eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.synowka@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07b638fe-b815-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b638fe-b815-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.77 Monitor, laptop

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania nr 4 i 5 zostały dofinansowane z projektu: Erasmus Mundus Joint Master Degree Chemical NanoEngineering (CNE)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-046/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58432 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej

Dostawa jest realizowana w 5 zadaniach:
1) Zadanie nr 1: komputer stacjonarny – 1 szt.

2. Miejsce dostawy: Campus Politechniki Wrocławskiej.
Zadanie nr 1: Budynek D21 Politechniki Wrocławskiej pl. Grunwaldzki 11, 50-377 Wrocław, pok. 009,

3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum:
1) Dla zadania nr 1: 36 miesięcy

licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego znajdują się we wzorze umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zał.nr 3.1 SWZ – OPZ.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik:
1) Nr 2.1 SWZ dla zadania nr 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej

Dostawa jest realizowana w 5 zadaniach:

2) Zadanie nr 2: zestawy komputerowe dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego – 6 szt.

2. Miejsce dostawy: Campus Politechniki Wrocławskiej.

Zadanie nr 2 : Budynek A-4, ul. Smoluchowskiego 21, 50-372 Wrocław, pok. 204,

3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum:
1) Dla zadania nr 2: 36 miesięcy
licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego znajdują się we wzorze umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 3.2 SWZ – OPZ.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik:

2) Nr 2.2 SWZ dla zadania nr 2 ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej

Dostawa jest realizowana w 5 zadaniach:

3) Zadanie nr 3: zestaw komputerowy dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego – 1 szt.


2. Miejsce dostawy: Campus Politechniki Wrocławskiej.

Zadanie nr 3: Budynek A-4, ul. Smoluchowskiego 21, 50-372 Wrocław, pok. 204,

3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum:
1) Dla zadania nr 3: 36 miesięcy

licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego znajdują się we wzorze umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 3.3 SWZ – OPZ.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik:

2) Nr 2.2 SWZ dla zadania nr 3,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 7469 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej

Dostawa jest realizowana w 5 zadaniach:

4) Zadanie nr 4: monitor dla Wydziału Chemicznego – 1 szt.

Zadania nr 4 zostały dofinansowane z projektu: Erasmus Mundus Joint Master Degree Chemical NanoEngineering (CNE)

2. Miejsce dostawy: Campus Politechniki Wrocławskiej.

Zadanie nr 4 : Budynek A-02, Wybrzeże Wyspiańskiego 28,29 , pok. 414.
3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum:

2) Dla zadania nr 4: 24 miesiące
licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego znajdują się we wzorze umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 3.4 SWZ – OPZ.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik:
3) Nr 2.3 SWZ dla zadania nr 4 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 2845 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu komputerowego dla Politechniki Wrocławskiej

Dostawa jest realizowana w 5 zadaniach:

5) Zadanie nr 5: laptop dla Wydziału Chemicznego – 1 szt.
Zadania nr 5 zostały dofinansowane z projektu: Erasmus Mundus Joint Master Degree Chemical NanoEngineering (CNE)

2. Miejsce dostawy: Campus Politechniki Wrocławskiej.

Zadanie nr 5: Budynek A-02, Wybrzeże Wyspiańskiego 28,29 , pok. 414.
3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum:

2) Dla zadania nr 5: 24 miesiące
licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego znajdują się we wzorze umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 3.5 SWZ – OPZ.
5. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik:

3) Nr 2.3 SWZ dla zadania nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 8618 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11685 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3547,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4858,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3547,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2884,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9878,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9878,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9878,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.