Mpix
Wbudowane głośniki
Wbudowany mikrofon
Akcelerometr
Czujnik światła
Czytnik linii papilarnych
Złącza: Min. 1 x USB typu C
Min. 2 x nanoSIM
Komunikacja: Moduł Bluetooth
Wi-Fi
Min. 4G
NFC
GPS
Glonass
Bateria Min. 4500 mAh
Waga Max. 200 g
Dołączone akcesoria Ładowarka
Kabel USB typ C
Zainstalowane oprogramowanie System operacyjny w wersji aktualnej, spełniający poniższe funkcjonalności i wymagania techniczne:
- nie związany z jakimikolwiek ograniczeniami praw autorskich – dostępny na zasadzie licencji wolnego oprogramowania,
- dedykowany dla urządzeń mobilnych typu tablet,
- zapewniający funkcjonalności umożliwiające m. in.: włączenie ciemnego motywu dla całego systemu lub określonych aplikacji, nagrywanie ekranu, nawigowanie gestami, wsparcie dla 5G, udostępnianie Wi-Fi poprzez kod QR, kontrolę czasu spędzonego przed urządzeniem, wprowadzanie limitów korzystania z konkretnych programów,
- zapewniający aktualizacje systemu i aplikacji na nim zainstalowanych,
Certyfikaty i standardy Producent musi mieć wdrożony system zarządzania jakością

4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 13726,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic interaktywnych:

Część II: Tablica interaktywna – 8 szt.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry przedstawione poniżej:

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 16754,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe zostaje unieważnione na podstawie art. podstawie art. art. 255, ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami), ponieważ: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla Części I kwotę 15 000,00 PLN brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13677,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23989,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13677,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dreamtec Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606

7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-224

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13677,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.