eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orla › Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Orli



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Orli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Orla

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-106

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 57 80

1.5.8.) Numer faksu: 85 730 57 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorla@orla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Orli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4922e844-dc0e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037560/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Orla

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4261886,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Orli” przy ul. Bielskiej 32, 17-106 Orla, dz. ozn. nr geod. 104/6 i 105/2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego. Przedmiotem opracowania jest budynek Szkoły Podstawowej w miejscowości Orla przy ul. Bielskiej 32, 17-106 Orla, dz. ozn. nr geod. 104/6 i 105/2. Zamówienie obejmuje wymianę źródła ciepła oraz prace termomodernizacyjne, a także prace remontowe wraz z ich zaprojektowaniem, w tym przede wszystkim: przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych, uzyskanie wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych; nabycie niezbędnych materiałów i realizację dostaw; realizację niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych; uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; wykonanie dokumentacji powykonawczej, przekazanie obiektów do eksploatacji oraz dokonanie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie audytu energetycznego głębokiej termomodernizacji obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej,
3) opracowanie opinii technicznej przez uprawnionego konstruktora dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna,
4) opracowanie dokumentacji projektowej, projekty architektoniczno-budowlane wraz z realistyczną wizualizacją 3D przedstawiającą cały budynek w celu zobrazowania nowej kolorystyki budynku, (budowlane) – po 4 egz., projekty techniczne (wykonawcze) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone – po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy – 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
5) zapewnienie nadzoru autorskiego,
6) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych prac i ewentualnych wyłączeń zasilania,
7) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
8) wykonanie prac budowlanych,
9) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
10) opracowanie dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf),
11) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
12) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu,
13) branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną o grubości 20 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 2500 m2),
- ocieplenie ścian fundamentowych oraz cokołów przy gruncie styropianem XPS o grubości 10-15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/mK wraz z pracami towarzyszącymi (ok. 1100 m2),
- ocieplenie stropodachów metodą wdmuchiwania granulatu celulozowego o grubości pozwalającej na uzyskanie przegrody o współczynniku przenikania ciepła dla stropów nie mniejszym niż U=0,15W/(m2K) wraz z pracami towarzyszącymi, (ok. 1750 m2),
- wykonanie nowego odwodnienia dachów polegające na stworzeniu nowego korytka zbierającego wodę oraz zamontowaniu nowych rur spustowych wewnątrz budynku,
- wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej drzwiowej (drewnianej oraz stalowej na PCV) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K wraz z pracami towarzyszącymi (ilość około 8 sztuk),
- wymiana nieszczelnej stolarki zewnętrznej okiennej (drewnianej na PCV) na nową o współczynniku przenikania ciepła U= 0,9 W/m2K wraz z pracami towarzyszącymi (ilość około 131 sztuk),
- remont kominów wraz z pracami towarzyszącymi (powierzchnia kominów w rzucie ok. 70 m2),
- dostosowanie pomieszczenia kotłowni do aktualnych przepisów przeciwpożarowych,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich ścian attykowych, oraz innych elementów budynku,
- wykonanie kompleksowego remontu zadaszenia nad wejściem, wykonanie nowego pokrycia z blachy, nowe rynny i rury spustowe, pomalowanie elementów stalowych, słupów i belek według kolorystyki przedstawionej w projekcie budowlanym, odnowienie podpór betonowych podtrzymujących słupy stalowe,
- wykonanie wymiany zewnętrznych rur spustowych w całym budynku,
- zamontowanie nowej balustrady od strony południowo-wschodniej uniemożliwiającej wejście ze schodów na stropodach. Aktualne schody stanowią wyjście ewakuacyjne z korytarza nad salą gimnastyczną. W zamontowaną kratę należy wmontować kratowe drzwi, zamykane na kłódkę lub zamek które w razie potrzeby będzie można otworzyć i udostępnić wejście na stropodach,
- wykonanie nowych balustrad zewnętrznych w części północno-zachodniej budynku spełniających przepisy prawa budowlanego,
- demontaż dwóch z czterech wodnych kotłów węglowych,
- modernizacja kotłowni polegająca na instalacji nowego źródła ciepła w postaci kotłów wodnych zasilanych paliwem w postaci pelletu drzewnego. Moc termiczna trwała zespołu kotłowego winna odpowiadać zapotrzebowaniu obiektu po wykonanej termomodernizacji, ale nie może być niższa niż 460 [kW]. Nowe źródło ciepła będzie współpracowało równolegle lub rozdzielnie z pozostawionymi kotłami węglowymi stanowiącymi głęboką rezerwę wytwórczą ciepła grzewczego. Modernizacja kotłowni będzie realizowana z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie instalacji zasilania awaryjnego kotłowni w postaci automatycznie załączanego agregatu prądotwórczego o mocy umożliwiającej bezpieczną pracę kotłowni przez co najmniej 48 godzin,
- modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,
- modernizacja wentylacji sali gimnastycznej i stołówki wraz z częścią kuchenną budynku,
- opomiarowanie zużycia energii cieplnej przyłącza ciepłowniczego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Ogrodowej 15,
- wykonanie magazynu paliwa w postaci silosu o pojemności min. 30 [m3]. Silos winien być wyposażony w system podawania pelletu drzewnego do zasobnika rozdzielającego przed kotłami wodnymi,
- wymiana oświetlenia na sali gimnastycznej na oświetlenie w technologii LED-owe (kompletne oprawy typu LED),
- montaż mikroinstalacji PV o mocy minimum 24,36 kWp wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku,
- rozbudowa instalacji odgromowej budynku w zakresie objęcia ochroną systemu PV,
- wymiana szaf rozdzielczych wnętrzowych wraz z wymianą aparatów elektrycznych w budynku szkoły na kondygnacji nr 1 i 2 oraz na parterze.
Uwaga! Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne – Wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości.
4. Prace montażowo-budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Należy je prowadzić z uwzględnieniem charakteru obiektu. Wszelkie utrudnienia w normalnej działalności obiektu powinny być zaplanowane i uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz Użytkownikami, w szczególności wszelkie przerwy w dopływie energii elektrycznej, ogrzewania lub wody użytkowej.
5. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
6. Dostarczone urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla danego modelu sprzętu oraz pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5333736,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5333736,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5333736,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo Budowlana WRÓBLEWSKI Andrzej Wróblewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARCH-EKO Projekt Jolanta Kotowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431036324

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy zostaną powierzone roboty sanitarne i roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5333736,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.