eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania
Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania
Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab891fac-e0dc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012269/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187402/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część I zamówienia – Wyposażenie kuchni
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, ustawienie, montaż, podłączenie i uruchomienie wyposażenia kuchni w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis wyposażenia będącego przedmiotem dostawy określono w załączniku A do SWZ.
Urządzenia i wyposażenie należy ustawić i zamontować zgodnie z załączonym projektem technologicznym.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę wyposażenia,
2) wniesienie i ustawienie wyposażenia,
3) montaż wyposażenia i podłączenie urządzeń do mediów,
4) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń,
5) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń,
6) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności, sprawdzeń w formie protokołu,
7) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji urządzeń (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia),
8) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
9) wykonanie niezbędnych instalacji związanych z podłączeniem urządzeń, przepustów, przewiertów itp.
Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów w szczególności w miejscach zbiorowego żywienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.5.) Wartość części: 328000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część II zamówienia – Winda Kuchenna
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie windy kuchennej w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż windy,
2) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania windy,
3) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia,
4) uzyskanie odbioru Urzędu Dozoru Technicznego,
5) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji windy (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty),
6) roboty budowlane związane z obudową szybu windowego.
Dostarczona winda musi być kompletna i gotowe do użytku, fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad. Zamawiający wymaga aby oferowana winda była dopuszczona do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe

4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część III zamówienia – Doposażenie kuchni
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, ustawienie, montaż, podłączenie i uruchomienie wyposażenia kuchni (doposażenie kuchni w dodatkowe urządzenia, wyposażenie nieujęte w załączonym do SWZ projekcie technologicznym) w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis wyposażenia będącego przedmiotem dostawy określono w załączniku C do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę wyposażenia,
2) wniesienie i ustawienie wyposażenia,
3) montaż wyposażenia i podłączenie urządzeń do mediów,
4) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń,
5) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń,
6) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności, sprawdzeń w formie protokołu,
7) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji urządzeń (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia),
8) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.

Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów w szczególności w miejscach zbiorowego żywienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408237,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536833,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408237,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż - Serwis Sprzętu Gastronomicznego "Gastro-Pol" Sylwia Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6932004241

7.3.3) Ulica: ul. Szewska 6

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408237,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert wskazał, że zamierza przeznaczyć na realizację III części zamówienia - Doposażenie kuchni - 34 200,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 54 896,45 zł.

Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.