Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczenie dwóch sztuk wielofunkcyjnego urządzenia jednoosiowego z osprzętem do zamiatania i zimowego utrzymania alejek do MPGM TBS Spółka z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3224201332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie dwóch sztuk wielofunkcyjnego urządzenia jednoosiowego z osprzętem do zamiatania i zimowego utrzymania alejek do MPGM TBS Spółka z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3853faf-310e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 1 ww. ustawy Zamawiajacy unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 29.09.2021r wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00196800/01 oraz na swojej stronie internetowej. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 07.10.2021r godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/01/D/ZOC/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 29593,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch sztuk wielofunkcyjnego urządzenia jednoosiowego z osprzętem do zamiatania i zimowego utrzymania alejek do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Komunalnej i Rolniczej AGRO-PARTNER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350571540
7.3.3) Ulica: Głogoczów 111
7.3.4) Miejscowość: Głogoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-444
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa montażu prototypowej instalacji"
- Zakup ciągnika z osprzętem dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
- Przebudowa dróg na terenie gminy Dąbrowa Białostocka
- Zakup i dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem służących do realizacji usługi przez INNEKO RCS Sp. z o. o.
- Poprawa infrastruktury drogowej wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg i chodników w Gminie Osiek
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jasionówka wraz z zakupem sprzętu
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.