eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla OŚ WARTA S.A. w Częstochowie. Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla OŚ WARTA" S.A. w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla OŚ WARTA S.A. w Częstochowie. Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla OŚ WARTA” S.A. w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152082649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Srebrna 172/188

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@wartasa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.wartasa.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla OŚ WARTA S.A. w Częstochowie. Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla OŚ WARTA” S.A. w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f077115a-1529-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/ŚT/202

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 858450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup i bieżąca dostawa siarczanu żelazowego w ilości do 550 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie
2. Ilości te są maksymalnymi jakie Zamawiający przewiduje do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy - 12 miesięcy tj. od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. albo do wyczerpania limitu ilości dostawy w wysokości 550 Mg, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.
3. Dane ogólne
Siarczan żelazowy.
Siarczan żelazowy stosowany jest w procesie chemicznego usuwania fosforu o następujących parametrach technicznych:
Skład chemiczny i właściwości:
- Wzór chemiczny: Fe2(SO4)3
- Postać: roztwór wodny ok. 42%
- Temperatura krzepnięcia < - 30 ºC
- Żelazo ogólne – 11,6 ÷ 13,0 %
- Żelazo Fe2+ ≤ 0,7 %
Zawartość metali ciężkich:
- Ołów (Pb) - do 0,5 mg/kg
- Kadm (Cd) - do 0,5 mg/kg
- Chrom (Cr) - do 5 mg/kg
- Nikiel (Ni) - do 25 mg/kg
- Cynk (Zn) - do 20 mg/kg
- Mangan (Mn) - do 300 mg/kg
- Miedź (Cu) - do 1,0 mg/kg
( Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej kontroli w/w parametrów).

4. Zakres przedmiotu zamówienia
1) Sukcesywne, ciągłe dostawy koagulantu, za które odpowiedzialność ponosi Dostawca.
2) Terminy dostaw siarczanu żelazowego ustala Dostawca na podstawie zainstalowanej przez siebie ciągłej, zdalnej kontroli ilości/poziomu koagulantu /siarczanu żelazowego w zbiornikach instalacji dozujących w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
5. Obowiązki stron
1) Wykonawca zapewni dostawy: siarczanu żelazowego cysternami samochodowymi o ładowności około 25 ton.
2) Wykonawca zamontuje system zdalnego monitorowania ilości/poziomu siarczanu żelazowego w zbiornikach instalacji dozujących i będzie ponosił odpowiedzialność za ciągłość dostaw. W razie wątpliwości uważa się, że konieczność kolejnej dostawy istnieje, gdy w zbiorniku instalacji dozującej poziom koagulantu jest równy lub niższy od 30% maksymalnej pojemności.
3) W przypadku awarii systemu Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę. W takiej sytuacji dostawy siarczanu żelazowego będą realizowane w terminie określonym telefonicznie z zachowaniem ciągłości.
4) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość dla poszczególnych koagulantów tj. siarczan żelazowy, dostarczając do każdej dostawy dokumenty ją potwierdzające (certyfikat jakości oraz atest PZH).
5) W przypadku stwierdzenia wad jakości dostarczonych produktów Zamawiający natychmiast poinformuje o tym Wykonawcę.
6) Wymiana produktów na pozbawione wad nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy i na jego koszt.
7) Dostarczenie produktów z wadami lub bez odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość, traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy.
8) Za nienależyte wykonanie umowy uważane jest również niedostarczenie przez Wykonawcę produktów w ciągu 72 godzin od powzięcia wiadomości o konieczności kolejnej dostawy.
6. Cena zadania obejmuje koszt transportu i rozładunku na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie, ul. Srebrna 172/188

4.5.3.) Główny kod CPV: 24313125-3 - Siarczan żelazowy

4.5.5.) Wartość części: 330000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup i bieżąca dostawa chlorku poliglinu w ilości do 650 Mg dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.
2. Ilości te są maksymalnymi jakie Zamawiający przewiduje do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy - 12 miesięcy – tj. od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. albo do wyczerpania limitu ilości dostawy w wysokości 650 Mg, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.
3. Dane ogólne
Chlorek poliglinu stosowany jest w celu zwalczania rozwoju bakterii nitkowatych o następujących parametrach technicznych:
Skład chemiczny i właściwości:
- Al2O3 - 17,0±0,6%
- Al+3 - 9,0±0,3%
- Chlorki (Cl-) - 21,0±2,0%
- Zasadowość - 41,0±3%
- pH - 1,0±0,2
- Gęstość w kg/m3 - (20°C) 1360±10
- Lepkość - (20°C) ok. 20 m Pas
( Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałej kontroli w/w parametrów).

4. Zakres przedmiotu zamówienia
1) Sukcesywne, ciągłe dostawy koagulantu, za które odpowiedzialność ponosi Dostawca.
2) Terminy dostaw chlorku poliglinu ustala Dostawca na podstawie zainstalowanej przez siebie ciągłej, zdalnej kontroli ilości/poziomu koagulantu /chlorku poliglinu w zbiornikach instalacji dozujących w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
5. Obowiązki stron
1) Wykonawca zapewni dostawy: chlorku poliglinu cysternami samochodowymi o ładowności około 25 ton.
2) Wykonawca zamontuje system zdalnego monitorowania ilości/poziomu chlorku poliglinu w zbiornikach instalacji dozujących i będzie ponosił odpowiedzialność za ciągłość dostaw. W razie wątpliwości uważa się, że konieczność kolejnej dostawy istnieje, gdy w zbiorniku instalacji dozującej poziom koagulantu jest równy lub niższy od 30% maksymalnej pojemności.
3) W przypadku awarii systemu Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawcę. W takiej sytuacji dostawy chlorku poliglinu będą realizowane w terminie określonym telefonicznie z zachowaniem ciągłości.
4) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość dla poszczególnych koagulantów tj. chlorek poliglinu, dostarczając do każdej dostawy dokumenty ją potwierdzające (certyfikat jakości oraz atest PZH).
5) W przypadku stwierdzenia wad jakości dostarczonych produktów Zamawiający natychmiast poinformuje o tym Wykonawcę.
6) Wymiana produktów na pozbawione wad nastąpi w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy i na jego koszt.
7) Dostarczenie produktów z wadami lub bez odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość, traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy.
8) Za nienależyte wykonanie umowy uważane jest również niedostarczenie przez Wykonawcę produktów w ciągu 72 godzin od powzięcia wiadomości o konieczności kolejnej dostawy.
6. Cena zadania obejmuje koszt transportu i rozładunku na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie, ul. Srebrna 172/188 i na terenie Oczyszczalni Ścieków DŻBÓW, ul. Anyżkowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 24312123-2 - Chlorek poliglinowy

4.5.5.) Wartość części: 528450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426195,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426195,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426195,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kemipol Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510108249

7.3.3) Ulica: Kuźnicka 6

7.3.4) Miejscowość: Police

7.3.5) Kod pocztowy: 72-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426195,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679575,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 679575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kemipol Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510108249

7.3.3) Ulica: Kuźnicka 6

7.3.4) Miejscowość: Police

7.3.5) Kod pocztowy: 72-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.