Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219827/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00237868/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00243744/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Dworku w Mostach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Dworku w Mostach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a472055-d4b0-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034368/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa Dworku w Mostach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa Dworku w Mostach” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/skutecznym zawiadomieniem PINB-u o zakończeniu robót.
2) Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację przedmiotu zamówienia w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład. Wstępna promesa nr Edy-cja2RPOZ/2023/1892/PolskiLad stanowi załącznik nr 7 do OPZ.
3) Wykonawca podpisując umowę przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022r. określającym szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz zgodnie z uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-druga/#c28984
Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z dokumentami wymienionymi w powyżej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający zobowiązany będzie do stosowania postanowień tych dokumentów w brzmieniu aktualnym na dzień dokonywania danej czynności związanej z realizacją umowy.
Zamawiający zastrzega, że zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte dla realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z zasadami wskazanymi we wstępnej promesie w ramach Programu, o którym mowa w ust. 4, tym samym Wykonawca będzie zobowiązany do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z promesy (dokumentu zawierającego zobowiązanie do przekazania beneficjentowi środków pieniężnych udzielanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego) z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po odbiorze końcowym inwestycji przez Zamawiającego.
4) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) Remont instalacji wewnętrznych c.o., wod.-kan., elektrycznej, budowę pomy ciepła – zakres prowadzenia robót budowlanych:
Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej,
Remont instalacji elektrycznej,
Instalacja pompy ciepła,
Remont instalacji centralnego ogrzewania,
Montaż grzejników, montaż grzejników w osłonach.
b) Zabezpieczenie konstrukcji dachowej – zakres prowadzenia robót budowlanych:
Zabezpieczenie elementów konstrukcji więźby dachowej, wstawienie koszowej, krokwi, wymianu, słupków,
Wstawienie legaru stropu, wymianu, dyli w konstrukcji stropu nad poddaszem,
Wstawienie legaru stropu nad poddaszem,
c) Prace związane z koniecznością miejscowych napraw ścian, sufitów i podłóg oraz bieżącą konserwacją obiektu, w tym w szczególności:
Uzupełnienie miejscowe ubytków ścian, sufitów i podłóg powstałych m.in. podczas badań konserwatorskich, wykonania przedmiotowych robót budowlanych oraz dotychczasowego zużycia obiektu,
Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń,
Cyklinowanie i lakierowanie podłóg drewnianych, montaż listew przypodłogowych,
Wykonanie nowej drewnianej podłogi w wybranych pomieszczeniach,
Konserwacja stolarki okiennej – odmalowanie, uszczelnienie kitem, wymiana uszkodzonego szklenia, założenie uszczelek, uzupełnienie okuć i klamek,
Konserwacja stolarki drzwiowej – odmalowanie, uzupełnienie okuć drzwiowych,
Wykonanie obudowy wzmocnienia ścian mansardy z płyt g-k,
Wymiana glazury i terakoty w łazienkach i toaletach.
d) Montaż instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu;
5) W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, pozwolenia na użytkowanie/skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie/zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończenia robót w terminie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 3 oferty z czego 1 została odrzucona. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na finasowanie zamówienia.Najtańsza oferta z kwotą 2 819 756,93 zł przewyższa środki przeznaczone na finansowanie zamówienia, które początkowo wynosiły 1 690 000 zł brutto i mimo zwiększenia do kwoty 2.515.239,00 zł. nie są w stanie zapewnić pełnego finansowania zamówienia.
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2023. poz. 1605 z późn. zm.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji grzewczej w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.