eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz posadzenie, pielęgnacja i usunięcie roślin - Gmina Żukowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz posadzenie, pielęgnacja i usunięcie roślin – Gmina Żukowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 52

1.5.2.) Miejscowość: Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 586858318

1.5.8.) Numer faksu: +48 586858330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz posadzenie, pielęgnacja i usunięcie roślin – Gmina Żukowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96db8c77-d598-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029209/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa drzew, krzewów, roślin i produktów ogrodniczych oraz pielęgnacja nasadzeń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/892940

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/892940

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziałach XIII - XIV SWZ.
2. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, tj. Gmina Żukowo z siedzibą w Żukowie ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Gminy Żukowo z siedzibą w Żukowie ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo;
• w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.15.2024 pn. Dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz posadzenie, pielęgnacja i usunięcie roślin – Gmina Żukowo;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, zwaną dalej ustawą PZP;
• odbiorcami danych osobowych będą podmioty realizujące zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umową w sprawie zamówienia publicznego mogą być podmioty z którymi Gmina Żukowo zawarła umowy na korzystanie z udostępnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postępowania o udzielenie. Dane osoby zakładającej konto na stronie platformazakupowa.pl będą przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmę Open Nexus Sp. z o.o. Pozostałe informacje dotyczące gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajdują się na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotyczą, mają prawo do:
− dostępu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
− żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wyjaśnienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje prawo do:
− usunięcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roślin i produktów ogrodniczych oraz posadzenie, pielęgnacja i usunięcie roślin.
Zamówienie będzie realizowane na terenie Gminy Żukowo.
2. Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie 1 – Dostawa roślin letnich i produktów ogrodniczych do określonych sołectw na terenie Gminy Żukowo;
Zadanie 2 – Dostawa, posadzenie, pielęgnacja oraz usunięcie roślin letnich na terenie miasta Żukowo i wsi Leźno, Czaple.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę roślin i produktów ogrodniczych,
2) transport do miejsc na terenie Gminy Żukowo wskazanych przez Zamawiającego,
3) rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
4) posadzenie roślin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
5) pielęgnację posadzonych roślin,
6) usunięcie roślin i uporządkowanie terenu.
4. Szczegółowy wykaz roślin i produktów ogrodniczych został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiotem zamówienia objętego opcją jest Zadanie 3, które obejmuje dostawę, posadzenie i usunięcie roślin jesiennych na terenie miasta Żukowo. Zamówienie obejmuje dostawę chryzantem, ich posadzenie, a następnie usunięcie roślin i uporządkowanie terenu. Termin realizacji zamówienia objętego opcją - od 22 października 2024 r. do 22 listopada 2024 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena.
2. Opis szczegółowy kryteriów:
Pod pojęciem "Cena" należy rozumieć całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem.
Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto zamówienia podaną na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium "Cena" wynosi 100,00 pkt.
3. Pozostałe informacje dot. sposobu oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 60.000,00 PLN brutto, z których każde polegało na dostawie roślin wraz z ich posadzeniem oraz pielęgnacją, która trwała przez okres min 3 miesięcy.
Pod pojęciem „pielęgnacja” należy rozumieć utrzymanie żywotności roślin poprzez podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie.
Za zamówienia wykonane zostaną uznane dostawy zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 10 do SWZ) o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.
3) Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 11 do SWZ) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust.1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw (Załącznik nr 6 do SWZ) potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia. W wykazie należy wskazać dostawy zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się:
1) wypełniony formularz ofertowy (OFERTA) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
2) dokumenty / informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (o ile dotyczy);
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ;
4) pełnomocnictwo (o ile dotyczy);
5) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby – Załącznik nr 7 do SWZ (o ile dotyczy);
6) oświadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia –
Załącznik nr 8 do SWZ (o ile dotyczy);
7) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu – Załącznik nr 9 do SWZ (o ile dotyczy).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument,
o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio:
1) oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
2) oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
2) warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VIII SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. Oświadczenia – z wykorzystaniem formularzy Załącznik nr 4 do SWZ i Załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 1 – pkt 3 składa każdy z nich,
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 4 składa odpowiednio wykonawca / wykonawcy, który / którzy wykazują spełnienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu składają wykonawcy w takim zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
9. Spółki cywilne traktowane są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/892940

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia – od 10 maja 2024 r. do 15 października 2024 r. , w tym:
1) Zadanie 1 – od 10 maja 2024 r. do 24 maja 2024 r.;
2) Zadanie 2 – od 14 maja 2024 r. do 15 października 2024 r., w tym:
a) dostawa i posadzenie roślin oraz montaż donic z roślinami – od 14 maja 2024 r. do 28 maja 2024 r.,
b) pielęgnacja roślin – do 30 września 2024 r.,
c) usuniecie roślin i uporządkowanie gruntów – od 01 października 2024 r. do 15 października 2024 r.
2. Termin realizacji zamówienia objętego opcją:
1) Zadanie 3 – od 22 października 2024 r. do 22 listopada 2024 r., w tym:
a) dostawa i posadzenie roślin - od 22 października 2024 r. do 29 października 2024 r.,
b) usunięcie roślin i uporządkowanie gruntów - od 15 listopada 2024 r. do 22 listopada 2024 r.

2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem
na .pdf.

3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń .zip lub .7Z.

4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują .gif, .bmp, .numbers, .pages.
Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.