eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: "Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby POW Atria"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby POW Atria”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sochaczewski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +468641840

1.5.8.) Numer faksu: +468641871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatsochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sochaczew-powiat.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl i sochaczew-powiat.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby POW Atria”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-829daf05-109b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003318/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n.: „Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby POW Atria”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174828/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMZP.272.09.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie następujących branż:
a) konstrukcyjno-budowlanej;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
(Inspektor wiodący - branża konstrukcyjno – budowlana – w ramach prowadzonego nadzoru zapewni nadzór w wymienionych branżach – rozliczenie następować będzie tylko z Inspektorem wiodącym).
Nadzorowi inwestorskiemu podlegać będą roboty budowlane, które obejmować będą:
Rozbudowę i przebudowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Atria” na działce o numerze ewidencyjnym 1693 w miejscowości Sochaczew, dzielnica Chodaków przy ul. Jana Matejki 18, wraz z częściową rozbiórką oraz budowa doziemnej instalacji gazowej, przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji budowlanej dotyczącej postępowania w zakresie realizacji robót budowlanych, dostępnej na stronie BIP Zamawiającego pod adresem: http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/przetargi/pokaz/id/446/param/1 [Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Placówki Opiekuńczo ? Wychowawczej ?Atria? na działce o numerze ewidencyjnym 1693 w miejscowości Sochaczew, dzielnica Chodaków przy ul. Jana Matejki 18, wraz z częściową rozbiórką oraz budowa doziemnej instalacji gazowej, przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej - IMZP.272.08.2021 - - tryb podstawowy art.275 pkt.1 PZP - publikacja dnia 24 maja 2021 roku - Ogłoszone - Przetargi - Starostwo Powiatowe w Sochaczewie (bip.org.pl)]
2. Obowiązki inspektora nadzoru obejmować będą w szczególności:
­ pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, które wynikają z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisów szczególnych,
­ reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie,
­ kontrolowanie budowy przez inspektora nadzoru minimum raz w tygodniu, a jeśli zajdzie taka konieczność, to częściej na wezwanie Zamawiającego,
­ nadzorowanie prac konstrukcyjno – budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa,
­ rozstrzyganie – w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
­ kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
­ kontrola robót budowlanych, w tym zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez Wykonawcę robót do budowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania,
­ w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych – sporządzenie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
­ weryfikacja kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji Zamawiającego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych,
­ w przypadku rozwiązania / odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót lub odstąpienia przez Wykonawcę robót od realizacji zadania – przedstawienie Zmawiającemu protokołu prac prawidłowo wykonanych i zakończonych do dnia odstąpienia wraz z ich rozliczeniem dokonanym w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy robót,
­ dokonywanie bez zwłoki odbioru robót znikających, ulegających zakryciu i zakończonych oraz sporządzanie wraz z dostarczeniem Zamawiającemu tych protokołów,
­ zapewnienie ciągłości komunikacji pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcami i inspektorami nadzoru,
­ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót.
3. Szczegółowy zakres obowiązków został określony w załączniku do SWZ – projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres Zbigniew Witczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361598394

7.3.3) Ulica: Nowomiejska 19

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy ustala się w sposób następujący:
1) Rozpoczęcie – od podpisania Umowy.
2) Termin zakończenia:
a) Zapoznanie się z dokumentacją projektową Inwestycji i ewentualne pisemne przekazanie uwag Zamawiającemu w zakresie – 2 tygodnie od podpisania Umowy, ze wskazaniem płaszczyzn ryzyka wykonawczego;
b) Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót budowlanych obejmujących realizację Inwestycji (przewidywany okres 5 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. w terminie: październik 2021 roku – 31 marca 2022 roku – okres realizacyjny robót budowlanych);
c) Wykonywanie przeglądów, o których mowa w § 4 ust. 5, przez okres maksymalnie 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót budowlanych obejmujących realizację Inwestycji.
2. W przypadku przedłużenia się terminu wykonania robót budowlanych zadania p.n.: „Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej „Atria” na działce o numerze ewidencyjnym 1693 w miejscowości Sochaczew, dzielnica Chodaków przy ul. Jana Matejki 18, wraz z częściową rozbiórką oraz budowa doziemnej instalacji gazowej, przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej”, termin wykonania nadzoru inwestorskiego ulega przedłużeniu o okres niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.