eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbicko › Poprawa efektywności energetycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Izbicku- II etap



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Izbicku- II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 12

1.5.2.) Miejscowość: Izbicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-180

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774617221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.izbicko.pl/84/347/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Izbicku- II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7026d4d-1ac6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001159/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa efektywności energetycznej w budynku szkoły podstawowej w Izbicku – II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WO 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187367/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja zespołu budynków Publicznej Szkoły Podstawowej w Izbicku - drugi etap, wraz z robotami towarzyszącymi i obejmuje:

A. opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania wraz ze specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi, gwarantujących osiągnięcie parametrów określonych w audycie energetycznym oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, a w szczególności:
 sporządzenie inwentaryzacji, ekspertyz, opinii, pomiarów i badań niezbędnych do wykonania projektu i realizacji zadania,
 opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla obiektu budynku szkoły podstawowej, łącznika II i budynku sali gimnastycznej,
 wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie niezbędnym do realizacji przedsięwzięcia uwzględniającego m.in. budowę kotłowni gazowej, przebudowę stropodachu sali gimnastycznej oraz przebudowę systemu wentylacji na sali gimnastycznej,
 wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę budynku kotłowni oraz komina stalowego o wysokości ok. 25 m,
 wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich robót określonych niniejszym PFU w podziale na branże, w tym modernizację zaplecza kuchni opisanego załącznikiem nr 5,
 sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 wykonanie dokumentacji kosztorysowej z uwzględnieniem elementów stanowiących koszty kwalifikowane i niekwalifikowane w aspekcie dofinansowania realizacji przedsięwzięcia,
 sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych, a w przypadku wystąpienia konieczności, wprowadzanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej,
 opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót w oparciu o powyższe dokumenty.
B. wykonanie robót budowlanych w oparciu o pozwolenie na budowę oraz dokumentacje projektową, specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysy inwestorskie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w przypadku gdy taki obowiązek będzie wynikał z decyzji o pozwoleniu na budowę lub obowiązujących przepisów prawa.
Realizacja przedsięwzięcia ma na celu m.in. poprawę efektywności energetycznej obiektów oraz poprawę stanu technicznego elementów składowych budynków.
Oznaczenia tożsame stosowane zamiennie w audycie energetycznym oraz niniejszym opracowaniu i złącznikach graficznych dla poszczególnych obiektów:
 nowa część szkoły, szkoła podstawowa, P, PSP II;
 łącznik, łącznik II, Ł, ŁII;
 sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym, sala gimnastyczna z zapleczem sanitarnym, sala gimnastyczna z zapleczem, SG, S.
1) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych
L.p. Parametry określające wielkość obiektu J.m. Ilość
1. Powierzchnia użytkowa m2 2 889,4
2. Kubatura części ogrzewanej budynku m3 10 822,3
3. Ilość kondygnacji - 4
4. Udział powierzchni ruchu w powierzchni netto % 29,7
Zakres rzeczowy do wykonania w ramach realizacji niniejszego przedsięwzięcia obejmuje:
-przebudowę stropodachu sali gimnastycznej polegającą na demontażu istniejących warstw poszycia, konserwacji i zabezpieczenia p.poż konstrukcji nośnej oraz wykonaniu nowego poszycia wraz z ociepleniem stropu niepodlegającemu przebudowie, w tym zaplecza sanitarnego,
-ocieplenie stropodachu budynków szkoły podstawowej i łącznika II,
-ocieplenie ścian zewnętrznych (budynków: szkoły podstawowej, łącznika II oraz sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym),
-wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach: szkoły podstawowej, sali gimnastycznej i łącznika II,
-wymiana okien w budynkach: szkoły podstawowej, łącznika II, sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego,
-kompleksowa przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynkach: szkoły podstawowej, łącznika II oraz sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym,
-budowa kompletnej kotłowni gazowej w adaptowanym pomieszczeniu na parterze budynku sali gimnastycznej,
-kompleksowa przebudowa instalacji elektrycznej w budynkach: szkoły podstawowej, łącznika II oraz sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego wraz z wymianą źródeł światła na energooszczędne oraz zasilaniem centrali wentylacyjnej i kotłowni,
-wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na sali gimnastycznej wraz z wydzieleniem pomieszczenia z przeznaczeniem na centrale wentylacyjną na balkonie,
-wykonanie systemu zarządzania energią do celów ogrzewania (kotłownia + centrala nawiewno-wywiewna),
-wykonanie zewnętrznej części instalacji gazowej łączącej kotłownię z przyłączem gazowym,
