eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e800ad84-3e35-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl
2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony:
https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu.
2.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych
osobowych jestUniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, NIP
542-021-17-17,REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;􀀁􀀁 Uniwersytet Medyczny w
Białymstoku powołałInspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach
danych osobowychwysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane
kontaktowe podane nastronach internetowych Uczelni,􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą w celu związanym zprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – ustawa
Prawo zamówieńpublicznych),􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub
podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz
art. 74 ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019,
ze zm.), dalej„ustawa Pzp” , osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel
platformy dopublikowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,􀀁􀀁 Pani/Pana dane
osobowe wzwiązku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą być
przekazywane dopaństw trzecich, 􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.
78 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
lub teżprzez okres dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych; 􀀁􀀁
obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawyPzp; 􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:− na podstawie art.
15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO
prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników),− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
przezadministratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;􀀁􀀁 nie przysługuje
Pani/Panu:−prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;−
prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− prawo do sprzeciwu
wobecprzetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną
przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.1.59.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 3 do SWZ (formularz cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Kryteria oceny ofert
1.1. Cena ofertowa – 60%,
1.2. Termin dostawy – 40%.
Ad. 1.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium CENA OFERTOWA (C):
C min.
C = ---------- x 60
C of.
gdzie:
C min. - cena najniższa spośród badanych ofert,
C of. - cena oferty badanej,
Ad. 1.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium TERMIN DOSTAWY (TD):
TD mi
TD = ---------- x 40
TD of.
gdzie:
TD min. - najkrótszy możliwy termin dostawy,
TD of. –termin dostawy oferty badanej,

najkrótszy możliwy termin dostawy 21 dni roboczych, a maksymalny termin 27 dni roboczych - od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ - składane przy ofertcie.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą
oświadczenie wykonawcy dotyczące aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia – Załącznik 6

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
i ust. 3 Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”,
to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
i ust. 3 Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”,
to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (nie dotyczy punktów skreślonych):
1.1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
1.3. OPZ Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy;
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
1.7. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Załącznika nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
1.8. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Części V pkt 5 SWZ (jeśli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do
oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego
pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowaniewykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie
zobowiązań w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań
związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i
przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub
ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona
notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost
na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto
rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez
poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) w sytuacji, gdy:
a) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron,
b) istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego,
c) nastąpiła zmiana numeru katalogowego, bądź wycofanie produktu ze sprzedaży; wykonawca zobowiązany jest wówczas do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tej zmianie i zaproponowania produktu równoważnego, który musi być zaakceptowany przez Zamawiającego.
3. Strony ustalają, iż podane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy ilości towaru stanowią wielkość szacunkową i mogą być w rzeczywistości zarówno większe jak i mniejsze, lecz ogólna wartość zamówienia nie może przekraczać kwoty określonej w § 5 ust. 1.
4. Żadna ze Stron Umowy nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy spowodowane przez okoliczności traktowane jako Siła Wyższa. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Za przejawy siły wyższej uznaje się katastrofalne zjawiska wywołane działaniem sił natury, np. powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pożary lasów. Jako siłę wyższą traktuje się także działania wojenne, gwałtowne rozruchy, strajki oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować, pandemię koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 oraz związane z nią szczególne środki administracyjne.
5. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
6. Jeżeli Siła Wyższa, będzie trwała nieprzerwanie przez okres 30 dni lub dłużej, Strony mogą w drodze wzajemnego uzgodnienia rozwiązać Umowę, bez nakładania na żadną ze Stron dalszych zobowiązań, oprócz płatności należnych z tytułu wykonanych dostaw.
7. W przypadku wykonania części przedmiotu umowy, rozliczeniu podlegają zrealizowane dostawy.
8. W przypadku kontynuacji Umowy, okres występowania następstw Siły Wyższej powoduje przesunięcie terminów realizacji dostawy określonej w Umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.