eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82ba8fbe-e705-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036124/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bernatka OdNowa- strefa relaksu

1.1.2 Aktywna Kamienna Etap II- Modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej

1.1.3 Bór bezpiecznie i zdrowo VI

1.1.4 Radosne Przedszkole nr 7 – budowa placu zabaw dla dzieci

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1: „Bernatka OdNowa – strefa relaksu”:
Zadanie inwestycyjne pn. „Bernatka OdNowa – strefa relaksu” zakłada modernizację przestrzeni publicznej wykorzystywanej do rekreacji i aktywnego wypoczynku przez mieszkańców miasta – plaży przy zalewie Bernatka. W ramach zadania wykonana zostanie modernizacja plaży, wyznaczenie urządzonego obszaru plaży za pomocą obrzeży betonowych, montaż drewnianego trapu i połączenie go z pływającym pomostem. Ponadto istniejące miejsce zostanie wyposażone w elementy małej architektury: leżaki betonowe, ławki, palenisko, przebieralnia. Jako uzupełnienie inwestycji zaplanowano modernizacje terenów przyległych: urządzenie ciągów pieszych do plaży i istniejących urządzeń zabawowych, budowę nowoczesnego miejsca integracyjnego do organizacji ognisk, a także urządzenie zieleni.
Powyższe zapewni dostępność infrastruktury dla szerokiego grona mieszkańców Skarżyska i zapewni efektywne jej wykorzystanie. Ponadto stanie się miejscem do bezpiecznego i aktywnego wypoczynku dla różnych grup wiekowych – dzieci, młodzieży i dorosłych.
Zakres rzeczowy obejmuje;
o Urządzenie ciągów pieszych do modernizowanej plaży oraz istniejących urządzeń zabawowych 20 m3;
o Modernizacja plaży – wymiana nawierzchni 90 m3;
o Dostawa i montaż drewnianego trapu 1 szt.;
o Dostawa i montaż pomostu pływającego 1 kpl.;
o Dostawa i montaż betonowych leżaków plażowych 6 szt.;
o Dostawa i montaż przebieralni plażowej 1 szt.;
o Dostawa i montaż stojaka na rowery 1 szt.;
o Dostawa i montaż elementów małej architektury – ławka betonowa w koło 4 szt.;
o Dostawa i montaż paleniska z rusztem 1 kpl. oraz zagospodarowanie terenu wokół (płyty/kostka betonowa) 13 m2 ;
o Urządzenie zieleni – nasadzenia 85 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2: „Aktywna Kamienna Etap II – Modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej”:
Wykonanie robót poprzez ułożenie nowego chodnika oraz montaż oświetlenia ma na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa oraz komfortu korzystania z placu.
Zakres rzeczowy obejmuje;
o Rozbiórka starego chodnika pow. ok. 460 m2,
o Budowa nowego chodnika pow. 310 m2,
o Zakup, dostawa i montaż lamp oświetleniowych parkowych 6 szt.,
o Dostawa i montaż ławek parkowych 6 szt.
o Dostawa i montaż koszy na śmieci 6 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3: „Bór bezpiecznie i zdrowo VI”:
Przedmiotem zamówienia będzie zaprojektowanie oraz:
o Budowa 6 miejsc postojowych wraz z wymianą krawężników przy ul. Sosnowej;
o Dostawa i montaż urządzenia zabawowego – ścieżka zdrowia dla dzieci 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzenia zabawowego – trampolina 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzenia zabawowego – betonowy stół do piłkarzyków 1 szt.
o Dostawa i montaż ławki z rowerkiem do ćwiczeń dla seniorów 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4: „Radosne przedszkole nr. 7 – budowa placu zabaw dla dzieci”:
Przedmiotem zamówienia będzie zaprojektowanie oraz wykonanie robót poprzez zagospodarowanie terenu urządzeniami zabawowymi oraz elementów małej architektury ma na celu zapewnienie stworzenie miejsca do rekreacji dla dzieci i młodzieży

o Przygotowanie terenu pod inwestycję,
o Dostawa i montaż ławek parkowych (2 szt.)
o Dostawa i montaż urządzeń zabawowych Ścieżka zdrowia Równoważnia „Wąż”; 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Głuchy telefon”; 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Zestaw rekreacyjny”; 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Fabryka piasku”; 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Ścieżka zdrowia” 1 kpl.
o Dostawa i montaż urządzeń zabawowych „Wypełnienie Cymbałki” 1 kpl.
o Wyrównanie terenu wraz z zasiewem trawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99937,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99937,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99937,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290154801

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 1

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99937,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99507,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99507,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99507,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290154801

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 1

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99507,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta firmy COMES SOKOŁOWSCY Spółka Jawna, ul. Kościuszki 128 a; 26-500 Szydłowiec. Złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6 tj. nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. W złożona ofercie Wykonawcy po dokonaniu weryfikacji podpisu nie znaleziono plików z podpisami. Przesłane pliki nie zawierają podpisu lub pieczęci elektronicznej weryfikowalnego/ej za pomocą certyfikatu co uniemożliwia potwierdzenia pochodzenia oraz integralności danych w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.