Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236358/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO –WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8955071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO –WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aac26197-dc89-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026929/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika o mocy 75KW dla ekipy drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 r, wolnego od wad prawnych i fizycznych ciągnika rolniczego w wersji drogowej (dalej: ciągnik, pojazd) spełniającego co najmniej wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe opisane w Specyfikacji Techniczno-Użytkowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ
Wykonawca zobowiązuje się do pierwszego uruchomienia ciągnika i przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu jego prawidłowej obsługi – czas trwania szkolenia nie krócej niż 1 godzina. Przeszkolenie zostanie potwierdzone adnotacją na protokole odbioru ciągnika.
Wykonawca zapewni, przez okres określony w ofercie, (wliczony w cenę Oferty) obsługę ciągnika w zakresie przeglądów serwisowych, w tym gwarancyjnych, określonych przez producenta w książce serwisowej, obejmujący dojazd serwisanta do miejsca siedziby Brygady Drogowej i koszty wykonania usługi tzw. robociznę. Zamawiający pokryje koszt wymaganych przy przeglądach gwarancyjnych materiałów eksploatacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie przepisu art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, na ogłoszenie o numerze 2024/BZP 00236358/01 z dnia 2024-03-07 r. do dnia składania ofert tj,. do 15 marca 2024 r. wpłynęły cztery oferty. Zamawiający po otwarciu ofert stwierdził, że załączony do postępowania formularz ofertowy zawiera błąd (brak możliwości określenia przez Wykonawców jednego z kryteriów oceny ofert – czego nie można konwalidować w oparciu o zapis art. 223 ustawy Pzp) skutkujący brakiem możliwości dokonania oceny złożonych ofert. Jest to wada wypełniająca znamiona określone w art. 255 pkt 6) tj. postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający, na podstawie dyspozycji zawartej w art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, iż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397905 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktów leczniczych - Atezolizumabum
- Dostawa sprzętu fotograficznego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Elektrofizjologii
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego ma potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.
- "Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej na terenie gminy Somianka"
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego - II postępowanie
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO -WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.