eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Organizacja kąpielisk strzeżonych w Sopocie w okresie sezonu letniego w 2024 r. Ratownictwo wodne Krytej Pływalni w Sopocie w 2024r. Ratownictwo wodne w trakcie zawodów sportowych w Sopocie w 2024r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja kąpielisk strzeżonych w Sopocie w okresie sezonu letniego w 2024 r. Ratownictwo wodne Krytej Pływalni w Sopocie w 2024r.
Ratownictwo wodne w trakcie zawodów sportowych w Sopocie w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221160333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bitwy pod Płowcami

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-731

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.orlowska@mosir.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sopot.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność klubów sportowych, działalności związane ze sportem i rekreacją.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja kąpielisk strzeżonych w Sopocie w okresie sezonu letniego w 2024 r. Ratownictwo wodne Krytej Pływalni w Sopocie w 2024r.
Ratownictwo wodne w trakcie zawodów sportowych w Sopocie w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39db2c52-ea8c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00569143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ratownictwo wodne w zakresie: kapieliska morskiego, zawodów pływackich oraz ratownictwa na pływalni w mieście Sopot

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39db2c52-ea8c-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
13.8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
13.9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
 w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
 jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
13.10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13.11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13.15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obowiązku informacyjnego w imieniu Zamawiającego w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mogą być przetwarzane przez Zamawiającego o treści: „Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję , iż:
3.1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sopocie
81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 67c, reprezentowana przez Dyrektora MOSiR Sopot (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
3.1.1. listownie na adres: ul. Bitwy pod Płowcami 67C, 81-731 Sopot
3.1.2. telefonicznie 058 550 12 15
3.1.3. e-mail: biuro@mosir.sopot.pl
3.2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez: iod@mosir.sopot.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OS/01-03/24/JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 860000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kapiących się, uprawiających sporty lub rekreację na obszarach wodnych w kąpieliskach w Sopocie w okresie sezonu letniego 2024 roku

4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację poniższych usług na następujących kąpieliskach:
4.2.1. Kąpielisko morskie Sopot
1) kąpielisko Morskie Sopot Kamienny Potok – Koliba o długości linii brzegowej 100 m,
zlokalizowane między wejściami na plażę Nr 4 a 6 w okresie od 01 lipca 2024 do 31 sierpnia 2024 roku.
2) Kąpielisko Morskie Sopot – 13-17 o długości linii brzegowej 100 m zlokalizowane między
wejściami na plażę Nr 13 a 16 w okresie od 1 lipca 2024 do 31 sierpnia 2024 roku
3) Kąpielisko Morskie Sopot – Park Północny – o długości linii brzegowej 100 m, zlokalizowane
w odległości 65 m od wejścia na plażę Nr 20 w kierunku wejścia Nr 19 i 35 m w kierunku Molo wzdłuż linii brzegu w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 sierpnia 2024 roku.
4) Kąpielisko Morskie Sopot – K22 - o długości linii brzegowej 100 m zlokalizowane w odległości 100 m od wejścia na plażę Nr 22 w stronę Molo w okresie 01 lipca 2024 roku do 31 sierpnia
2024 roku
5) Kąpielisko Morskie Sopot – Łazienki Południowe I – o długości linii brzegowej 100 m, na
wysokości wejścia na plażę Nr 23 w okresie od 15 czerwca 2024 do 15 września 2024 roku- przedłużony czas działania do godz. 19:30
6) Kąpielisko Morskie Sopot – Łazienki Południowe II – o długości linii brzegowej 100 m,
zlokalizowane od wejścia na plażę Nr 29 w kierunku wejścia Nr 30 w okresie od 01 lipca 2024
do 31 sierpnia 2024 r.
7) Kąpielisko Morskie Sopot – 32A- 33 – o długości linii brzegowej 100 m zlokalizowane 50 m od wejścia na plażę Nr 33 w obu kierunkach wzdłuż linii brzegowej w okresie od 1 lipca 2024r. do 31 sierpnia 2024 r.
4.2.2. Grupa interwencyjna:

1) Zespół składający się z minimum dwóch ratowników wodnych, wyposażonych
w jednostkę wodną (łódź typu RIB, długość min. 5m), pojazd ratowniczy typu quad z przyczepką do transportu poszkodowanego, samochód terenowy i sprzęt medyczny defibrylator AED, wyposażony zgodnie ze standardem PSP R1 i deskę ortopedyczną z kompletem pasów oraz stabilizatora głowy
w okresie:
a) od 01 maja do 14 czerwca 2024 w weekendy i święta w godz. 08:00- 14:00
b) od 15 czerwca do 30 czerwca 2024 oraz od 1 września do 15 września 2024 codziennie w godzinach od 8.00 – 20.00

