eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Wykonanie studni głębinowej z obudową na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Siekierkach Wielkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie studni głębinowej z obudową na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Siekierkach Wielkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632023635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 616698910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zkkostrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zaopatrzenie mieszkańców w wodę i odprowadzenie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie studni głębinowej z obudową na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Siekierkach Wielkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d2ab3a-0a9b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030817/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie studni głębinowej z obudową Stacja Uzdatniania Wody w Siekierkach Wielkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0d2ab3a-0a9b-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż dołączane do oferty) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: zamowienia@zkkostrzyn.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Centrum pomocy” platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz http://bip.zkkostrzyn.pl/kostrzynzk/bip/przetargi-i-zapytania-ofertowe/2023/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.1.3.2023/PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu studziennego nr 4 na gminnym ujęciu wód podziemnych z utworów neogeńskich zgodnie z Projektem Robót Geologicznych z sierpnia 2020 r. (opracowanym przez Firmę: Bartosz Owczarczak i Michał Krzyżanowski Aquametr s.c.). Wykonanie studni nr 4, ma na celu aby funkcjonowała ona w ramach ustalonych zasobów ujęcia. Odwiert studni należy zlokalizować w obrębie działki o numerze ewidencyjnych nr 371/16 obręb Siekierki Wielkie.
Zamówienie przewiduje wykonanie prac i robót geologicznych, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją, o której mowa powyżej obejmujące w szczególności:
a) Wykonanie otworu o numerze 4 o głębokości około 130,0 m lub do spągu warstwy budującej neogeński poziom wodonośny, poprzez prowadzenie robót wiertniczych metodą obrotową lub udarową przy użyciu urządzenia wiertniczego. Utwory czwartorzędowe do głębokości 10,0 m należy przewiercić za pomocą świdra rurowego lub łyżki wiertniczej w rurach 508 mm – 20 cali. Dalsze wiercenie należy prowadzić obrotowo świdrem gryzowym Ø 470mm, Ø370 mm, i Ø 330 mm z lewym obiegiem płuczki. W otworze zabudować rury stalowe Ø406 mm do głębokości 50,0 m a do głębokości 93,0 m rury Ø356 mm, które pozostaną jako rura cembrowa.
Filtrowanie otworu należy wykonać traconym filtrem wg normy DIN 4925 PCV-U typ KKV DN 175 (Ø195/227 mm) o długości 59,0 m. Eksploatacji Odwiert należy wykonać na do mioceńskiego poziomu wodonośnego, którego strop występuje na głębokości 93,0 m. Wiercenie należy zakończyć na głębokości 130,0 m średnicą końcową ø 330 mm. Kolumnę filtrową należy posadowić na podsypce piaszczystej na głębokości 129,0 m. Warstwę wodonośna przewiduje się ująć w następujący sposób:
• Rura podfiltrowa PVC-U typ KKV DN 175 (Ø195/227 mm) o długości 3,0 m,
• Filtr okładzinowy PVC-U typ KKV DN 175 (Ø195/227 mm) o długości roboczej 28,0 m, okładzina 0,7-1,2 mm, szerokość szczeliny 0,75 mm, osypka 0,8-1,4 mm,
• Rura nadfiltrowa PVC-U typ KKV DN 175 (Ø195/227 mm) o długości 28 m,
• Zamknięcie otworu do czasu wykonania obudowy należy wykonać w postaci kaptura z rur stalowych ø 356 mm,
b) Zamykanie horyzontów wodonośnych, zgodnie z Projektem Robót Geologicznych.
c) Wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego, zgodnie z Projektem Robót Geologicznych.
d) Pompę do próbnego pompowania dostarczy Wykonawca robót.
e) Sposób odprowadzania wody odpompowywanej zgodnie z Projektem Robót Geologicznych.
f) Prace geodezyjne zgodnie z Projektem Robót Geologicznych.
g) Opróbowanie otworu i postępowanie z próbami, zgodnie z Projektem Robót Geologicznych.
h) Wykonanie termoizolacyjnej obudowy studni typu Water Line w kolorze białym, na płycie żelbetowej. Obudowa kompletna DN 100, w wykonaniu armatury ze stali nierdzewnej, wyposażona między innymi w wodomierz zwykły, automatyczne dogrzewanie, hermetyczną skrzynkę przyłączeniową, czujnik otwarcia/zamknięcia obudowy, kranik do poboru wody, uszczelkę wewnętrzną, mechanizm wspomagający otwieranie/zamykanie, odejście z zaworem kulowym na wąż strażacki o średnicy DN32, układ wentylacyjny z siatką zabezpieczającą przed owadami, gniazdo serwisowe 230 V, wewnętrzne oświetlenie LED, uchwyt do odnoszenia obudowy. Zamawiający wymaga dostarczenia atestów higienicznych i deklaracji0 zgodności dla elementów wyposażenia.
i) Wykonanie badań laboratoryjnych – analiz sitowej próbki gruntu oraz analiz fizykochemicznych i bakteriologicznych wody surowej (pobór w obecności przedstawiciela Zakładu Komunalnego w Kostrzynie) zgodnie z Projektem Robót Geologicznych.
j) Wyniki pompowania pomiarowego posłużą do określenia parametrów hydrogeologicznych i eksploatacyjnych otworu.
k) Prowadzenie nadzoru geologicznego oraz opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej zasobowej dokumentującej powstanie nowego otworu hydrogeologicznego oraz sporządzanie raportów wiertniczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.

2.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu studni głębinowej i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
a. pieniądzach,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, ze poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462).

zgodnie z rozdziałem XI SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.