eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchowola › Przebudowa drogi gminnej nr 103461B Bachmackie - Sadowo oraz Utwardzenie placu przy zabytkowym cmentarzu w Chodorówce Nowej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 103461B Bachmackie – Sadowo oraz Utwardzenie placu przy zabytkowym cmentarzu w Chodorówce Nowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857229400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 103461B Bachmackie – Sadowo oraz Utwardzenie placu przy zabytkowym cmentarzu w Chodorówce Nowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7456b3ef-09d4-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007951/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 103461B Bachmackie Kolonie-Sadowo

1.1.6 Utwardzenie placu przy cmentarzu w Chodorówce Nowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. - Przebudowa drogi gminnej nr 103461B Bachmackie – Sadowo

Roboty pomiarowe
Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej
Roboty rozbiórkowe
Usunięcie drzew i krzewów
Roboty ziemne zmechanizowane
Przepusty pod koroną drogi
Koryto oraz profilowanie i zagęszczanie podłoża
Warstwy odsączające, odcinające, mrozochronne
Skropienie warstw konstrukcyjnych
Podbudowa z kruszyw stabilizowanych mechanicznie
Nawierzchnia z betonu asfaltowego
Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków
Przepusty pod zjazdami
Pobocza
Oznakowanie poziome
Oznakowanie pionowe
Elementy ulic
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa na część 1 zamówienia oraz na część 2 zamówienia, przedmiar robót na część 1 zamówienia oraz na część 2 zamówienia, oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 i Załącznik nr 4a do SWZ.

W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy.
Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w przedmiarze robót uważa się za uwzględnione w innych pozycjach tego przedmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1641522,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. - Utwardzenie placu przy zabytkowym cmentarzu w Chodorówce Nowej
Roboty pomiarowe
Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej
Roboty ziemne zmechanizowane
Regulacja pionowa urządzeń podziemnych
Koryto oraz profilowanie i zagęszczanie podłoża
Podbudowa z kruszyw stabilizowanych mechanicznie
Nawierzchnia
Elementy ulic
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa na część 1 zamówienia oraz na część 2 zamówienia, przedmiar robót na część 1 zamówienia oraz na część 2 zamówienia, oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 i Załącznik nr 4a do SWZ.

W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy.
Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w przedmiarze robót uważa się za uwzględnione w innych pozycjach tego przedmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 292416,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na niespójność działania portalu eZamawiający, na którym prowadzone jest postępowanie z portalem eZamówienia zostały opublikowane dwa ogłoszenia o zamówieniu dotyczące tego samego zakresu rzeczowego. Prowadzenie postępowania, na które zostały opublikowane dwa ogłoszenia o zamówieniu dotyczące tego samego zakresu jest nieuzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na niespójność działania portalu eZamawiający, na którym prowadzone jest postępowanie z portalem eZamówienia zostały opublikowane dwa ogłoszenia o zamówieniu dotyczące tego samego zakresu rzeczowego. Prowadzenie postępowania, na które zostały opublikowane dwa ogłoszenia o zamówieniu dotyczące tego samego zakresu jest nieuzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.