2) Zespół składający się z minimum czterech ratowników wodnych, wyposażonych w dwie jednostki wodne, (łódź typu RIB, długość minimum 5m), pojazd ratowniczy typu quad z przyczepką do transportu poszkodowanego , samochód terenowy i sprzęt medyczny defibrylator AED, wyposażony zgodnie ze standardem PSP R1 i deskę ortopedyczną z kompletem pasów oraz stabilizatora głowy w okresie:
a) Od 1 lipca do 31 sierpnia 2024, codziennie w godzinach :
I załoga 08:00-18:00,
II załoga 10:00- 20:00

4.2.5.) Wartość części: 715000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2024-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość świadczenia usług

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: usługi dodatkowe - dodatkowe wyposażenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę ratownictwa wodnego w miejscu i czasie:
1. Miejsce świadczenia usługi:
Kryta Pływalnia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sopocie, ul. Haffnera 57, Sopot.
2. Okres i godziny świadczenia usług:
a. w okresie od 01 maja 2024 do 31 grudnia 2024 roku.
b. maj – czerwiec: poniedziałek – piątek w godzinach 11.00 – 22.00, sobota w godzinach 8.00 – 22.00, niedziela w godzinach 8.00 – 22.00.
c. lipiec – sierpień: poniedziałek – piątek w godzinach 10.00 – 20.00.
d. wrzesień – grudzień: poniedziałek – piątek w godzinach 11.00 – 22.00, sobota w godzinach 8.00 – 22.00, niedziela w godzinach 8.00 – 22.00 (godziny w trakcie sezonu mogą ulec zmianie – jest to maksymalna liczba godzin).

4.2.5.) Wartość części: 115000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację ratownictwa wodnego zgodnie w Mieście Sopot w trakcie zawodów sportowych
2. Wydarzenia w trakcie których będą świadczone usługi ratownictwa wodnego:

4.2.5.) Wartość części: 30000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
9.1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodne w treści
z załącznikiem nr 2 do SWZ
9.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
9.2.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
9.2.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ.
9.2.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
(dotyczy Części I), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
7.2.2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zgodę Ministra właściwego do wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne, zgodnie art. 12 z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2020 r. poz. 350 z późn. Strona 8 z 22 zm.);
7.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) W części I:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub wykonuje nadal, co najmniej jednej usługi ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne, na brzegu morskim o długości minimum 700 mb każda usługa oraz dysponował liczbą minimum 20 ratowników wodnych,. Usługi realizowane w ramach jednej umowy traktuje się jako jedną usługę;
b) dysponuje minimum jednym koordynatorem ratownictwa wodnego posiadającym doświadczenie minimum 5 sezonów letnich (min. 30 dni) w pracy polegającej na kierowaniu zespołami ratowników (min. 20 ratowników) Koordynator dodatkowo posiada kwalifikacje: Instruktora Ratownictwa Wodnego, uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, morskiego sternika motorowodnego.


b) W części II:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub wykonuje nadal, co najmniej jedną usługi ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne, na krytej pływalni o długości minimum 25m przez okres minimum 12 miesięcy.

c) W części III:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub wykonuje nadal, minimum trzy usługi ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób uprawiających sporty wodne na zawodach sportowych, których liczba uczestników na każdych zawodach wynosiła min 50.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
9.1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodne w treści
z załącznikiem nr 2 do SWZ
9.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
9.2.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
9.2.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ.
9.2.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
(dotyczy Części I), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
7.2.2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zgodę Ministra właściwego do wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne, zgodnie art. 12 z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2020 r. poz. 350 z późn. Strona 8 z 22 zm.);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) W części I:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub wykonuje nadal, co najmniej jednej usługi ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne, na brzegu morskim o długości minimum 700 mb każda usługa oraz dysponował liczbą minimum 20 ratowników wodnych,. Usługi realizowane w ramach jednej umowy traktuje się jako jedną usługę;
b) dysponuje minimum jednym koordynatorem ratownictwa wodnego posiadającym doświadczenie minimum 5 sezonów letnich (min. 30 dni) w pracy polegającej na kierowaniu zespołami ratowników (min. 20 ratowników) Koordynator dodatkowo posiada kwalifikacje: Instruktora Ratownictwa Wodnego, uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, morskiego sternika motorowodnego.


b) W części II:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub wykonuje nadal, co najmniej jedną usługi ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne, na krytej pływalni o długości minimum 25m przez okres minimum 12 miesięcy.

c) W części III:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub wykonuje nadal, minimum trzy usługi ratownictwa wodnego tzn. wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa osób uprawiających sporty wodne na zawodach sportowych, których liczba uczestników na każdych zawodach wynosiła min 50.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.