eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- t³ocznej w Jelczu-Laskowicach na terenach przeznaczonych na cele przemys³owe"



Og³oszenie z dnia 2021-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- t³ocznej w Jelczu-Laskowicach na terenach przeznaczonych na cele przemys³owe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jelcz-Laskowice

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Ma³gorzata £ubkowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Witosa, 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 713817152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia@elcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- t³ocznej w Jelczu-Laskowicach na terenach przeznaczonych na cele przemys³owe”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef172416-3e11-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00260198

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003374/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jelczu-Laskowicach na terenach przeznaczonych na cele przemys³owe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie
elektronicznejzapo¶rednictwemplatformazakupowa.pl pod
adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice3.W celuskrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi napytania preferuje siê, aby komunikacjamiêdzyzamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym
wszelkieo¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane by³y za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lijwiadomo¶ædo zamawiaj±cego”. Za datê
przekazania(wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñorazinformacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzezklikniêcieprzycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
dozamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿ewiadomo¶æzosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê zapo¶rednictwem poczty
elektronicznej. Adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:
um.zamowienia@jelczlaskowice.pl4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcominformacje za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdziezamieszcza³ na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymiprzepisami adresatem jest
konkretnyWykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowi±zek sprawdzania
komunikatów iwiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.plprzes³anych przez
zamawiaj±cego,gdy¿ systempowiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomieniemo¿e trafiæ do folderu
SPAM.6. Zamawiaj±cy,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporz±dzania i przekazywaniainformacji oraz
wymagañtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz ¶rodków komunikacjielektronicznej
wpostêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub
konkursiezamieszczawymaganiadotycz±cespecyfikacji po³±czenia, formatuprzesy³anych danych oraz
szyfrowania ioznaczania
czasuprzekazania i odbioru danych zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³ydostêp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastêpuj±cej konfiguracji:pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza
wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) w³±czona obs³ugaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu
przyjêtegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformêzakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem G³ównego UrzêduMiar.7. Wykonawca, przystêpuj±c
doniniejszegopostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania
zplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem
wzak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,i) zapozna³ istosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿einstrukcje
korzystania zplatformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adaniawniosków o
wyja¶nienie tre¶ciSWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych wniniejszym
postêpowaniu przyu¿yciuplatformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców"
na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osóbfizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1)
administratoremPani/Pana danychosobowych jestGmina Jelcz-Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-
Laskowice.2)administratorwyznaczy³ InspektoraDanych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ
pod adreseme-mail: -iod@jelcz-laskowice.pl3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na
podstawie art. 6 ust.1 lit. cRODO w celu zwi±zanymz przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana
danychosobowych bêd±osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania woparciu o art. 74ustawy PZP5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie
z art. 78 ust. 1PZP przezokres 4 lat od dniazakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;6) obowi±zekpodaniaprzez Pani±/Panadanych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jestwymogiemustawowym okre¶lonym wprzepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje niebêd±podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada
Pani/Pan:a)napodstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(wprzypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymaga³oby po stronie administratora
niewspó³mierniedu¿ego wysi³kumo¿e zostaæPani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych
informacji maj±cych nacelusprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania oudzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonegopostêpowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ
zmian±wyniku postêpowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresieniezgodnym z ustaw±PZP oraznie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);c) napodstawie art. 18RODOprawo ¿±dania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych zzastrze¿eniemokresu trwania postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lubkonkursu orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi nawa¿ne wzglêdyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);d) prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, ¿eprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³ugujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzaniePani/Pana danychosobowych przezadministratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jestUrz±d OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust.
3lit.b,d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- budowa odcinka kanalizacji grawitacyjnej De 200 PVC pomiêdzy studzienkami sk1 i sk2
o d³ugo¶ci 14,95 m ,
- budowy dwóch studni rozprê¿nych Str1 i Str2 wykonanych z PE lub PVC zakoñczonych
w³azem ¿eliwnym D400,
- budowa kana³u De 200 PVC w celu po³±czenia studni rozprê¿nych Str1
i Str2 ze studni± sk1 o d³ugo¶ci ok. 3,4 m ka¿dy,
- w³±czenie istniej±cego kana³u fi 200 do studni sk1,
- wykonanie studni sk1 jako nowej, betonowej o ¶rednicy fi 1000 mm z p³yt± studzienn±
przejazdow± i w³azem ¿eliwnym D400,
- budowa ruroci±gu t³ocznego PEHD 100 RC De 63 SDR 11 PN 10 pomiêdzy studni±
Str1,przepompownia P1, studni± Str2 i przepompowni± P2 o d³ugo¶ci 364 m i 63 m,
- budowa studni zlewczych DN1000 (Stz1 i Stz2)
- budowa przepompowni (P1, P2).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
Zamówienia te bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju robót w wysoko¶ci ok. 100% warto¶ci zamówienia podstawowego;
Przez prace podobne Zamawiaj±cy rozumie prace polegaj±ce na:
- wykonaniu robót budowlanych w zakresie ruroci±gów,
- wykonaniu kanalizacji sanitarnych, przepompowni, budowa studni,
- wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych,
- prace przygotowawcze, rozbiórkowe, prace ziemne, odbudowa nawierzchni, wyrównywanie terenu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium cena I gwarancja

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada do¶wiadczenie w realizacji robót porównywalnych, tj. wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej wraz z co najmniej 1 przepompowni± o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 500.000,00 brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub jeden z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w ca³o¶ci.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob± :
Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, z³o¿one wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
3000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych)

2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku BS O³awa Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem “ Wadium w postêpowaniu na „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- t³ocznej w Jelczu-Laskowicach na terenach przeznaczonych na cele przemys³owe”

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli
zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ
bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w
szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ: 1) terminu realizacji przedmiotu
zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana
mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub
okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy:2) Zmiany w
sposobie realizacji przedmiotu umowy 3) Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, lokalizacji
siedziby Wykonawcy (adresu). 4) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT wprowadzonej w ¿ycie
po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega
kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 5) Zmiany, polegaj±ce na
ograniczeniu zakresu robót budowlanych w przypadku, gdy wykonanie danych
robótbêdziezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowi±zuj±cymi
przepisami i decyzjami wykonania przedmiotu umowy (roboty zaniechane) wraz ze skutkami
zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w oparciu o kalkulacjê kosztów wynikaj±c± z kosztorysu
ofertowego.6) Sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla
Zamawiaj±cego.7) Zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom. 8)
Konieczno¶ci zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacj± umowy ze strony
Zamawiaj±cego, za pe³nienie funkcji kierownika robót. 9) W przypadku, kiedy w umowie znajduj±
siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest
niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbêdny dla
wyeliminowania tych b³êdów.10) Wszystkie powy¿sze postanowienia opisane w pkt. 1
niniejszego paragrafu stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie
stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Warunkiem dokonania
zmianpostanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona
na
pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany. Podstaw± do zawarcia aneksu s± dokumenty
(decyzje, protoko³y, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.Szczegó³y
zmian umowy zawarte s± w za³±czniku nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.