eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W TURKU



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W TURKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311096640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: potu@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pup.turek.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W TURKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c824e7e-0676-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c824e7e-0676-11ed-8000-d680d39e541a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl lub Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /pup_turek/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). W przypadku awarii platformy
e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-PUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /pup_turek/SkrytkaESP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Realizowane w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Realizowane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PUP.WO.271.1.EB.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Turku.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Niniejsze zamówienie polega na:
- budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej osadzonej na stopach żelbetowych do wejścia do budynku, balustrady zewnętrznej podjazdu i schodów z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy słupkami ramkami z prętów10/10mm wys. H=110 cm z rur stalowych Fi 50 mm ze stali nierdzewnej stosowanej na zewnątrz, wraz z dodatkowymi pochwytami dla osób /wykonanie ozdobne/, na płycie żelbetonowej, posadzkę pochylni wykonać z lastryka płukanego w kolorze czerwonym,
- wykonaniu wymiany zewnętrznej przegrody z profili cienkościennych z drzwiami w wejściu do budynku na Aluminiowy aluminiowe system ciepły wsp. 1,5 W/(m2*K)- skrzydło drzwi w świetle ościeżnicy o wymiarach 90/200 cm,
- wykonanie wejścia na taras schodów wejściowych do budynku ze spocznika podjazdu poprzez wycięcie istniejącej balustrady.
W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również zabezpieczenie kompleksowe terenu przyległego objętego robotami przed zniszczeniem, uporządkowanie i przekazanie do użytkowania Zamawiającemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:

1) Cena oferty brutto – 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną obejmującą branżę konstrukcyjno-budowlaną na kwotę 120 000 zł brutto z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty- Załącznik Nr 4 do SWZ,
4.2.Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z 7 lipca 1994-Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021r., poz.2351 ze zm.) -Załącznik Nr 5 do SWZ.
W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP.
Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.1, ppkt.4 składane są przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 do SWZ oraz Załącznik Nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP,
4.2. Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ
4.3. Oświadczenie Wykonawcy dot. uprawnień budowlanych- załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP,
4.2. Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ
4.3. Oświadczenie Wykonawcy dot. uprawnień budowlanych- załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się możliwość zmiany treści niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania jej przedmiotu w przypadku:
1) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych lub technologicznych, w szczególności:
a) spadku temperatury powietrza poniżej poziomu umożliwiającego prawidłowe prowadzenie robót budowlanych,
b) wystąpienia opadów deszczu nawalnego,
c) opadów śniegu powyżej 5 cm grubości pokrywy.
Okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a-c wymagają pisemnego potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru.
2) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć nadzwyczajne wydarzenia i okoliczności, nieprzewidywalne, niezależnie od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie niniejszej umowy, w szczególności wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
3) żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4) gdy takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy wskutek okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii COVID-19, w szczególności czasowej utraty przez Wykonawcę zdolności wykonania przedmiotu umowy z uwagi na kwarantannę lub izolację pracowników.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia
90 dni od daty zawarcia umowy, nie później niż do 10 grudnia 2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.