Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253656/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00267806/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00335969/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
244.2022 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: +48 12-663-39-03
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.piecuch@uj.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258883
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00253656/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że:
4.1 CZĘŚĆ I:
a) w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi szkoleniowe w łącznym wymiarze co najmniej 16 godzin dydaktycznych z zakresu AgilePM Foundation;
b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą (trenerem) posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonego szkolenia – certyfikat Agile Approved Trainer, która wykonała szkolenia z zakresu AgilePM Foundation w wymiarze łącznym co najmniej 16 h dydaktycznych (tj. 45 minut),
c) posiadają akredytację do prowadzenia szkoleń certyfikacyjnych oraz organizowania egzaminów, tj. są Akredytowaną Organizacją Szkoleniową (ATO) w APMG oraz Akredytowaną Jednostką (Organizacją) Egzaminacyjną (AEO) w APMG.
d) dysponują lub będą dysponować salą szkoleniową w celu realizacji szkolenia, liczącą nie mniej niż 40 m2, posiadającą klimatyzację, projektor, nagłośnienie, tablice do flipchartów oraz dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych i obowiązujących zasad reżimu sanitarnego Polsce w chwili przeprowadzania szkolenia.
4.2 CZĘŚĆ II:
a) w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu Adobe Photoshop i Lightroom;
b) dysponują osobami dedykowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą (trenerem), posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonego szkolenia, która wykonała szkolenia zakresu Adobe Photoshop i Lightroom w wymiarze łącznym co najmniej 10 h dydaktycznych (tj. 45 minut);
c) dysponują oprogramowaniem i sprzętem koniecznym do realizacji szkolenia, w tym co najmniej samodzielnym stanowiskiem komputerowym wraz z peryferiami i licencją na oprogramowanie Adobe Photoshop i Lightroom w wersji CC lub CS6 lub wyższej dla każdego uczestnika szkolenia.
4.3 CZĘŚĆ III:
a) w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu Prince2 Foundation;
b) dysponują osobami dedykowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia,
tj. co najmniej 1 (jedną) osobą (trenerem), posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonego szkolenia, posiadającego certyfikat Prince2 Approved Trainer. Wykonawca może dedykować do realizacji zamówienia więcej niż 1 (jedną) osobę (trenera), pod warunkiem, iż każda (każdy) z nich spełni ww. warunek;
c) posiadają akredytację do prowadzenia szkoleń certyfikacyjnych oraz organizowania egzaminów, tj. są Akredytowaną Organizacją Szkoleniową (ATO) w PEOPLECERT oraz Akredytowaną Jednostką (Organizacją) Egzaminacyjną (AEO) w PEOPLECERT.
5. Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.
Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że:
4.1 CZĘŚĆ I:
a) w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi szkoleniowe w łącznym wymiarze co najmniej 16 godzin dydaktycznych z zakresu AgilePM Foundation;
b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą (trenerem) posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonego szkolenia – certyfikat Agile Approved Trainer, która wykonała szkolenia z zakresu AgilePM Foundation w wymiarze łącznym co najmniej 16 h dydaktycznych (tj. 45 minut),
c) posiadają akredytację do prowadzenia szkoleń certyfikacyjnych oraz organizowania egzaminów, tj. są Akredytowaną Organizacją Szkoleniową (ATO) w APMG i/lub Akredytowaną Jednostką (Organizacją) Egzaminacyjną (AEO) w APMG.
d) dysponują lub będą dysponować salą szkoleniową w celu realizacji szkolenia, liczącą nie mniej niż 40 m2, posiadającą klimatyzację, projektor, nagłośnienie, tablice do flipchartów oraz dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych i obowiązujących zasad reżimu sanitarnego Polsce w chwili przeprowadzania szkolenia.
4.2 CZĘŚĆ II:
a) w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu Adobe Photoshop i Lightroom;
b) dysponują osobami dedykowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej 1 (jedną) osobą (trenerem), posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonego szkolenia, która wykonała szkolenia zakresu Adobe Photoshop i Lightroom w wymiarze łącznym co najmniej 10 h dydaktycznych (tj. 45 minut);
c) dysponują oprogramowaniem i sprzętem koniecznym do realizacji szkolenia, w tym co najmniej samodzielnym stanowiskiem komputerowym wraz z peryferiami i licencją na oprogramowanie Adobe Photoshop i Lightroom w wersji CC lub CS6 lub wyższej dla każdego uczestnika szkolenia.
4.3 CZĘŚĆ III:
a) w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu Prince2 Foundation;
b) dysponują osobami dedykowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia,
tj. co najmniej 1 (jedną) osobą (trenerem), posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonego szkolenia, posiadającego certyfikat Prince2 Approved Trainer. Wykonawca może dedykować do realizacji zamówienia więcej niż 1 (jedną) osobę (trenera), pod warunkiem, iż każda (każdy) z nich spełni ww. warunek;
c) posiadają akredytację do prowadzenia szkoleń certyfikacyjnych oraz organizowania egzaminów, tj. są Akredytowaną Organizacją Szkoleniową (ATO) w PEOPLECERT i/lub Akredytowaną Jednostką (Organizacją) Egzaminacyjną (AEO) w PEOPLECERT.
5. Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-21 09:00
Po zmianie:
2022-07-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-21 10:00
Po zmianie:
2022-07-26 10:00
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.