eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Budowa modułowego zaplecza szatniowo - sanitarnego na terenie kompleksu edukacyjno - rekreacyjnego przy ul. Kwiatowej w Chmielniku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego na terenie kompleksu edukacyjno – rekreacyjnego przy ul. Kwiatowej w Chmielniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego na terenie kompleksu edukacyjno – rekreacyjnego przy ul. Kwiatowej w Chmielniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea0ffb1-e0b4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033219/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego na kompleksie edukacyjno-rekreacyjnym przy ul. Kwiatowej w Chmielniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak:IPS.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 282433,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie budynku modułowego szatniowo – sanitarnego na terenie kompleksu edukacyjno -rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek zlokalizowany na działce nr 1975/1 w msc. Chmielnik gm. Chmielnik. Budynek wolno stojący o wymiarach około18m x 3m. Kontenery modułowe o prostej konstrukcji stalowej z okładziną ścian jako płyta warstwowa gr. 10 cm. Dach o konstrukcji stalowej, pochylenie połaci pod kątem 2,09 stopni pokryty płytą warstwowa gr. 10 cm. Posadowienie bezpośrednie na ławach oraz stopniach fundamentowych. Wykonanie przyłącza wyciągowego i punktu poboru wody oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do modułowego zaplecza szatniowo- sanitarnego. Teren nie zajęty przez zabudowę zostanie obsadzony trawą i uporządkowany zielenią. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zakupu, dostawy i montażu wyposażenia budynku tj.:
- biały montaż w części sanitarnej ( miska ustępowa, zlew, umywalki itp. w ilości zgodnie z dokumentacją) wraz z dozownikami na mydło i papier toaletowy i ręcznik papierowy;
- regał na środki czystości, półka z otwieranymi drzwiczkami na zawiasach – 2 szt.
- biurko z kontenerem zamykanym wym. ok. 60 cm x 160 cm wraz z krzesłem biurowym – 2 komplety
- ławki sportowe do przebierania obuwia sportowego z metalowymi nogami – komplet długość całkowita 18 m w konfiguracji 9szt x 2 m lub 6 szt. x 3 mb. Blat drewniany o szerokości min. 30 cm
- listwa drewniana z podwójnymi haczykami na ubrania do powieszenia nad ławkami sportowymi ( długość ok.18 m)
- kosze na śmieci uwzględniające segregację – 2 kpl.
- krzesełka składane czarne – 10 szt.
W/w wyposażenia brak w załączonych pomocniczo przedmiarach należy je skalkulować dodatkowo.
Zamawiający posiada jeden moduł budynku kontenerowego o następujących wymiarach zewnętrznych 600cm dł. x 300cm sz. i 260cm wys. w środku (spadek do 255cm)- szczegóły istniejącego modułu przedstawione w Załączniku nr 10 do SWZ, który należy zagospodarować ( wbudować) lub rozliczyć w ramach realizacji zamówienia.
Istniejący moduł oznaczony na rzucie parteru nr 1/2- Załącznik nr 9 do SWZ , który na czas prowadzonych robót należy przestawić, a po wykonaniu fundamentów należy go ustawić i domontować pozostałe moduły. Po przestawieniu istniejącego modułu na Wykonawcy spoczywa obowiązek przełożenia instalacji niskoprądowych (internet, monitoring) oraz instalacji energetycznych niskiego napięcia. Należy doliczyć koszty związane z przestawieniem istniejącego modułu oraz z przełożeniem w/w instalacji w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267130,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267130,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267130,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRI COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267130,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.