eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na ciekach i potokach Nadzoru Wodnego Żywiec - etap IV



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na ciekach i potokach Nadzoru Wodnego Żywiec – etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na ciekach i potokach Nadzoru Wodnego Żywiec – etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be11bb74-dce4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.205 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Żywiec -etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.68.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462235,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zasyp wyrw brzegowych na potoku Pewlica w km 2+600-2+640, 3+700-3+800 w m. Pewel Ślemieńska, gm. Świnna.
W ramach zadania przewidziano wykonanie następujących robót:
• Zasyp wyrwy w km 2+600-2+640
• Zasyp wyrwy w km 3+700-3+800
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części I zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ, Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 3a do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 137858,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Udrożnienie koryta wraz z zasypem wyrw brzegowych na potoku Leśnianka 0+000-0+100 w m. Żywiec, gm. Żywiec.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na zasypie wyrwy brzegowej materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia, wraz ze stabilizacją kamieniem łamanym ciężkim, usunięciu namułów oraz humusowanie i obsianie skarp.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części II zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ, Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 3b do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 40192,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wieśnik w km 0+000-2+630 w m. Wieprz i w m. Radziechowy, gm. Radziechowy-Wieprz.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie ochrony przeciwpowodziowej, polegających na usuwaniu szkód powodziowych powstałych w latach 2020-2021 , prace obejmować będą zabezpieczenie podmytych brzegów i wyrw brzegowych wraz ze stabilizacją kamieniem ciężkim łamanym, usunięcie zakrzaczeń , nanosów , drzew powalonych w korycie.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części III zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ, Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 3c do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 182616,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Zasyp wyrw brzegowych w km 2+514-2+544, 3+160-3+300, 3+485-3+520, 3+575-3+600 potok Trzebinka.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych na potoku Trzebinka, w tym zasyp istniejących wyrw. Prace ręczne oraz mechaniczne, wykopy oraz przekopy wykonywane ładowarkami przedsiębiernymi wraz ze stabilizacją kamieniem ciężkim łamanym.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części IV zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ, Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 3d do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 101567,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138989,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167682,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138989,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Pośrednictwo Usługi Koparko-Ładowarkami Andrzej Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-100-23-91

7.3.4) Miejscowość: Mucharz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-106

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138989,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43572,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48896,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43572,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Pośrednictwo Usługi Koparko-Ładowarkami Andrzej Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-100-23-91

7.3.4) Miejscowość: Mucharz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-106

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43572,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w wyznaczonym terminie tj. do dnia 20.06.2022r. do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.