eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Zaproj., uzyskanie niezbęd. decyzji admin. oraz pełnienie nadzoru autors. budowy farmy fotowoltaicznej na ter. Miasta Żory o mocy ok 4,3 MWp z możliwością zabud. magazynów energii (2%-5% mocy farmy)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaproj., uzyskanie niezbęd. decyzji admin. oraz pełnienie nadzoru autors. budowy farmy fotowoltaicznej na ter. Miasta Żory o mocy ok 4,3 MWp z możliwością zabud. magazynów energii (2%-5% mocy farmy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaproj., uzyskanie niezbęd. decyzji admin. oraz pełnienie nadzoru autors. budowy farmy fotowoltaicznej na ter. Miasta Żory o mocy ok 4,3 MWp z możliwością zabud. magazynów energii (2%-5% mocy farmy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7979765d-ce1d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047732/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego, farmy fotowoltaicznej o mocy 4,3 MWp z możliwością zabudowy magazynów energii (2%-5% mocy farmy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego budowy farmy fotowoltaicznej na terenie miasta Żory o mocy około 4,3 MWp z możliwością zabudowy magazynów energii (2%-5% mocy farmy).
Zakres dokumentacji:
1) Branża budowlana.
a) Wymagany zakres robót wynikający z koncepcji projektowej:
• wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską na potrzeby dobrania metody posadowienia konstrukcji fotowoltaicznych oraz stacji transformatorowych,
• zaprojektować podłoże pod stacje transformatorowe
• zaprojektować konstrukcję stalową pod panele fotowoltaiczne
• zaprojektować sposób posadowienia konstrukcji pod panele fotowoltaiczne (rodzaj fundamentów)
• zaprojektować ogrodzenie bez podmurówek, ogrodzenie systemowe panelowe wysokości min. 1,80m ze słupami z wysięgnikiem 1/2Y do montażu drutów kolczastych,
• zaprojektować bramę automatycznie przesuwaną wraz z fundamentem oraz furtki wejściowe zamykane na klucz,
b) Wymagany zakres robót nieuwzględniony w koncepcji projektowej:
• zaprojektować podłoże pod obiekty magazynów energii, które będą dostarczane i montowane w późniejszym czasie
• w razie konieczności zaprojektować fundamenty pod obiekty magazynów energii, które będą dostarczane i montowane w późniejszym czasie
• zaprojektować inne elementy konstrukcyjno-budowlane niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
2) Branża drogowa – zagospodarowanie terenu.
a) Wymagany zakres robót wynikający z koncepcji projektowej:
• wykonać dokumentację geologiczno-inżynierską istniejącego podłoża gruntowego na potrzeby doboru podbudowy dróg technologicznych i serwisowych oraz drogi dojazdowej,
• projekt zagospodarowania terenu dla planowanej inwestycji wykonany na aktualnych mapach (w przypadku konieczności na mapach do celów projektowych),
• projekt drogi dojazdowej od strony ul. Włościańskiej,
• projekt wewnętrznych dróg komunikacyjnych technologicznych i serwisowych,
• projekt odprowadzenia wód deszczowych z ciągów komunikacyjnych z odprowadzeniem do rowu odwadniającego,
• inwentaryzacja drzew i krzewów zlokalizowanych na terenie inwestycji (przeznaczone do wycinki),
b) Wymagany zakres robót nieuwzględniony w koncepcji projektowej:
• projekty docelowej organizacji ruchu oraz tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z odpowiednimi uzgodnieniami.
3) Branża elektryczna.
a) projekt elektroenergetycznego przyłącza kablowego SN 20kV (włączenie do stacji na terenie Rybnika),
b) projekt kontenerowych stacji transformatorowych,
c) projekt elektroenergetycznych linii kablowych nN AC,
d) projekt elektroenergetycznych linii kablowych nN DC,
e) projekt paneli fotowoltaicznych, inwerterow, złącz kablowych nN,
f) projekt konstrukcji do montażu paneli fotowoltaicznych,
g) instalacja przeciwporażeniowa,
h) instalacja uziomowa,
i) instalacja oświetlenia terenu,
j) instalacja monitoringu wizyjnego,
k) kanalizacja teletechniczna (na terenie farmy i w drodze dojazdowej do najbliższego słupa sieci napowietrznej n.n.) wraz z instalacją teletechniczną połączoną z rejestratorem monitoringu wizyjnego,
l) moc farmy fotowoltaicznej 4,3 MWp,
m) projekt musi uwzględniać możliwość zastosowania magazynów energii dla 2%-5% mocy farmy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545305,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alseva PRO sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772454069

7.3.3) Ulica: Salwatorska 14/310

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-109

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.