eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowy Powiat"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ada4c377-09de-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/116206/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2.Sposób komunikacji oraz wymagania formalne i techniczne dotyczące składania oświadczeń i dokumentów: a) w postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie kierowana do pełnomocnika. b) Zamawiający może komunikować się (z wyłączeniem składania ofert oraz oświadczeń) z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej (jurek.beata80@gmail.com). 3. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji co najmniej: pamięć min 2GB RAM, procesor 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych, np. MS Windows 7 lub nowszy, Mac Os x 10.4, lub nowszy lub kompatybilny system z rodziny Linux, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 np. Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program do
odczytu plików typu .pdf np. Acrobat Reader.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wschowski, 67-
400 Wschowa, ul. Pl. Kosynierów 1c, tel. 065/540-48-00; inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Tomasz Wadas tel. 570 170 137, adres e-mail: iod@powiat.wschowa.com.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OSE.272.6.2023 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275. ust. 2 ustawy; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział
czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada
Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSE.272.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Dostawa urządzenia UTM (Unified Threat Management) – 1szt.” Zamawiający określa poniższe minimalne wymagania: 1) Urządzenie przeznaczone do obsługi min. 70 użytkowników. 2) Licencje dla wszystkich funkcji bezpieczeństwa muszą być dostarczone na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia dostawy. 3) Urządzenie musi posiadać interfejs WWW z poziomu, którego administrator może wykonać wszystkie czynności administracyjne. 4) Z poziomu interfejsu WWW administrator musi mieć możliwość szybkiego przeglądu stanu urządzenia: − wersja oprogramowania układowego, − nazwa urządzenia, − adres sprzętowy urządzenia, − czas pracy urządzenia od ostatniego restartu, − status sieci internet, − ostatnio wykryte urządzenia w sieci wraz z alertami, − aktywność sieci zawierającą wykres ilości pakietów i ilości danych przepływających w czasie rzeczywistym przez urządzenie. 5) Urządzenie musi posiadać możliwość wyświetlenia wszystkich aktywnych urządzeń pracujących w sieci, w postaci listy dostępnej bezpośrednio z interfejsu WWW. 6) Urządzenie musi umożliwiać generowanie raportów z aktywności użytkowników i komputerów
7) Urządzenie musi być minimalnie wyposażone w następujące moduły funkcjonalne: − Firewall, − Kontrola aplikacji i URL Filtering, − IPS, − Ochrona przed malware 8) Urządzenie musi umożliwiać logowanie każdej sesji zezwolonej lub zablokowanej.
9) Urządzenie musi umożliwiać ręczne definiowanie reguł działających na: − firewallu, − module kontroli aplikacji i URL Filteringu, − module IPS 10) Urządzenie musi posiadać następujące porty: − LAN: min. 6 x 1GbE, − WAN: min. 1 x 1GbE

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę złożonych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w kryterium „Cena brutto” i „Termin dostawy”. Ocena ofert zostanie dokonana wg następującej zasady: a) kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc = (𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗) x 60 pkt. b) kryterium „Termin dostawy” (T) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zaoferowany termin dostawy: do 60 dni - Pt = 0 pkt; do 50 dni - Pt = 13 pkt; do 40 dni - Pt = 26 pkt; do 30 dni - Pt = 40 pkt. Najkrótszy możliwy termin dostawy uwzględniony do oceny ofert: 30 dni
Najdłuższy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego: 60 dni. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Dostawa NAS z dyskami”. W ramach Części 2 zamówienia Zamawiający planuje zakup z dostawą:
NAS (Network Attached Storage) – 1szt.; DYSKI 12 TB DO NAS – 4szt. DYSKI 8TB DO NAS – 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 zawiera ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

