Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186625/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazów medycznych i technicznych, dzierżawę zbiorników na ciekły tlen medyczny i zbiornika na azot ciekły, dzierżawę butli wraz z transportem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych i technicznych, dzierżawę zbiorników na ciekły tlen medyczny i zbiornika na azot ciekły, dzierżawę butli wraz z transportem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b246c1f2-1a9a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023229/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa gazów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186625/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/64/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dzierżawa zbiorników przeznaczonych do magazynowania tlenu ciekłego wraz z podłączeniem go do funkcjonującej instalacji tlenowej, zgodnego z obowiązującymi normami i przepisami, o parametrach:• Zbiornik kriogeniczny kriogeniczne do magazynowania tlenu ciekłego i produkcji tlenu gazowego o pojemności wewnętrznej 6m3 +/- 10%, z parownica, współczynnik naturalnego parowania nie większy niż 0,4% na 48 godzin ( Szpital Sucha Beskidzka),
• zbiornik kriogeniczny typ Eurocyl o pojemności ok 900 kg wraz z parownica i niezbędną armaturą (Szpital Maków Podhalański).
• Zbiornik kriogeniczny (tlenu ciekłego) o pojemności 3000 kg wraz z niezbędną armaturą, wyposażony w parownicę - do magazynowania tlenu ciekłego i produkcji tlenu gazowego ( Szpital Sucha Beskidzka)
Zbiorniki muszą odpowiadać warunkom technicznym zawartym w obowiązujących normach oraz spełniać wymagania Urzędu Dozoru Technicznego i być dopuszczony do eksploatacji przez w/w Urząd.
Celem zapewnienia ciągłości zaopatrzenia w ciekłe gazy medyczne zbiorniki mają być oddane do eksploatacji zgodnie z istniejącym prawem w ciągu dwu dni roboczych od momentu podpisania umowy.
2.Dzierżawa butli:
- butli stalowych tlenu medycznego o poj. 10 , 40 i 50 litrów,
- butli aluminiowych tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym o poj. 2, 5,8,10 litrów,
3. Dostawa tlenu medycznego ciekłego i tlenu butlowego w ilościach i asortymencie określonym w pakiecie nr 1.
4. Przegląd instalacji gazów medycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 552360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa gazów medycznych (dwutlenek węgla, podtlenek azotu, mieszanka tlenu i azotu) w asortymencie i ilości określonej w pakiecie nr 2.2. Dzierżawa butli w asortymencie i ilości określonej w pakiecie nr 2:
- butle dwutlenku węgla 40 l
- butle na podtlenek azotu o pojemności (7 kg,) 10l
- butle aluminiowych na mieszankę tlenu medycznego i podtlenku azotu w proporcjach 50%
do 50% (o poj. 2,8m3 ) 10 l wraz z dzierżawą zaworu i wózka do transportu butli,
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16756,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dzierżawa zbiornika na ciekły azot o parametrach:a) zbiornik kriogeniczny do magazynowania ciekłego azotu,
b) pojemność wewnętrzna 0,6 m3 +/- 10%,
2. Dostawa azotu ciekłego w ilości określonej w pakiecie nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 99200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dzierżawa butli tlenu technicznego i acetylenu w ilościach i o parametrach określonych w pakiecie nr 4.2. Dostawa tlenu technicznego i acetylenu w ilości określonej w pakiecie nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24321115-9 - Acetylen
4.5.5.) Wartość części: 3238,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585643,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585643,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585643,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-00-67-397
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585643,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18204,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26517,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18204,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lindr Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-00-67-398
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Żmigrodzkiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18204,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110246,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMI Mirosław Opiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-13-69-513
7.3.3) Ulica: Jabłoniecka 10
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3983,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3983,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3983,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-00-67-397
7.3.3) Ulica: Prof. Michała Żmigrodzkiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3983,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1691K w Skawicy - etap I
- Dostawa artykułów spożywczych-jajek, mrożonek, pieczarek, artykułów dla dzieci
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa elektrod igłowych i haczykowych, worków laparoskopowych do pobierania preparatów oraz oprzyrządowania do noża ultradzwiękowego ...COZL/DZP/AW/3411/PN-53/24
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny i Endoskopia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa lampy do tomografu komputerowego SOMATOM Definition AS SN 64573 wraz z montażem- 47/TP/2024
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących dla pacjentów z zaopatrzeniem
- Dostawa elementów jednorazowych do generatora Celon Elite i systemu DIEGO Elite wytwórcy Olympus
- Dostawa gazów medycznych na okres 12 miesięcy - powtórzenie
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.