Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178151/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00178151/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00179134/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00234149/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Kańczuga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Węgierska 32
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16)6402560
1.5.8.) Numer faksu: (16)6402581
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Kańczuga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d5b6777-1463-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00100013/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Kańczuga
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178151/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271377,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat 1. Utrzymanie szlaku zrywkowego w Leśnictwie Rączyna, oddz. 167 a, 168 a1) wykarczowanie i uprzątnięcie150 szt. pniaków o średnicy 30-70 cm
2) zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 30 cm, profilowanie nawierzchni szlaku na długości 500 mb i szerokości 3,5 mb ze ścięciem nierówności od 20 cm do 60 cm wraz z usunięciem nadmiaru gruntu poza strefę robót z rozplantowaniem
3) wykonanie tzw. dylowanki o długości 15 mb i szerokości 4 mb - materiały (drewno) zapewnia zamawiający. Pozostałe materiały niezbędne do wykonania montażu dylowanki (np. gwoździe, klamry) zapewnia wykonawca
4) wymiana uszkodzonego przepustu na przepust hdpe Ø 400 mm o długości 6 m
5) ułożenie 3 płyt betonowych o wymiarach 1,5 m x 3 m w miejscu wskazanym przez zamawiającego - płyty zapewnia zamawiający, w cenę należy wkalkulować załadunek, transport do 1 km i rozładunek
Temat 2 Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Rączyna, oddz. 167 a
1) wykarczowanie i uprzątnięcie 60 szt. pniaków o średnicy 30-70 cm
2) zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 30-50 cm, profilowanie nawierzchni składu na całej powierzchni wraz z usunięciem nadmiaru gruntu poza strefę robót z rozplantowaniem
3) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, grubość po zagęszczeniu 40 cm
4) wykonanie 2 zjazdów z drogi powiatowej (30 m2 x 2=60m2) - wyprofilowanie nawierzchni i wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm o grubości po zagęszczeniu 50 cm
Temat 3. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Rączyna, oddz. 161 i
1) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, grubość po zagęszczeniu 20 cm na odcinku 240 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 69425,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat 1. Utrzymanie szlaku zrywkowego w Leśnictwie Rączyna, oddz. 167 a, 168 a1) wykarczowanie i uprzątnięcie150 szt. pniaków o średnicy 30-70 cm
2) zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 30 cm, profilowanie nawierzchni szlaku na długości 500 mb i szerokości 3,5 mb ze ścięciem nierówności od 20 cm do 60 cm wraz z usunięciem nadmiaru gruntu poza strefę robót z rozplantowaniem
3) wykonanie tzw. dylowanki o długości 15 mb i szerokości 4 mb - materiały (drewno) zapewnia zamawiający. Pozostałe materiały niezbędne do wykonania montażu dylowanki (np. gwoździe, klamry) zapewnia wykonawca
4) wymiana uszkodzonego przepustu na przepust hdpe Ø 400 mm o długości 6 m
5) ułożenie 3 płyt betonowych o wymiarach 1,5 m x 3 m w miejscu wskazanym przez zamawiającego - płyty zapewnia zamawiający, w cenę należy wkalkulować załadunek, transport do 1 km i rozładunek
Temat 2 Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Rączyna, oddz. 167 a
1) wykarczowanie i uprzątnięcie 60 szt. pniaków o średnicy 30-70 cm
2) zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 30-50 cm, profilowanie nawierzchni składu na całej powierzchni wraz z usunięciem nadmiaru gruntu poza strefę robót z rozplantowaniem
3) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, grubość po zagęszczeniu 40 cm
4) wykonanie 2 zjazdów z drogi powiatowej (30 m2 x 2=60m2) - wyprofilowanie nawierzchni i wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm o grubości po zagęszczeniu 50 cm
Temat 3. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Rączyna, oddz. 161 i
1) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, grubość po zagęszczeniu 20 cm na odcinku 60 m x 4 m=240 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 119542,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat 1 Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Śliwnica, oddz. 245 f1) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 20 cm. Odcinek 100 m x 3,5 m = 350 m2
Temat 2 Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Śliwnica, oddz. 219 a
1) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 20 cm. Odcinek 80 m x 3,5 m = 280 m2
Temat 3 Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Śliwnica, oddz. 238 g
1) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, grubość po zagęszczeniu 30 cm.
Temat 4 Utrzymanie szlaku zrywkowego w Leśnictwie Śliwnica, oddz. 230 h
1) zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 30 cm, profilowanie nawierzchni szlaku na długości 300 mb i szerokości 3,5 mb ze ścięciem nierówności od 20 cm do 60 cm wraz z usunięciem nadmiaru gruntu poza strefę robót z rozplantowaniem
2) ułożenie 20 płyt betonowych o wymiarach 1,5 m x 3 m w miejscu wskazanym przez zamawiającego - płyty zapewnia zamawiający, w cenę należy wkalkulować załadunek, transport do 4 km i rozładunek
3) wymiana uszkodzonego przepustu na przepust hdpe Ø 400 mm o długości 6 m
4) wykonanie rowów odwadniających
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 48260,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykarczowanie i uprzątnięcie 60 szt. pniaków o średnicy 30-70 cm2) zdjęcie warstwy humusu o grubości ok. 30-50 cm, profilowanie nawierzchni składu na całej powierzchni wraz z usunięciem nadmiaru gruntu poza strefę robót z rozplantowaniem
3) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, grubość po zagęszczeniu 40 cm
4) wymiana uszkodzonych przepustów na przepust hdpe Ø 400 mm o długości po 6 m każdy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 34150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96542,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96542,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96542,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Piotr Jedynak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-100-52-08
7.3.3) Ulica: Wierzbna 241
7.3.4) Miejscowość: Wierzbna 241
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96542,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144906,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155134,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144906,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Piotr Jedynak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-100-52-08
7.3.3) Ulica: Wierzbna 241
7.3.4) Miejscowość: Wierzbna 241
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144906,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61812,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77133,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61812,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład ProdukcyjnoHandlowoUsługowy "JAR"S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład ProdukcyjnoHandlowoUsługowy "JAR"S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-02-03-148
7.3.3) Ulica: Kielnarowa, nr 20
7.3.4) Miejscowość: Kielnarowa, nr 20
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61812,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44641,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45854,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44641,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład ProdukcyjnoHandlowoUsługowy "JAR"S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład ProdukcyjnoHandlowoUsługowy "JAR"S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-02-03-148
7.3.4) Miejscowość: Kielnarowa, nr 20,
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44641,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Przyłącz wodociągowy do budynku kancelarii leśnictwa Szklary
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- "Przebudowa i remont dróg w gminie Żytno"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.