Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00173089/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu kinowego w ramach zadania pn. „Przebudowa Bieszczadzkiego Domu Kultury w Lesku oraz wykonanie prac konserwatorskich przy budynku synagogi w Lesku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lesko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu kinowego w ramach zadania pn. „Przebudowa Bieszczadzkiego Domu Kultury w Lesku oraz wykonanie prac konserwatorskich przy budynku synagogi w Lesku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90dd1c1a-0f07-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008803/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa systemu kinowego w ramach zadania pn. Przebudowa Bieszczadzkiego Domu Kultury w Lesku oraz wykonanie prac konserwatorskich przy budynku synagogi w Lesku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz z Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu PROMESA Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.1.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340895,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu kinowego w ramach zadania pn. „Przebudowa Bieszczadzkiego Domu Kultury w Lesku oraz wykonanie prac konserwatorskich przy budynku synagogi w Lesku”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) cyfrowy projektor kinowy
b) procesor wizyjny ze skalerem
c) optyka projektora
d) platforma montażowa projektora kinowego
e) komputer do zarzadzania systemem kinowym
f) serwer kina cyfrowego
g) procesor dźwięku kinowego
h) ekran zwijany
i) układ do projekcji
j) aktywne okulary 3D
k) uruchomienie i zestrojenie sprzętu oraz szkolenie obsługi.
3. Szczegółowy zakres dostaw (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.
4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, odpowiadający wszystkim cechom określonym w SWZ, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz posiadający wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
5. Ogólne warunki realizacji zamówienia:
a) w ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, rozmieszczenia, zamontowania, konfiguracji i uruchomienia przedmiotu zamówienia;
b) wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu zamówienia, jego ubezpieczeniem na czas transportu, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem, montażem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
c) cały oferowany przedmiot zamówienia ma być kompletny, nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw.
d) w przypadku, gdy dostarczone urządzenia objęte przedmiotem zamówienia lub ich elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu, zostaną przez wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru końcowego
e) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt, wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostawy i miejsca montażu;
f) Urządzenia dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów;
g) związane z realizacją zamówienia prace w budynku BDK w Lesku mogą być wykonywane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:30 do 15:30 z możliwością zmiany godzin po uzgodnieniu z Zamawiającym,
h) w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeprowadzi testy rozruchowe i uruchomienie dostarczonych urządzeń oraz przeszkoli personel Zamawiającego (do 3 osób) w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń. Szkolenie zostanie przeprowadzone w BDK w Lesku.
i) wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje użytkowania dostarczonych urządzeń (w języku polskim).
6.Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz
o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia
i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza,
że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania
z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu
do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania
w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac
z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
33734000-4 - Okulary
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
48820000-2 - Serwery
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479085,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO PROJECT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212999790
7.3.3) Ulica: Ul. Olesińska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-548
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI LESKO
- Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2293R Olszanica - Ropienka - Wojtkówka na odcinku Olszanica - Wańkowa"
- "Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku"
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku".
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Usługa organizacji udziału w kursach specjalistycznych dla lekarzy ginekologów-położników organizowanych przez FETAL MEDICINE BARCELONA na potrzeby realizacji projektu (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.