48821000-9 - Serwery sieciowe

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

48620000-0 - Systemy operacyjne

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę złożonych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w kryterium „Cena brutto” i „Termin dostawy”. Ocena ofert zostanie dokonana wg następującej zasady: a) kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc = (𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗) x 60 pkt. b) kryterium „Termin dostawy” (T) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zaoferowany termin dostawy: do 60 dni - Pt = 0 pkt; do 50 dni - Pt = 13 pkt; do 40 dni - Pt = 26 pkt; do 30 dni - Pt = 40 pkt. Najkrótszy możliwy termin dostawy uwzględniony do oceny ofert: 30 dni
Najdłuższy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego: 60 dni. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – „Dostawa komputerów z akcesoriami”. W ramach Części 3 zamówienia Zamawiający planuje zakup z dostawą: KOMPUTER STACJONARNY – 4 szt.; MONITOR DO KOMPUTERA – 4 szt.; KLAWIATURA – 4 szt.; MYSZ OPTYCZNA PRZEWODOWA – 4 szt.; NOTEBOOK – 1 szt.; SWITCH ZARZĄDZALNY – 3szt.; UPS – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3 zawiera ust. 3 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę złożonych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w kryterium „Cena brutto” i „Termin dostawy”. Ocena ofert zostanie dokonana wg następującej zasady: a) kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc = (𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗) x 60 pkt. b) kryterium „Termin dostawy” (T) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zaoferowany termin dostawy: do 60 dni - Pt = 0 pkt; do 50 dni - Pt = 13 pkt; do 40 dni - Pt = 26 pkt; do 30 dni - Pt = 40 pkt. Najkrótszy możliwy termin dostawy uwzględniony do oceny ofert: 30 dni
Najdłuższy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego: 60 dni. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia – „Dostawa 3 sztuk serwerów”. SERWER 1 – 1szt.: Obudowa tower Zasilacz min. 600W, możliwość zamontowania dwóch zasilaczy; Procesor serwerowy, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 35 w teście CPU2017 Integer Rates Base dostępnym na stronie www.spec.org, sprzętowe wsparcie wirtualizacji przez procesor; Pamięć RAM min. 32GB DDR4, 3200MT/s, ECC; Kontroler dysków pozwalający na konfigurację min. RAID 0, 1, 10; Dyski: min. 2x 1TB HDD SAS, prędkość obrotowa min. 10000 obr./min.; możliwość podłączenia min. 8 dysków SSD SAS/SATA; interfejs sieciowy min. 2x 1GbE
min. 1x USB 3.0. SERWER 2 – 1 szt.: Obudowa tower; Zasilacz min. 300W; Procesor serwerowy, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 29 w teście CPU2017 Integer Rates Base dostępnym na stronie www.spec.org, sprzętowe wsparcie wirtualizacji przez procesor; Pamięć RAM min. 16GB DDR4, 3200MT/s; Kontroler dysków pozwalający na konfigurację min. RAID 0, 1, 10 min. 2x 1TB HDD, prędkość obrotowa min. 7200 obr./min.; możliwość podłączenia min. 4 dysków; interfejs sieciowy min. 2x 1GbE; min. 1x USB 3.0; Wbudowany moduł TPM. SERWER 3 – 1 szt.: Obudowa: RACK wraz z szynami montażowymi; Serwerowy procesor, umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 29 w teście CPU2017 Integer Rates Basedostępnym na stronie www.spec.org, sprzętowe wsparcie wirtualizacji przez procesor; Pamięć RAM min. 32GB, 3200MT/s; Dyski: min. 2x 4TB HDD SATA 7200 obr.
Kontroler dysków pozwalający na konfigurację min. RAID 0, 1, 10
min. 1szt. USB 3.0 lub wyższy; Wbudowany moduł TPM. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień systemu BIOS na stronie producenta ww. serwerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 4 zawiera ust. 4 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę złożonych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w kryterium „Cena brutto” i „Termin dostawy”. Ocena ofert zostanie dokonana wg następującej zasady: a) kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc = (𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗) x 60 pkt. b) kryterium „Termin dostawy” (T) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zaoferowany termin dostawy: do 60 dni - Pt = 0 pkt; do 50 dni - Pt = 13 pkt; do 40 dni - Pt = 26 pkt; do 30 dni - Pt = 40 pkt. Najkrótszy możliwy termin dostawy uwzględniony do oceny ofert: 30 dni
Najdłuższy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego: 60 dni. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia – „Dostawa systemu do monitorowania 70 stacji roboczych”. System do monitorowania 70 stacji roboczych (w tym urządzeń przenośnych), audytowania licencji, audytowania nieautoryzowanej instalacji nowego oprogramowania lub zmianie pierwotnej konfiguracji sprzętu czy problemach z jego funkcjonowaniem. Oprogramowanie musi posiadać budowę modułową, składającą się z serwera zarządzającego, zdalnych konsoli, agentów. Komunikacja pomiędzy wszystkimi modułami systemu musi być nawiązywana przy użyciu szyfrowanego protokołu TLS w wersji nie niższej niż 1.2. Moduły muszą umożliwiać kompleksowy monitoring sieci, monitoring sprzętu komputerowego na stanowiskach użytkowników pod kątem zmian sprzętowych i programowych oraz pomocy w formie interaktywnego połączenia sieciowego z obsługiwanym użytkownikiem. Oprogramowanie musi składować dane przy wykorzystaniu darmowego silnika bazy danych z kodem źródłowym dostępnym na licencji open-source, bez limitu ilości danych i bez konieczności nabycia dodatkowych licencji dla silnika bazy danych. Instalacja modułu Serwera oraz konsol zarządzających musi być możliwa na 64-bitowych systemach operacyjnych z rodziny MS Windows. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 5 zawiera ust. 5 Załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę złożonych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w kryterium „Cena brutto” i „Termin dostawy”. Ocena ofert zostanie dokonana wg następującej zasady: a) kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc = (𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝑐𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑟𝑢𝑡𝑡𝑜 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗) x 60 pkt. b) kryterium „Termin dostawy” (T) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zaoferowany termin dostawy: do 60 dni - Pt = 0 pkt; do 50 dni - Pt = 13 pkt; do 40 dni - Pt = 26 pkt; do 30 dni - Pt = 40 pkt. Najkrótszy możliwy termin dostawy uwzględniony do oceny ofert: 30 dni
Najdłuższy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego: 60 dni. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pt spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.275, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: Dla wszystkich Części:
1) Kart katalogowych dla oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie danej części zamówienia; Dla Części 3 zamówienia:
2) Wydruków potwierdzających osiągnięte wyniki wskazanych w OPZ testów wydajnościowych, potwierdzających spełnianie minimalnych wymagań, o których mowa w ust. 3 Załącznika nr 1 do SWZ – OPZ, w odniesieniu do komputerów i notebooka; Dla Części 4 zamówienia: 3) Wydruków potwierdzających osiągnięte wyniki wskazanych w OPZ testów wydajnościowych, potwierdzających spełnianie minimalnych wymagań, o których mowa w ust. 4 Załącznika nr 1 do SWZ – OPZ, w odniesieniu do serwerów;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu, tj.: karty katalogowe, wydruki potwierdzające osiągnięte wyniki wskazanych w OPZ testów wydajnościowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga w treści załącznika nr 2 do SWZ oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 od SWZ), składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dodatkowo: a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r., poz. 2452), musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów składających ofertę. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/116206/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
sankcyjnej; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. 2. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 KSH) lub rejestru akcji (art. 328(1)* KSH). 3. W celu potwierdzenia istnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt 1 zostanie odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.