eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Przebudowa drogi gminnej nr 010608C relacji Bysławek - Lubiewo etap II od km 0+000 do km 1+750



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 010608C relacji Bysławek - Lubiewo
etap II od km 0+000 do km 1+750

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 010608C relacji Bysławek - Lubiewo
etap II od km 0+000 do km 1+750

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346579b4-2738-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002206/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 010608C relacji Bysławek-Lubiewo etap II od km 0+000 do km 1+750

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220867/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej nr 010608C relacji Bysławek - Lubiewo etap II od km 0+000 do km 1+750”.
2. Zadanie jest współfinansowane ze środków Lasów Państwowych.
Ponadto Zamawiający złożył wniosek do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego
o dofinansowanie ww. zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przebudowa istniejącej drogi gminnej nr 010608C, polegać będzie na wykonaniu wzmocnienia istniejącego gruntu poprzez stabilizację wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego, ułożeniu warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, przebudowie istniejących zjazdów oraz niezbędnej infrastruktury min. znaków pionowych i poziomych.
4. Zakresem objęto roboty drogowe związane z:
a) przebudową istniejących skrzyżowań z drogą powiatową,
b) przebudową istniejących zjazdów indywidualnych,
c) wykonaniem robót ziemnych,
d) wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
e) wykonaniem wzmocnienia poprzez stabilizację gruntu,
f) wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm,
g) wykonaniem nawierzchni istniejących zjazdów z betonu asfaltowego,
h) wykonaniem warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
i) wykonaniem nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
j) wykonaniem oznakowania pionowego,
k) wykonaniem poboczy z KłSM - wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu,
l) regulacją istniejących zaworów wodociągowych, studni telekomunikacyjnych i kanalizacyjnych,
m) wykonaniem robót wykończeniowych - remont istniejącego przepustu fi 1000.
5. Parametry przedmiotowe drogi
Parametry techniczne:
- Klasa drogi - D
- Kategoria ruchu - KR1
- Prędkość projektowa - 40 km/h
- Szerokość jezdni - zmienna 4-5 m
- Spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2,0%
- Szerokość poboczy - 0,5 m
- Spadek poprzeczny poboczy - 6,0%
- Szerokość zjazdów - dostosowana do istniejących
Parametry fizyczne:
- długość drogi – 1,750 km
- powierzchnia jezdni, zjazdów i mijanek – 7 470,60 m2
- utwardzone pobocza -2 650,00 m2
6. Przekrój podłużny
Niweletę przedmiotowej drogi przyjęto w oparciu o minimalne roboty ziemne, pochylenia podłużne istniejące i potrzebę włączenia się do istniejącej nawierzchni na końcu opracowania. Roboty ziemne należy wykonywać pod rzędne niwelety ze względu na wąski pas drogowy. Odprowadzenie wód opadowych
z projektowanej nawierzchni projektuje się jako powierzchniowe na przylegający teren.
7. Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni:
1) Ciąg główny, zjazdy bitumiczne:
- w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11s szerokość 4,0 m grub. 4 cm
- w-wa wiążąca z betonu asfaltowego (AC 16 w) szerokość 4,1 m grub. 4 cm
- warstwa podbudowy z KŁSM 0-31,5 szer. 4,5 m grub. 20 cm
- warstwa wzmacniająca z gruntocementu Rm 2,5 Mpa szer. 4,5 m grub. 15 cm
2) Pobocze utwardzone:
- obustronne gruntowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łam. stab. mech. 0/31,5 mm grub. 10 cm,
8. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Organizacja ruchu.
Projektowane oznakowanie ma na celu przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa uczestników ruchu samochodowego i pieszego. Znaki drogowe projektuje się
z grupy wielkości „ŚREDNIE”. Typ folii odblaskowej użytej na lica znaków - typ 2. Projektowaną organizację ruchu należy wprowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu (decyzja wydana przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.23.2019 z dnia 25.06.2019 r.). Powyższe opracowanie stanowi Załącznik nr 13 SWZ.
9. Wycinka drzew
W zakresie przebudowy powyższej drogi planuje się wycinkę drzewostanu. Na poniższą wycinkę uzyskano decyzję nr Oś.6131.45.2019 z dnia 29 listopada 2019 r. Wydaną przez Starostę Tucholskiego.
10. Urządzenia towarzyszące
W liniach rozgraniczających odbudowanej drogi zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące:
- sieć telekomunikacyjna - uzg. Orange nr 43694/TTISIOU/P/2019 z dnia 06.09.2019
- sieć elektroenergetyczna – uzg. ENEA nr 262/19 z dnia 29.05.2019 r.
- sieć wodociągowa i kanalizacyjna - uzg. Zakładu Komunalnego Gminy Lubiewo nr ZKGL-4222.23.VI.2019 z dnia 13.06.2019 r.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.

UWAGA!
Projekt budowlany przewiduje przebudowę drogi na odcinku 3,563 km, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu przebudowy drogi
o dł. 1,750 km.

12. Harmonogram robót i warunki płatności
Zamawiający przewiduje realizację robót w dwóch częściach:
I część: realizacja części robót budowlanych w wysokości 500.000,00 zł brutto
w terminie: od daty podpisania umowy – do 15.12.2021 r., termin płatności do 14 dni po dokonaniu odbioru częściowego;
II część: dokończenie całego zadania: w terminie 8 miesięcy od daty zawarcia umowy; pozostała kwota, termin płatności do 30 dni po dokonaniu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodny z powyższymi terminami realizacji i płatnościami oraz zakresem robót zgodnym z tabelą elementów scalonych i wartościami zgodnymi
z kosztorysem ofertowym, który zostanie Zamawiającemu dostarczony w dniu podpisania umowy.
13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych
45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45 23 20 00 - 2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, stanowiącej Załączniki od nr 8 do 13 do SWZ.
15. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji
i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane,
c) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
d) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
e) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
f) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,
g) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich
i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
h) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty
i zniszczenie plonów,
i) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
j) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
k) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
l) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
m) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach,
n) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
o) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
p) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
q) prowadzenia dziennika budowy,
r) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy.
16. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
17. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności
z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny
z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
18. Uproszczony kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
19. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.
20. Zamówienie objęte jest zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę znak: BD.6743.LUB.114.2019.Ecz z dnia 11 grudnia 2019 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132697,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1654682,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132697,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo-Transportowy Czesław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610000981

7.3.3) Ulica: Towarowa 1

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, tj. Przedsiębiorstwu Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Świeciu wykonanie nawierzchni.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132697,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.