Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198471/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00225054/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a56ecc13-2207-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001127/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Dowóz dzieci z terenu gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno wychowawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198471/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych do szkół i placówek szkolno-wychowawczych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pelplin. Zakup biletów obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów na różnych trasach na terenie gminy Pelplin.
2. Dowozy będą obejmowały dzieci uczęszczające do następujących szkół:
a. Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1 w Pelplinie – 6 uczniów,
b. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Pelplinie – 43 uczniów niepełnosprawnych w tym 7 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich.
c. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pelplinie – 78 uczniów,
d. Zespół Kształcenia i Wychowania w Kulicach – 26 uczniów,
e. Zespół Kształcenia i Wychowania w Rudnie – 164 uczniów,
f. Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach – 51 uczniów,
g. Przedszkole Nr 2 w Pelplinie – 1 uczeń,
h. Zespół Kształcenia i Wychowania w Rajkowach- 6 uczniów
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej.
4. Wykonawca musi dysponować pojazdem do bezpiecznego przewozu osób niepełnosprawnych.
5. Ceny biletów miesięcznych winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów.
6. Wykonawca musi dysponować autobusami nie starszymi niż rok produkcji 2010 wraz z ważnymi polisami ubezpieczeniowym OC i NW, w liczbie nie mniej niż 5 autobusów z liczbą miejsc siedzących minimum 50 oraz 1 autobus do przewozu osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących minimum 18.
7. Autobusy wyposażone w co najmniej jeden elektroniczny system bezpieczeństwa, pozwalający na wykrycie stężenie alkoholu w wydychanym powietrzu:
-będący integralną częścią autobusu(wyklucza się stosowanie alkomatów przenośnych)
-przekazujące m.in. dwoma kanałami zdarzenia z systemu (np. mail,sms,informacja w aplikacji)
8. Autobusy wyposażone w system monitoringu z co najmniej czterema kamerami video zintegrowanymi z rejestratorem podłączonym wewnątrz autobusu, monitorujące wewnątrz i na zewnątrz pojazdu. Zamawiający ma prawo wystąpić do Wykonawcy o udostępnienie danych z zapisu z kamer a Wykonawca zobowiązany jest przechowywać zapis z kamer przez minimum 6 dni.
9. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do przedszkoli, szkół i placówek szkolno-wychowawczych, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu.
10. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.
11. Uczniowie muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8.00. Zajęcia lekcyjne odbywać się będą pięć razy w tygodniu.
12. Szczegółowy harmonogram dowozu dzieci do szkół i placówek szkolno-wychowawczych stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia innego, niż ustalony, harmonogramu dowozu po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
13. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
14. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w Harmonogramie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz)
15. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych. Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
16. Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego dnia miesiąca w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 dnia na miesiąc marzec).
17. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno-wychowawczego może ulegać zmianie, z tym że granice zmian nie mogą przekroczyć ±15% wartości ryczałtowej brutto za przedmiot zamówienia. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
18. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych.
19. Szacunkowa liczba uczniów wynosi 375, w tym uczniowie niepełnosprawni poruszający się na wózkach inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394539,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arriva Bus Transport Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272185559
7.3.3) Ulica: Armi Krajowej 83
7.3.4) Miejscowość: Tczew/Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RELOBUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RELOBUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.