eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 223 przy ul. Kasprowicza 107 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 223 przy ul. Kasprowicza 107 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 48 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 223 przy ul. Kasprowicza 107 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97749963-ddba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 223 przy ul. Kasprowicza 107

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.12.2023.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4853958,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
a) kompletnej dokumentacji projektowej dla wszystkich branż wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim, dotyczącej Modernizacji Szkoły Podstawowej nr 223 w Warszawie przy ul. Kasprowicza 107,
b) sporządzenia projektu na potrzeby złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę,
c) uzyskania niezbędnych uzgodnień z Rzeczoznawcami oraz organami wskazanymi w toku realizacji procedury administracyjnej i niezbędnych dla uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
W wyniku skutecznego zgłoszenia wykonanie wszelkich prac budowlano - montażowych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, tj.:
a. prac rozbiórkowych i demontaży,
b. odświeżenia elewacji obiektu z wyłączeniem sali gimnastycznej,
c. wymiany instalacji wody zimnej i instalacji hydrantowej,
d. wymiany instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
e. wymiany instalacji kanalizacji sanitarnej z wyłączeniem przykanalików sieci kanalizacyjnej,
f. remontu węzłów sanitarnych ogólnodostępnych z rearanżacją i dostosowaniem do współczesnych wymogów budowlano – technicznych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych,
g. remontu i rearanżacji zespołu szatni sportowych dla sali gimnastycznej z dostosowaniem do współczesnych przepisów prawa budowlanego,
h. montażu dodatkowego układu pompowego w istniejącym węźle cieplnym, tj.: wymiany głównej pompy cyrkulacyjnej oraz montażu pompy awaryjnej wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych umożliwiających prawidłową pracę urządzeń,
i. wymiany pionów oraz grzejników instalacji centralnego ogrzewania w objętych rearanżacją pomieszczeniach sanitarnych i szatniowych,
j. montażu osłon grzejników w salach lekcyjnych,
k. wykonania instalacji wentylacji hybrydowej w podlegających modernizacji pomieszczeniach sanitarnych i szatniowych,
l. wymianie posadzek na drogach komunikacji ogólnej oraz w salach lekcyjnych,
m. wykonanie gładzi gipsowych ścian i malowanie ścian oraz sufitów korytarzy głównych i sal lekcyjnych,
n. montażu listew odbojowych na korytarzach,
o. wymiany 40 szt. okien wraz z wyposażeniem ich w nawietrzaki higrosterowalne,
p. wymiany stolarki okiennej klatek schodowych,
q. montażu głównego wyłącznika przeciwpożarowego,
r. wymiany opraw oświetleniowych z wyłączeniem pomieszczeń małej sali gimnastycznej oraz hali sportowej,
s. wykonania zabudowy galerii – balkonu przy wejściu głównym na odcinku przylegającym do pomieszczeń administracyjnych,
t. wykonaniu zabudowy – przedsionka przed wejściem do części podziemnej,
u. wymiany balustrad schodów zewnętrznych i wewnętrznych obydwóch klatek schodowych
v. remontu daszku nad wejściem głównym,
w. montażu platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych.
Z uwagi na funkcjonowanie obiektu szkolnego wszelkie prace remontowe należy przeprowadzić w sposób możliwie daleko ograniczający utrudnienia w użytkowaniu części obiektu niestanowiącej przedmiotu zamówienia.
2. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostępu wraz z możliwością użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
W szczególności poprzez usunięcie barier architektonicznych wynikających z założeń określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
3. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym do wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia, przy użyciu co najmniej 1 pojazdu dostosowanego do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jednego pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem ziemnym w rozumieniu art. 2 pkt 33) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
Wymagania zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy - Załącznik nr 9 do SWZ
6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 6.12.2024 roku z jednoczesnym zastrzeżeniem, iż dokumentację projektową, o której mowa w § 1 ust. 1 lit. a) projektowanych postanowień umowy, należy wykonać w terminie 15 tygodni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5098007,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9471000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5098007,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO PIOTR GREGORCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241785672

7.3.3) Ulica: Kaliszówka 4 lok 46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-909

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5098007,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.