-dostawę i montaż instalacji OZE w postaci polikrystalicznych ogniw fotowoltaicznych,
-budowa zielonej ściany,
-wykonanie robót zabezpieczających przed oraz wykończeniowych po wymianie instalacji grzewczej i modernizacji instalacji elektrycznej,
kompleksowa przebudowa podłogi w sali gimnastycznej o konstrukcji rusztowej z zastosowaniem wykładziny sportowej,
-trwałe oddzielenie balkonu od sali gimnastycznej poprzez zabudowę otworów w ścianie oddzielającej pomieszczenia,
-malowanie powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach szkoły podstawowej, łącznika II i sali gimnastycznej wraz z zapleczem,
-roboty budowlane związane z modernizacją kuchni i jej zaplecza wraz z dostawą i montażem urządzeń wg załącznika nr 5 PFU,
- roboty rozbiórkowe budynku kotłowni oraz komina.
Uproszczony, orientacyjny przedmiar robót dla budynku szkoły podstawowej, łącznika II oraz sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym: (przedmiar częściowo wynika z audytu energetycznego)
L.p. Parametry określające zakres robót budowlanych J.m. Ilość
1. Ocieplenie stropodachu budynku zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej m2 193
2. Ocieplenie stropodachu budynku sali gimnastycznej m2 581
w tym przebudowa stropodachu nad salą gimnastyczną m2 475
3. Ocieplenie stropodachu budynku szkoły podstawowej m2 707
4. Ocieplenie stropodachu budynku łącznika II m2 45
5. Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku szkoły podstawowej m2 3,6
6. Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku sali gimnastycznej m2 4,2
7. Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku łącznika II m2 10,7
8. Wymiana okien w budynku sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego m2 145,7
9. Wymiana okien w budynku szkoły podstawowej m2 521
10. Wymiana okien w budynku łącznika II m2 21
11. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły podstawowej m2 838
12. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym m2 731
13. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku łącznika II m2 64
14. Nawiewniki w stolarce okiennej szt. 97
15. Dostawa i montaż polikrystalicznych ogniw fotowoltaicznych kpl 1
16. Ocieplenie ścian poniżej gruntu (do 100 cm poniżej) kpl 1
17. Zamurowanie drzwi oraz rozbiórka schodów zewnętrznych kpl 1
18. Przebudowa instalacji c.o. wraz ze źródłem zasilania kpl 1
19. Budowa instalacji nawiewno-wywiewnej na sali gimnastycznej kpl 1
20. System zarządzania energią kpl 1
21. Montaż zielonej ściany m2 145
22. Przebudowa instalacji elektrycznej w tym wymiana oświetlenia na energooszczędne kpl 1
23. Wydzielenie pomieszczeń kotłowni, centrali wentylacyjnej oraz oddzielenie galerii od sali gimnastycznej kpl 1
24. Przebudowa podłogi na sali gimnastycznej kpl 1
25. Malowanie ścian i sufitów kpl 1
26. Budowa przyłącza gazowego do kotłowni kpl 1
27. Modernizacja kuchni wraz z zapleczem kpl 1
28. Rozbiórka kotłowni wraz z kominem stalowym kpl 1
2) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Obiekty podlegające przebudowie w zakresie wyszczególnionym w pkt. 1), których budowa została rozpoczęta ok. 1984 roku położone są na działkach o nr ewid. gr. 583/1, 584/1, 594/1, 595/1 i 596/2 obręb Izbicko, jednostka Izbicko. Wchodzą one w skład zespołu obiektów pełniących funkcje edukacyjne i rekreacyjno-sportowe. W 2019 roku przeprowadzona została termomodernizacja budynków starszej części szkoły podstawowej wraz z mniejszą salą gimnastyczną i łącznikiem I, w związku z czym zostały wyłączone z niniejszego opracowania. Na terenie Zespołu Szkół Gminy Izbicko znajduje się także kompleks sportowy „Orlik”. Budynki będące przedmiotem opracowania nie stanowią zabytków w rozumieniu ustawy o zabytkach i tym samym nie podlegają jakiejkolwiek ochronie konserwatorskiej.
Obszar, na którym zlokalizowane są przedmiotowe obiekty, położony jest w granicach obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego uchwałą nr XXXIV/172/05 Rady Gminy Izbicko z dnia 17.01.2005 roku i oznaczony symbolem U-1 o przeznaczeniu podstawowym jako tereny istniejącej i planowanej zabudowy usługowej, w tym usług publicznych (oświaty) – szkoła podstawowa i gimnazjum w Izbicku.
Na działkach znajdują się przyłącza energii elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz rozdzielcza instalacja ciepłownicza pomiędzy kotłownią a zabudowaniami zespołu szkolnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 10 do SWZ tj.:
a) Studium Wykonalności Inwestycji
b) Program funkcjonalno – użytkowy
c) Wniosek o dofinansowanie projektu
d) Harmonogram rzeczowy
e) Audyt energetyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5610681,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5610681,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5610681,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SOLID CONSTRUCTIONS SP. Z O.O. SP. K., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PSM METALLBAU SP. Z o.o. SP.K, ul. Leśna 4, Kąty Opolskie, woj. Opolskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543232994

7.3.3) Ulica: Niemodlińska 87

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-864

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne część robót budowlanych. Dane Podwykonawców nieznane na
etapie przetargu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5610681,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-04 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.