eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice Drugie › Rewitalizacja i zagospodarowanie zbiornika wodnego w miejscowości Rybczewice Drugie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja i zagospodarowanie zbiornika wodnego w miejscowości Rybczewice Drugie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 119

1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815844461

1.5.8.) Numer faksu: 815844474

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=144

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja i zagospodarowanie zbiornika wodnego w miejscowości Rybczewice Drugie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c860ddc-f922-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031079/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja i zagospodarowanie zbiornika wodnego w miejscowości Rybczewice Drugie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny WojewodztwaLubelskiego na lata 2014-2020, Dzialanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141960/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1480172,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja i zagospodarowanie zbiornika wodnego w miejscowości Rybczewice Drugie”.
2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne.
3. Zamówienie obejmuje rewitalizację i zagospodarowanie zbiornika wodnego w miejscowości Rybczewice Drugie, w tym m.in.:
1) Odbudowę grobli zbiornika wodnego poprzez lokalne odmulenie i oczyszczenie dna zbiornika wraz z odbudową grobli w km 0+000-0+600 do rzędnej 198,00 m n.p.m. i odtworzeniem skarp: skarpa odwodna grobli zbiornika o nachyleniu 1 : 2 zabezpieczona przed skutkami falowania pasem darniny szer. 2,0 m zgodnie z rys 3.1. i 3.2., skarpa odpowietrzna grobli zbiornika o nachyleniuśr. 1:2 (1:1,5 w rejonie mnicha spustowego) zabezpieczona przed szkodliwą działalnością bobrów siatką stalową o szer. 3,0 m w km 0+130÷0+550 grobli.
2) Odmulenie i oczyszczenie zbiornika;
3) Budowę molo;
4) Montaż elementów małej architektury;
5) Budowa ścieżek spacerowych nieutwardzonych z obrzeżem z kamienia polnego;
6) Budowę oświetlenia i monitoringu;
7) Budowę tablic ścieżek edukacyjnych.
8) · Wykonanie urządzenia wodnego – rekreacyjnego pomostu drewnianego
o wymiarach 3,0 m x 37,0 m + 3,0 m x 10 m (w kształcie litery T) na zbiorniku wodnym zlokalizowany na dz.nr 786/5 – 1 szt. (roboty w ramach odtworzenia dawniej istniejącego pomostu drewnianego stałego) .
9) · Remont mnicha spustowego fi 60 cm, h=3,0 m wraz z kładką i zamknięciem szandorowym.
10) Remont mnicha wpustowego fi 40 cm, h=2,50 m z zamknięciem szandorowym na ujęciu wody na zbiornik Rybczewice.
11) Naprawa kładki stalowej przy zastawce w km 1+295 doprowadzalnika do zbiornika.
12) Zakup i montaż fontann pływających napowietrzających z obrazem wodnym typu V- 3 kpl.
13) Wykonanie monitoringu wizyjnego - 2 kamery obrotowe IP 2Mpix 30xZoom
z zasilaczem; uchwyt kamery, adapter; patchord 1 m; podłączenie do istniejącego monitoringu; punkt dostępu do kamer; materiały montażowe; streaming internetowy
4. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) projekt budowlany zamienny,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) przedmiary robót.
6. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.):
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenia zatrudnionego pracownika, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
9. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
11. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2786527 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Zmechanizowane Zbigniew Świst

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131032228

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.