eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoniawy-Bramura › Poprawa stanu gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy Płoniawy-Bramura



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy
Płoniawy-Bramura

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁONIAWY-BRAMURA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 83A

1.5.2.) Miejscowość: Płoniawy-Bramura

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ploniawy-bramura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy
Płoniawy-Bramura

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df93fff7-e577-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029703/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Suche oraz budowa 4 przydomowych oczyszczalni ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195298/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.SI.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 635500,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66395,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zamówienia dokonana rozbudowa ma na celu zapewnienie odpowiedniej jakości wody oraz docelowej wydajności stacji QSUW 91,53/h, pracującej w dwustopniowym układzie technologicznym. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia:
1) wymiana pomp głębinowych w studniach z wymianą pokryw nastudziennych
2) przebudowę instalacji technologiczne poprzez wymianę rur z czarnych stalowych na nierdzewne kwasoodporne.
3) przebudowę instalacji sprężonego powietrza na instalację z rur ze stali nierdzewnej kwasoodpornej wraz z wymianą zbiornika o pojemności v = 0.5 m3
4) wymianę aparatury kontrolno – pomiarowej oraz zasuw i zaworów;
5) wymianę złóż w filtrach ciśnieniowych
6) przebudowę instalacji mieszacza wodno – powietrznego
7) przebudowę instalacji zestawu pompowego ii-ego stopnia
8) przebudowę wszystkich rurociągów wraz z zbrojeniem oraz regulatorów ciśnienia i zaworów bezpieczeństwa
9) wymianę wentylatorów wraz z przebudową kanałów oraz wykonanie nowego kanału nawiewowego w pomieszczeniu chlorowni
10) montaż nowych szaf sterowniczych
11) montaż wodomierza do pomiaru wody dostarczanej do sieci wodociągowej
12) Opracowanie dokumentacji technicznej zasalania rezerwowego oraz jego wykonanie wraz zainstalowaniem agregatu prądotwórczego na zewnątrz budynku
13) Wymianę stolarki okiennej oraz malowanie elewacji
14) Remont komina
15) Wymiana rynn i rur spustowych
2. Zamawiający odstępuje od oczyszczania i malowania odstojników popłuczy.
3. W ramach zamówienia nie należy dostarczyć i zamontować aparatury do ciągłego pomiaru mętności.
4. Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu zaworu antyskażeniowego DN100.
5. Należy wykonać dla zestawów filtracyjnych automatyczny układ płukania filtrów, zastosować przepustnice z napędem elektrycznym
6. Należy dokonać wymiany pomp głębinowych wraz z rurociągami wznośnymi oraz rurociągami międzyobiektowymi DN od 150 do 200. Naziemne obudowy studni odnowić poprzez zabezpieczenie spękań renowacja nawierzchni betonowych studni.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty została w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonani i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 569105,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część 2 – Dostawa wraz z montażem 4 przydomowych oczyszczalni ścieków
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 przydomowych oczyszczalni ścieków pracujących w technologii osadu czynnego stabilizowanego złożem biologicznych. Oczyszczony ściek wprowadzony będzie do gruntu za pomocą drenażu rozsączającego lub nasypie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty została w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonani i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

4.5.5.) Wartość części: 66395,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107374,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107374,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107374,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFIRMA – Przemysław Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661 228 71 60

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107374,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.