eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Naprawa mocowania szyn w schronohangarach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa mocowania szyn w schronohangarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa mocowania szyn w schronohangarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5deab481-d5cc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Naprawa mocowania szyn w schronohangarach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162479/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/TP2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie mocowania szyn w trzech (3) schronohangarach, zlokalizowanych na terenie lotniska wojskowego pod adresem: 32.BLT w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek.
[2] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. zakres prac, informacje na temat przekazania terenu, wymagania dotyczące parametrów i właściwości materiałów używanych do wykonania prac, rozliczania poboru mediów, zasad BHP i p.poż., odbiór prac na poszczególnych etapach wykonywania usługi, itp.) zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac – załącznik nr 8 do SWZ.
[3] Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na jednorodny charakter prac, które należy wykonać w każdym remontowanym obiekcie. Podział zamówienia na części nie przyniósłby korzyści ekonomicznych żadnej ze stron. Zbytnie rozdrobnienie zamówienia zniechęciłoby potencjalnych Wykonawców do składania ofert. Zlecenie wszystkich prac jednemu Wykonawcy umożliwi zaoferowanie niższych cen jednostkowych, dzięki podzieleniu kosztów stałych (tzw. efekt ekonomii skali).
[4] Wykonawca zapewni Zamawiającemu wysoką jakość usług poprzez wykonanie prac zgodnie z przepisami branżowymi oraz użycie materiałów spełniających odpowiednie normy jakościowe. Wykaz aktów prawnych i wytycznych obowiązujących dla poszczególnych części zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac – załącznik nr 8 do SWZ.
[5] Wykonawca przetransportuje złom powstały w wyniku demontażu starych elementów bram do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego pod adresem: ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask.
[6] Przed ukończeniem prac Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu, w szczególności: usunięcia zabezpieczeń stosowanych przy realizacji usługi, wywozu oraz utylizacji odpadów zgodnie z restrykcjami przepisów o ochronie środowiska, usunięcie zanieczyszczeń/uszkodzeń infrastruktury powstałych z winy Wykonawcy lub jego pracowników.
[7] Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia powinny zostać wkalkulowane w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. Rozliczenie należności odbędzie się po zakończeniu prac dla każdej bramy głównej (płatności częściowe).
[8] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333104,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRAMAR M. Raczyński, R. Raczyński Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7960001284

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Jadwigi 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zawartej umowy zawiera cenę brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.