Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00541919/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2023/BZP 00573481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00021866/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00053907/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00068146/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie (roboty wykończeniowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343477100
1.5.8.) Numer faksu: 343477104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8611951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie (roboty wykończeniowe)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8d36c3-95c4-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022186/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kompleksu szkoleniowo labolatoryjnego z halą sportową (instalacje i roboty wykończeniowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 25132072,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15839916,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych obiektu Zamawiającej, tj. kompleksu szkoleniowo – laboratoryjnego z halą sportową na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowią odpowiednio załączniki Nr 1.1-1.3 do SWZ.
3. Wykonawca winien udzielić Zamawiającej min. 36 miesięcznej gwarancji jednolitej na wykonane roboty budowlane – kryterium oceniane. Maksymalny punktowany okres wynosi 72 m-ce. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 72 m-ce nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Okres rękojmi liczonej od daty całkowitego odbioru przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji jednolitej oraz rękojmi biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót.
4. Zamawiająca w ramach wykonania nin. zamówienia przewiduje odbiory częściowe oraz odbiór końcowy. Szczegółowe informacje odnośnie odbiorów zostały określone w § 8 i 9 projektu umowy.
5. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę – 30 dni od daty odbioru częściowego/końcowego przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury.
6. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej tj. karty gwarancyjnej (wzór stanowi załącznik nr 11 do SWZ), deklaracji zgodności, aprobat technicznych lub certyfikatów zgodności wbudowanych materiałów (dostarczonych przez Wykonawcę), oświadczenie kierownika robót w zakresie zgodności wykonania robót ze sztuką budowlaną.
7. Zamawiająca bezpośrednio przed podpisaniem umowy żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (wraz z potwierdzeniem uiszczenia składki)
8. Na etapie podpisania umowy (przed podpisaniem umowy), Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającej kosztorys szczegółowy przygotowany na podstawie swz. Kwota wynagrodzenia wyliczona w kosztorysie szczegółowym Wykonawcy winna być zgodna z zaoferowaną kwotą wynagrodzenia. Kosztorys winien zostać podpisany, zaparafowany sporządzony w oparciu o swz wraz z załącznikami oraz przedłożony w formie oryginału
9. Na etapie podpisania umowy (przed podpisaniem umowy) Wykonawca dostarczy oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy, uwierzytelnione kopie: uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego
10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace opisane przedmiarem robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) tj. ”przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska Kierownika budowy oraz pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Szczegółowe informacje zawarte zostały w §2 projektu umowy.
11. Zamawiająca wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 609. Wizji lokalnej można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej, jego oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45313100-5 - Instalowanie wind
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18696000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19988000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18696000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Budownictwo Krzysztof Prokop
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090037055
7.3.3) Ulica: Kozia Wieś
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMB Budownictwo Krzysztof Prokop
jakie przetargi wygrała firma
AMB Budownictwo Krzysztof Prokop
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18696000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa fortepianów dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.