Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255893/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
- 2022/BZP 00436567/01 - Wynik z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dobra kultura w pełnym wymiarze”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III Osi Programu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY W DOBREJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310500688
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dekerta 34
1.4.2.) Miejscowość: Dobra
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 786 863 321
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ck@dobra24.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckdobra.naszbip.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257924
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00255893/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 powyżej zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie będą posiadali wymaganą zdolność zawodową.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości zamówień do kwoty dla każdej części zadania, pod warunkiem wykazania, iż zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania referencji bądź innego dokumentu dla każdej dostawy oddzielnie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 powyżej zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie będą posiadali wymaganą zdolność zawodową.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości zamówień do kwoty dla każdej części zadania, pod warunkiem wykazania, iż zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania referencji bądź innego dokumentu dla każdej dostawy oddzielnie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 powyżej zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie będą posiadali wymaganą zdolność zawodową.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców Gminy Dobra przez budowę oświetlenia i monitoringu w Parku imienia Jana Pawła II w Dobrej
- Grzepnica wymiana starej stalowej sieci wodociągowej zasilającej budynki od nr 2 do nr 11
- Przebudowa stacji uzdatniania wody - SUW "Róży Wiatrów" wraz z budową drogi dojazdowej ...
- Remont pomieszczeń budynku DPS Skęczniew 2024 - I etap - pomieszczenia różne
- Rozbudowa sieci wod-kan na potrzeby Osiedla Leśne Zacisze Buk
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.