eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Przebudowa bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.grojec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e55606b-b0de-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000193/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Przebudowa bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106007/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4618562,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres rzeczowy zamówienia wchodzą:
1. wyburzenie ścianek działowych,
2. skucie glazury,
3. demontaż posadzek,
4. zdemontowanie futryn i drzwi,
5. demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej,
6. demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
7. wywóz gruzu,
8. wymurowanie nowych ścianek działowych,
9. wykonanie konstrukcji stalowych,
10. wykonanie tynków i okładzin,
11. wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem wykładzin,
12. roboty instalacyjne kanalizacyjne,
13. roboty instalacyjne wodociągowe,
14. roboty instalacyjne c.o.,
15. instalacje elektryczne energetyczne, niskoprądowe, sygnalizacyjne, przyzywowe,
16. montaż stolarki drzwiowej,
17. prace malarskie i glazurnicze,
18. instalacje gazów medycznych,
19. instalacje wentylacji i klimatyzacji

Wyposażenie medyczne i elementy wyposażenia takie jak sprzęt medyczny czy komputery nie wchodzą w zakres zamówienia, z wyjątkiem niektórych elementów wyposażenia montowanych „na stałe" i niezbędnych do późniejszego odbioru budowy (jak np. kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne, lampy operacyjne, myjnie do chirurgicznego mycia rąk, armatura sanitarna). Wykonanie montażu sprzętu medycznego, wykonanie wszelkich połączeń sprzętu medycznego do wszystkich niezbędnych mediów potrzebnych do prawidłowej pracy.

Wykonanie i montaż rolet wewnętrznych i zewnętrznych nie wchodzi w zakres zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji techniczno-kosztorysowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.

Miejsce wykonania zamówienia:
Powiatowe Centrum Medyczne w Grójcu Sp. z o.o. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, budynek główny szpitala „G" V piętro.

Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:
Przedmiar, dokumentacja techniczno-kosztorysowa

Szczegółowy zakres robót dostępny jest w formie elektronicznej na stronie www.bip.grojec.pl i zawarty jest w dokumentacji branżowej, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dostępny jest także do wglądu w wersji papierowej w pokój nr 7 Starostwa Powiatowego w Grójcu. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest do uzyskania wszelkich pozwoleń na użytkowanie zgodnie z Prawem budowlanym.

Niezależnie od powyższego Wykonawca zrealizuje zadanie z zachowaniem następujących zaleceń:
1. Przed zgłoszeniem do odbioru dokona rozruchu instalacji, urządzeń i sprzętu medycznego oraz wykonana procedury sprawdzające jego prawidłową pracę.
2. Wykona konieczne instrukcje wraz z przeszkoleniem personelu.
3. Wszystkie prace nie mogą zakłócić 24-ro godzinnej pracy szpitala.
4. Całość robót musi być przeprowadzona zgodnie z zasadami BHP, Polskimi Normami, przepisami p.poż, wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, przepisami Prawo budowlane.
5. Wykonawca robót zobowiązany jest do wnikliwego i dokładnego zapoznania się z dokumentacją projektowo - wykonawczą. Oznacza to, że do Wykonawcy należy realizacja wszelkich robót wynikających z dokumentacji projektowej i opracowania BIOZ.
6. Wykonawca sporządzi projekty warsztatowe (jeżeli będą wymagane) i uzyska akceptację projektanta.
7. Wykonawca zorganizuje pomieszczenia magazynowe i socjalne zaplecze dla pracowników na własny koszt.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się do stosowania materiały o równoważnych parametrach po wcześniejszej akceptacji Zlecającego zgodne z PN.
9. Transport wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania zapewnia Wykonawca na własny koszt.
10. Wszelkie prace powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy.
11. W przypadku zaistnienia dokonania zmian w projekcie Wykonawca naniesie zmiany w dokumentacji i uzyska stosowną zgodę projektanta i Zleceniodawcy, a jeżeli będzie to wymagane uzyska uzgodnienie zmian przez Rzeczoznawcę higieniczno-sanitarnego i przeciwpożarowego.
12. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w czterech egzemplarzach (także w wersji elektronicznej) i uzyska wszelkie dokumenty niezbędne do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania oraz złoży w imieniu Zamawiającej zawiadomienie.
13. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego wywożenia odpadów i ich utylizację na własny koszt.
14. Pracownicy wykonujący zlecenie muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane (dotyczy nadzoru i wykonawstwa).
15. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zlecającego o wszelkich napotkanych przeszkodach i naruszeniach prawa budowlanego podczas realizacji zadania.
16. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zmówienia. Niezależnie od powyższego Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zlecenia.
17. Strony dokonają przeglądu gwarancyjnego w każdym roku gwarancji, a stwierdzone usterki zostaną naprawione niezwłocznie w ramach udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314310-7 - Układanie kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5528455,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5528455,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5528455,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDMIX L. Krawczyk, E. Szklarczyk Spółka jawna Profesjonalne Budownictwo Medyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251227517

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5528455,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.