eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrzeszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627320040

1.5.8.) Numer faksu: 627301771

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatostrzeszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrzeszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrzeszowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ea71cae-c186-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053958/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa modernizacja infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.272.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I zamówienie – Modernizacja i wymiana pokrycia dachowego w Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 631/Wlkp/A na mocy decyzji z dnia 16.02.1998 r i podlega ochronie konserwatorskiej zgodnie z wytycznymi w załączonym pozwoleniu Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków Delegatura w Kaliszu numer 686/2022/A z dnia 27.09.2022 r.
W ramach modernizacji zostaną przeprowadzone następujące roboty:
Zakres robót na dachu :
- wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z izolacją przeciwwodną,
- przebudowa kominów wraz z odgruzowaniem i udrożnieniem przewodów wentylacyjnych,
- wymiana stolarki okiennej wbudowanej w dach zgodnie z historycznym wyglądem,
- wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo – cynkowej grub. 0,7 mm ułożonej na macie strukturalnej,
- wykonanie nowych parapetów wewnętrznych drewnianych,
- wykonanie nowych wywiewek wentylacyjnych,
- wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej grub. 0,7 mm ułożonej na macie strukturalnej,
- wykonanie zabezpieczenia i wymiany elementów drewnianych elewacji,
- instalacje odgromowe z pomiarami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 1620370,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II zamówienia – Modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostrzeszowie, Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze. Budynek Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 164/WLKP/A decyzją z dnia 16.04.2004r. i podlega ochronie konserwatorskiej zgodnie z wytycznymi w załączonym pozwoleniu Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Kaliszu z dnia 31.10.2022 nr 794/2022/A dotyczący przebudowy oczyszczalni ścieków sanitarnych oraz pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Kaliszu z dnia 26.10.2022 nr 782/2022/A dotyczący dostosowania obiektu do obowiązujących wymogów ppoż.. W ramach modernizacji zostaną przeprowadzone następujące roboty:
a) w Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach (DPS Kochłowy)
- modernizacja oczyszczalni ścieków bytowych polegająca na demontażu istniejącej oczyszczalni oraz montażu i rozruchu technologicznego nowej oczyszczalni w tej samej lokalizacji w tym wykonaniu robót ziemnych, utylizacji urządzeń z demontażu, podłączenia sanitarnego i elektrycznego,
- modernizacja kotła olejowego z zasobnikami na wodę polegająca na demontażu istniejącego kotła, zasobników c.w.u. i części infrastruktury istniejącej kotłowni oraz montażu nowych urządzeń w postaci kotła o podobnej wydajności, zasobników na wodę i związanej z nią infrastruktury, a także uruchomieniu nowej kotłowni,
- modernizacja windy polegająca na demontażu i utylizacji istniejącej windy, wykonaniu niezbędnych robót budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego szybu i bezpośredniego otoczenia szybu oraz montażu i uruchomieniu nowej windy,
- modernizacja łazienek i sanitariatów polegającej na demontażu istniejącej armatury, wyposażenia oraz okładzin, a następnie montażu nowych okładzin ścian i posadzki, malowaniu pozostałych powierzchni płaskich, montażu nowego wyposażenia i nowej armatury wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji do nowych urządzeń,
- modernizacja budynku terapeutyczno-mieszkalnego do wymogów przeciwpożarowych polegająca na wykonaniu robót budowlano-instalacyjnych tj. m.in. wykonaniu sufitów podwieszanych z płyt gkf. i robót malarskich, robót elektrycznych związanych z instalacją oświetleniową w obrębie wykonywanych sufitów, montażu instalacji SAP, montażu dodatkowych opraw oświetleniowych i awaryjnych i ewakuacyjnych, opracowaniu projektów technicznych dotyczących w/w robót i wykonaniu aktualizacji instrukcji pożarowej.
b) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ostrzeszowie (SOSW Ostrzeszów)
- Prace modernizacyjne Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostrzeszowie związane z dostosowaniem do aktualnych przepisów oraz ekspertyzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego. Zakres prac obejmuje modernizację korytarzy z wymianą oświetlenia, czujkami dymu, przyciskami oddymiania, wymianę 2 par drzwi wejściowych, wykonanie wejścia ewakuacyjnego z zabudową nowego korytarza w segmencie B, modernizację 2 klatek schodowych z montażem klapy oddymiającej, wymianę drzwi w pomieszczeniach holu oraz przebudowę dwóch pracowni klasowych.
c) w Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze (DPS Kobyla Góra)
- modernizacja szybu windowego
- wymian urządzenia dźwigowego
- modernizacja kotłowni gazowej
- wymiana kotła gazowego
- remont wybranych łazienek i sanitariatów
- modernizacja instalacji wodociągowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

42416100-6 - Windy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 2350670,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1979640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DACH-SYSTEM" Mariusz Drej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562145238

7.3.3) Ulica: Leśna 5

7.3.4) Miejscowość: Oleszno

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. wymiana stolarki okiennej wbudowanej w dach zgodnie z historycznym wyglądem,
2. wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej grub. 0,7 mm ułożonej na macie strukturalnej,
3. wykonanie nowych parapetów wewnętrznych drewnianych,
wykonanie instalacji odgromowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3149736,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3149736,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA PAWBUD INŻ. SŁAWOMIR PAWELEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181023219

7.3.3) Ulica: MACEDOŃSKA 13

7.3.4) Miejscowość: KALISZ

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3149736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.