eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. "Na naukę nigdy za późno"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biłgorajska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950173239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierzy Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@barr.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barr.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e0665ad-ca64-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0665ad-ca64-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Na naukę nigdy za późno” nr 81/FELU.10.06-IZ.00-068/23-00 realizowanego przez Biłgorajską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Biłgoraju w ramach Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.6 Uczenie się osób dorosłych Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135240 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. CZĘŚĆ I:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej Moduły od 1 do 5 : 66godz. dla 1 grupy x 6 grup – 396 godz. i zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. podręcznik oraz materiały pomocnicze typu długopis, zeszyt/notatnik, teczka do transportu i przechowywania dokumentów
Usługa szkoleniowa obejmuje zagadnienia:
Moduł 1. Podstawy obsługi komputera z przetwarzaniem tekstów -18h
-Rodzaje i obsługa komputerów
-System operacyjny – programy komputerowe i ich zastosowanie
-Obsługa okien (plików/folderów) oraz obsługa edytora tekstów (nauka pisania na komputerze oraz redagowania, formatowania i drukowania tekstów), wstawianie grafik do tekstów
-Tworzenie i przetwarzanie treści
-Przestrzeganie prawa autorskiego i licencji
Moduł 2. Podstawy pracy i bezpieczeństwa w sieci – 6 h
-Narzędzia służące ochronie
-Ochrona danych osobowych
-Ochrona zdrowia fizycznego i psychicznego przed zagrożeniami wynikającymi z korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych
Moduł 3. Obsługa i korzystanie z arkuszy kalkulacyjnych 18 h
-Podstawowe pojęcia związane z arkuszami i komórkami Excela
-Praca z tabelą i z zakresem danych
-Obliczenia w Excelu – proste formuły i funkcje
-Drukowanie i blokada arkuszy Excela
Moduł 4. Komunikacja przez internet – 12h
-Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, aplikacji, platform umożliwiających kontakt, rozmowy wideo przez Internet
-Dzielenie się informacjami i zasobami
-Aktywność obywatelska online
-Netykieta
-Ocena informacji
Moduł 5. E-usługi – 12h
-aplikacje przydatne w życiu codziennym
-bankowość internetowa
-zakupy on-line
-administracja np.aplikacja M-obywatel
-e- zdrowie – np.Internetowe Konto Pacjenta
-e-turystyka
-e- edukacja
-przechowywanie informacji, narzędzia dla bezpieczeństwa
Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla 48 Uczestników /Uczestniczek szkolenia tj. podręcznik oraz materiały pomocnicze typu skrypt ściśle związane z tematyką szkolenia oraz długopis, zeszyt/notatnik, teczka do transportu i przechowywania dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 113333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. CZĘŚĆ II:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Sporządzanie CV i listu motywacyjnego Moduł 6 – 6 godz. dla 1 grupy x 6 grup 36 godz. i zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. podręcznik oraz materiały pomocnicze typu długopis, zeszyt/notatnik, teczka do transportu i przechowywania dokumentów
Obejmujące zagadnienia:
Moduł 6. Sporządzanie CV i listu motywacyjnego – 6h
-Podstawowe zasady tworzenia dokumentów aplikacyjnych
-najważniejsze dane m.in. osobowe, kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie, zainteresowania
-tworzenie swojego portfolio
-zarządzanie tożsamością cyfrową
Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla 48 Uczestników /Uczestniczek szkolenia tj. podręcznik oraz materiały pomocnicze typu skrypt ściśle związane z tematyką szkolenia oraz długopis, zeszyt/notatnik, teczka do transportu i przechowywania dokumentów.
Założenie "Mojego portfolio".

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Podstawy fotografii i edycji zdjęć: Moduł 7 – 6 godz. dla 1 grupy x 6 grup 36 godz. i zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. podręcznik oraz materiały pomocnicze typu długopis, zeszyt/notatnik, teczka do transportu i przechowywania dokumentów
Obejmujące zagadnienia:
Moduł 7. Podstawy fotografii i edycji zdjęć- 6h
-obsługa i funkcje aparatu
-estetyka fotografii: twórcze podejście, kompozycja, posługiwanie się aparatem w plenerze i w
pomieszczeniach zamkniętych
-fotografia portretowa
-podstawy obróbki cyfrowej i archiwizacja
Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla 48 Uczestników /Uczestniczek szkolenia tj. podręcznik oraz materiały pomocnicze typu skrypt ściśle związane z tematyką szkolenia oraz długopis, zeszyt/notatnik, teczka do transportu i przechowywania dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9906,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52272,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośr odek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr „KURSOR” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52272 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, tj. z tego powodu, iż jedyny Wykonawca w zakresie tej części, tj. Wykonawca INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O., ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz, NIP: 876498132 uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, która zostaje odrzucona. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.