eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 624 72 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 624 72 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.pawelczyk@um.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_szczytno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5497d2e4-c559-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024685/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury transportu drogowego na terenie miasta Szczytno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM-P.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7574184,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214088N ulicy Władysława Broniewskiego w Szczytnie od km 0+071,09 do km 494,70 przewidujące zmianę parametrów geometrycznych i technicznych drogi.
2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,00 m (przekrój 1x2, pas ruchu 3,00 m),
- budowę chodników o szerokości 2,00 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- budowę kanalizacji deszczowej
- budowę przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1474809,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214042N ulicy Elizy Orzeszkowej w Szczytnie o długości 291 m.
2) Zakres prac obejmuje:
- zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa niezwiązanego,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę przyłączy wodociągowych,
- wymianę opraw na oprawy LED na istniejących 5 słupach oświetlenia ulicznego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 958157,3 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214007N ulicy Leśnej w Szczytnie o całkowitej długości 409,06 m przewidujące zmianę parametrów geometrycznych i technicznych drogi.
2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,00 m z poszerzeniem w miejscu łuków poziomych do 7,00 m,
- budowę pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 1,00 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- usunięcie kolizji z istniejącą siecią telekomunikacyjną,
- budowę odcinka kanalizacji sanitarnej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 622145,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214039N ulicy Cypriana Norwida w Szczytnie od km 0+000 do km 0+176,28 o całkowitej długości 176,28 m.
2) Zakres prac obejmuje:
- zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej,
- budowę kanalizacji deszczowej – długość kolektora 186 m,
- wykonanie przyłączy wodociągowych – 2 szt.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 516965,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214026N ulicy Oskara Kolberga w Szczytnie od km 0+000 do km 0+106,76 o całkowitej długości 106,76 m.
2) Zakres prac obejmuje:
- rozebranie nawierzchni jezdni i chodników,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej,
- usunięcie kolizji ze słupami oświetlenia ulicznego – 2 szt,
- wykonanie przyłącza sanitarnego DN 160 mm,
- wymianę wodociągu oraz przyłączy wodociągowych na całym odcinku ulicy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 370441,34 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 214060N ulicy Spółdzielczej w Szczytnie od km 0+000 do km 0+081,23 o całkowitej długości 81,23 m.
2) Zakres prac obejmuje:
- zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby,
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej,
- budowę kanalizacji deszczowej – długość kolektora około 88m,
- budowę kanalizacji sanitarnej - długości około 77m,
- budowę wodociągu - długości około 102 m.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 346722,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej ulicy Klasztornej w Szczytnie od km 0+000 do km 0+409,04 plus sięgacz z placem manewrowym długości 57 m. Długość odcinka objętego rozbudową wynosi około 466 m.
2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni jednokierunkowej o szerokości 4,00 i 3,50 m,
- budowę jezdni sięgacz o szerokości 5,50 m,
- budowę chodników o szerokości 2,00 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanalizacji sanitarnej,
- budowę wodociągu,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- usunięcie kolizji z siecią energetyczną,
- usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1803005,04 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej nr 214112N – ulicy Łomżyńskiej w Szczytnie od km 0+014,72 do km 0+363,35. Długość odcinka objętego rozbudową wynosi 348,63 m.
2) Zakres prac obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi o szerokości 6,00 i 7,00 (przekrój 1x2, pas ruchu 3,00 m i 3,50),
- budowę chodników o szerokości 2,0 m,
- korektę geometrii poziomej drogi,
- korektę geometrii pionowej drogi,
- przebudowę zjazdów,
- budowę zatoki postojowej dla samochodów osobowych,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę wodociągu,
- budowę oświetlenia ulicznego,
- usunięcie kolizji z istniejącą siecią telekomunikacyjną.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach:
- Dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SWZ;
- Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1481939,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2517699,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2703265,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2517699,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, na dzień składania oferty podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2517699,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846885,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1173431,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846885,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład usług Transportowych Mirosław Edmund Głażewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451235105

7.3.3) Ulica: ul. Batorego 11

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846885,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417321,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417321,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417321,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa HYDROL Tomas Leonard

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391552456

7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 47

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-806

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417321,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829729,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3614316,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829729,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Usług Inżynireskich Przygoda Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491482537

7.3.3) Ulica: ul. M. Konopnickiej 6/3

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829729,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2441545,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2441545,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2441545,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, na dzień składania oferty podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców zostaną podane na etapie realizacji.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2441545,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.