eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Zakup specjalistycznej aparatury diagnostycznej i sprzętu medycznego na potrzeby usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup specjalistycznej aparatury diagnostycznej i sprzętu medycznego na potrzeby usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozlw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/762731

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup specjalistycznej aparatury diagnostycznej i sprzętu medycznego na potrzeby usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3165ce9f-efc3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092662/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Zakup specjalistycznej aparatury diagnostycznej i sprzętu medycznego na potrzeby usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 13 Odporna i Zdrowa gospodarka przyszłości, Działanie 13.2 Ochrona zdrowia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.260-68/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznej aparatury diagnostycznej i sprzętu medycznego na potrzeby usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim - aparatu OCT.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do Zamawiającego do miejsca użytkowania aparatów, ich instalację, uruchomienie, przeszkolenie pracowników z obsługi..
3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia w terminie do 7 dni roboczych od dnia instalacji
i uruchomienia zakupionego przedmiotu zamówienia - szkolenia dla personelu medycznego oraz pracowników obsługi technicznej. Szkolenie w wymiarze 16 godzin ( 2 dni robocze) odbędzie się w terminie ustalonym z Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tabeli Nr 1 pn.: „Opis przedmiotu zamówienia: Aparat OCT - wymagania” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
5. Tam gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych - dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie za pomocą w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył określenia „typu” lub znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub źródła (to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”) należy to rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, użytkowych lub standardów jakościowych a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który zastosował rozwiązanie równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia lub elementy zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia lub elementy w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia lub elementy. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu gwarancyjnego oferowanego przedmiotu zamówienia był nie dłuższy niż 48 godzin.
8. Przez czas reakcji serwisu gwarancyjnego należy rozumieć kontakt telefoniczny/zdalny.
9. Zamawiający wymaga, aby czas realizacji serwisu gwarancyjnego oferowanego przedmiotu zamówienia był nie dłuższy niż 7 dni roboczych.
10. Przez czas realizacji serwisu gwarancyjnego należy rozumieć czas od dnia zgłoszenia usterki/awarii do dnia zrealizowania naprawy.
11. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji zaoferowanego tomografu optycznego OCT wynosił co najmniej 24 miesiące – od dnia podpisania protokołów zdawczo-odbiorczych.
12. W przypadku niewypełnienia opcji dotyczącej okresu gwarancji w Formularzu Oferty Zamawiający przyjmie okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo –odbiorczego.
13. Zamawiający określił parametry techniczne dodatkowo oceniane.
14. Opis parametrów technicznych dodatkowo ocenianych znajduje w Tabeli Nr 1 pn.: „Opis przedmiotu zamówienia: Aparat OCT - wymagania”.
15. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 13 Odporna i Zdrowa gospodarka przyszłości, Działanie 13.2 Ochrona zdrowia

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191984,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191984,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191984,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTOPOL Technology Sp. z o.o. Adres

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276707501

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191984,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.