eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDZINIEC - ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDZIŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276709055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 6

1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 230 32 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zb.rudziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zb.rudziniec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zb-rudziniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac85159-cc72-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010153/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBGKiM.261.3.2022.DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Niewieszy”. Zadanie objęte dofinansowaniem
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji stacji uzdatniania wody w
sołectwie Niewiesze.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego budynku SUW, przebudowę istniejącego zbiornika
magazynowego wody i jego adaptację na odstojnik popłuczyn, likwidację zbędnych obiektów
i budowę nowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego układu technologicznego, który oparto o naturalne procesy
napowietrzania i filtracji do usuwania z wody surowej ponadnormatywnych związków żelaza i manganu. Realizacja
obejmuje układ technologiczny uzdatniania wody dla wymaganej wydajności SUW: Qhmax = 50 m3 /h
Zakres robót technologicznych inwestycji obejmuje:
· instalację aeracji ciśnieniowej,
· instalację filtracji ciśnieniowej na złożu wielowarstwowym,
· instalację odprowadzenia wód popłucznych do nowego odstojnika wód popłucznych (adaptacja z istn. zbiornika na wodę
pitną),
· instalację sprężonego powietrza do napędów pneumatycznych armatury,
· instalację sprężonego powietrza do regeneracji złóż filtracyjnych,
· instalację dozowania podchlorynu sodu,
· magazynowanie wody w projektowanych zbiornikach magazynowych wody uzdatnionej V = 2 x 150 m3 ,
· instalację wody do płukania wraz z pompami płuczącymi,
· blok pompowni sieciowej z 2 automatycznymi zestawami pomp sieciowych,
· lokalne magazynowanie wody i podnoszenia ciśnienia za pośrednictwem stacji wodociągowej,
· nowe rurociągi i kanały zewnętrzne, oraz część sanitarną w tym:
· instalacje wody,
· instalacje kanalizacji,
· instalacje wentylacji,
· ogrzewanie elektryczne,
· osuszanie powietrza.
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi
odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe na placu budowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich
warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić ciągłą dostawę wody.
- Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi dostosować i zintegrować sterowanie obu stacji uzdatniania wody.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych
robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich
odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi
do prawidłowego użytkowania.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia,
zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać
zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie
prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na
bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w
sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich
szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw
wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie
prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję
hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do
wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo –
finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od
dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie 7 (siedem) dni
kalendarzowych aktualizacji lub modyfikacji harmonogramu. Wykonawca może również dokonać aktualizacji
harmonogramu, na swój uzasadniony wniosek, po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Niedotrzymanie przez
Wykonawcę terminów wynikających z obowiązującego i zaakceptowanego harmonogramu (co uważa się za nienależyte
wykonanie umowy) może stanowić podstawę do odmowy ewentualnego przedłużenia terminu wykonania umowy lub
nieuwzględnienia innych roszczeń Wykonawcy.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy
oraz terenów przyległych, dróg (remontowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych
robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w
wyniku prowadzonych robót.
7. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej
wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich
realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ.
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31350000-4 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania

38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

48921000-0 - System automatyzacji

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

72212960-6 - Usługi opracowywania oprogramowania do sterowników systemowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5934750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5934750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5934750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa i Instalacji ABT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-259-67-79

7.3.3) Ulica: ul. Bór 139

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty konstrukcyjno-budowlane, Zagospodarowanie terenu, Instalacje sanitarne, Sieci międzyobiektowe, Instalacje elektryczne i AKPiA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5934750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.