eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa remizy OSP w Zelgnie - roboty wykończeniowe piwnic, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego i węzła sanitarnego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe piwnic,
sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego i węzła sanitarnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe piwnic,
sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego i węzła sanitarnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c29dae87-d388-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042306/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe piwnic, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego i węzła sanitarnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Budowa remizy OSP w Zelgnie – roboty wykończeniowe piwnic, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego i węzła sanitarnego”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w budynku remizy OSP w Zelgnie roboty wykończeniowe w pomieszczeniach piwnicy, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego i węzła sanitarnego. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) roboty ogólnobudowlane wykończeniowe w pomieszczeniach piwnicy o nr od 0/1 do 0/5 oraz pomieszczeniach parteru nr od 1/3 do 1/16 tj.m.in.:
a) posadzki na gruncie wraz podkładami;
b) posadzki na stropie piwnicy wraz podkładami;
c) wykonanie ścian działowych;
d) wykonanie tynków;
e) wykonanie sufitów podwieszanych;
f) wykonanie gładzi gipsowych i malowania ścian i sufitów;
g) wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych;
h) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
i) wykonanie tarasu wejściowego;
j) wykonanie schodów do piwnicy;
k) ocieplenie i wykonanie elewacji parterowej części budynku;
2) roboty sanitarne w pomieszczeniach parteru nr od 1/3 do 1/16 tj.m.in.:
a) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem armatury;
b) wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej;
c) wykonanie technologii kotłowni wraz z montażem pompy ciepła powietrze-woda;
d) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku;
e) montaż wentylacji mechanicznej oraz grawitacyjnej w sanitariatach;
3) roboty elektryczne w pomieszczeniach piwnicy o nr od 0/1 do 0/5 oraz pomieszczeniach parteru nr od 1/3 do 1/16 tj.m.in.:
a) wykonanie instalacji gniazd wtykowych;
b) wykonanie instalacji oświetleniowej;
c) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 15, 64 kWp;
4) zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie ogrodzenia.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym dla osoby niepełnosprawnej, sporządzoną przez „Ambit” Pracownia projektowa z siedzibą w Toruniu przy ul. Chrobrego 85, 87-100 Toruń oraz Biuro Usług Projektowych Instalacji Sanitarnych „insan” Mirosław Hejbudzki, z siedzibą w Toruniu przy ul. Rydygiera 40B/28, 87-100 Toruń;
Uwaga! Dokumentacja projektowa remizy OSP w Zelgnie obejmuje cały zakres robót niezbędny do wybudowania i oddania obiektu do użytkowania. Natomiast przedmiot zamówienia obejmuje tylko roboty wykończeniowe. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia został określony w ust. 2, a jego odzwierciedlenie przedmiotowe stanowią pomocniczo - udostępnione na etapie postępowania o udzielenie zamówienia - przedmiary robót.
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wcześniej wykonanych robót wykończeniowych i elektrycznych w garażu, na klatce schodowej oraz na I piętrze budynku, a także ocieplenia części budynku z poddaszem użytkowym. Pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia są w stanie surowym zamkniętym bez ścian działowych.
2) decyzją Starosty Toruńskiego z dnia 20.08.2014 r. nr ABA.6740.2.61.2014.KM zatwierdzającą projekt budowlany oraz udzielającą pozwolenia na budowę;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR).
4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje:
1) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
2) zgłoszenie oraz wykonanie wymaganej dokumentacji przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa;
3) dokumentację techniczno – rozruchową z instrukcjami BHP– zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika;
4) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji centralnego ogrzewania, kotłowni z pompą ciepła powietrze-woda i instalacji fotowoltaicznej, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń;
5) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia;
6) wykonanie badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym;
7) sprawdzenie skuteczności wentylacji mechanicznej i wykonanie badań kominiarskich;
8) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji c.o.;
9) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniejsze zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy;
10) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
11) dokumentację niezbędną do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy, wynikającą z art. 57 ustawy Prawo budowlane;
12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
13) inne prace związane z procesem budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1148740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAR Firma Usługowa – Marcin Matłosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561307396

7.3.4) Miejscowość: Biskupicach, Kozielec 19

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1148740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.