Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00221736/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sulechów – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851120
1.5.8.) Numer faksu: 683854686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/0301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Sulechów – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41996a67-2746-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Wymian źródeł ciepła na terenie MOW Zielona Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 3 - Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 – Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.5 Efektywność energetyczna – wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00221736/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. ZADANIE I Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania, w szczególności:1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A,
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż
5) pieców gazowych dwufunkcyjnych,
6) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
7) rozebranie pieców kaflowych,
8) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń,
w niżej wymienionych lokalach mieszkalnych położonych w Sulechowie przy ul.:
a) Armii Krajowej 3/11
b) Armii Krajowej 26/1
c) Armii Krajowej 26/2
d) Armii Krajowej 27/1
e) Armii Krajowej 28/1
f) Armii Krajowej 28/2
g) Armii Krajowej 28/3
h) Armii Krajowej 28/4
i) Armii Krajowej 28/6
j) Brama Piastowska 10/2
k) Brama Piastowska 10/3
l) Brama Piastowska 10/4.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1 wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SWZ.
3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej.
4. Uznaje się, że w zakresie rzeczowym robót powierzonym wykonawcy do wykonania mieszczą się wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. W zakres robót budowlanych wchodzą również prace, które powinny być wykonane w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego.
5. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 3 - Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 – Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.5 Efektywność energetyczna – wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 245370,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania, w szczególności:1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A,
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż
5) pieców gazowych dwufunkcyjnych,
6) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
7) rozebranie pieców kaflowych,
8) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń,
w niżej wymienionych lokalach mieszkalnych położonych w Sulechowie przy ul.:
a) Armii Krajowej 76A/2
b) Armii Krajowej 76A/3
c) Armii Krajowej 76A/5
d) Chopina 2/8
e) Plac Ratuszowy 3/5
f) Plac Ratuszowy 4/2
g) Plac Ratuszowy 13/3
h) Plac Ratuszowy 15/5
i) Plac Ratuszowy 29/3
j) Tkacka 5/1
k) Tkacka 5/2
l) Tkacka 5/3
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1.2 wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SWZ.
3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej.
4. Uznaje się, że w zakresie rzeczowym robót powierzonym wykonawcy do wykonania mieszczą się wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. W zakres robót budowlanych wchodzą również prace, które powinny być wykonane w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego.
5. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 3 - Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 – Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.5 Efektywność energetyczna – wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 236111,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254919,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254919,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.H.U. „UNIKAL” SERWIS Piotr Gorgiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 978016392
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kargowa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Handlowo-Usługowy "Unikal" Serwis Piotr Gorgiel
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Handlowo-Usługowy "Unikal" Serwis Piotr Gorgiel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254919,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245117,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2451170,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.H.U. „UNIKAL” SERWIS Piotr Gorgiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 978016392
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kargowa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Handlowo-Usługowy "Unikal" Serwis Piotr Gorgiel
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Handlowo-Usługowy "Unikal" Serwis Piotr Gorgiel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245117,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku przy ul. Cyprysowej 25 C/WŁO/II/P3/17: Część I - roboty instalacyjne sanitarne, gazowe Część II - roboty instalacyjne elektryczne
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- ul. Łąkowa 33 lok. 9 - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.