eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab25563-e4bb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021474/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196789,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont dachu wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy
ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie.
UWAGA: Jednostka OSP wpisana jest do Krajowego Rejestru Ratowniczo- Gaśniczego i należy zapewnić swobodny wyjazd samochodom z garaży oraz wejść do budynku w trakcie trwania remontu.

2. Zamówienie zostało podzielone na II Zadania:
A. ZADANIE I - Częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie.

B. ZADANIE II - Remont dachu wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Górnośląskiej 29 w Mikołowie.

2.1. W ramach ZADANIA I należy wykonać:
a) rozbiórka okładzin z płytek klinkierowych na ścianie frontowej garażu oraz części elewacji mieszczącej figurkę Św. Floriana ( płytki w kolorze burgund )
b) rozbiórka wszystkich rur spustowych i ponowny ich montaż po renowacji ( materiał z odzysku )
c) demontaż niesprawnego oświetlenia oraz instalacji na elewacji budynku
d) rozbiórka istniejącego napisu (liter) ze styropianu na elewacji frontowej.
e) izolacja termiczna części elewacji styropianem gr 10,0 cm ( szczegóły na rysunkach elewacji )
f) ułożenie tynków cienkościennych z wyprawą silikonową na części elewacji bocznej i frontowej
g) montaż nowych parapetów stolarki okiennej ( elewacje poddane termomodernizacji )
h) naprawa części elewacji frontowej ( narożnik cokołu )
i) przeróbka fragmentu ogrodzenia przy bramie z uwagi na docieplenie ścian
j) likwidacja spękań ścian na styku strop/ściana z pustaków - wykucie bruzd i zszycie
k) renowacja oraz malowanie pozostałych elewacji – całość zabudowy
l) malowanie części elewacji frontowej ( pokrytej płytkami klinkierowymi w kolorze piaskowym ) farbą silikonową do klinkieru, betonu
m) wykonanie napisu na elewacji frontowej i parkingowej wg ustalonego szablonu
n) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, który pełni rolę pomocniczą , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ.

2.2. W ramach ZADANIA II należy wykonać:
a) demontaż części instalacji odgromowej z murków ogniowych, kolidujących z planowanymi robotami
b) rozbiórka obróbki blacharskiej z murków ogniowych ścian przeznaczonych do termomodernizacji
c) rozbiórka obróbek - listw dociskowych, na kominach i murkach
d) demontaż odpowietrzników dachowych
e) montaż nowych obróbek blacharskich na murkach ogniowych ścian, poddanych termomodernizacji
f) renowacja oraz malowanie pozostałych obróbek blacharskich na dachu
g) montaż instalacji odgromowej ( wcześniej zdemontowanej )
h) przygotowanie podłoża dachu pod renowację na całej powierzchni dachu z likwidacją pęcherzy oraz uzupełnienie fragmentów nierówności papą termozgrzewalną podkładową
i) pokrycie wszystkich połaci dachowych papą termozgrzewalną
j) montaż listw dociskowych kominów oraz murków
k) montaż odpowietrzników dachowych

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, który pełni rolę pomocniczą oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ.

3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.

4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru.
7. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych.
8. Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót.
9. Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 4 letniej gwarancji.
10. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu.
11. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. Jednakże ze względu na rozliczenie ryczałtowe Zamawiający w celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca odbycie wizji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259761,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259761,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259761,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Roman Kardynał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551100628

7.3.3) Ulica: Ul.Uchnasta 3

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259761,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.