eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DZP.26.1.97.2022 Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.1.97.2022 Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.1.97.2022 Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9fef22d-e019-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038311/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Rozbiórki budynków 8 etap

1.1.26 Rozbiórki budynków 9 etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185576/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.97.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 611421,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: ul. Sterlinga 8
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- mieszkalnego (usytuowanego przy wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego z poddaszem wykorzystywanym w części na cele mieszkalne, niepodpiwniczonego, opróżnionego (3 lokale mieszkalne i 2 lokale użytkowe) o numerze inwentarzowym 14869, (kubatura budynku 1.951,00 m3 );
- użytkowego (usytuowanego w północno-wschodniej części nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez numeru inwentarzowego, (kubatura budynku 140,00 m3 )
- gospodarczego (usytuowanego w północno-wschodniej części nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez numeru inwentarzowego, (kubatura budynku 70,00 m3 );
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Seweryna Sterlinga 8 (działka nr 7/3, obręb S-2, księga wieczysta LD1M/00088779/5), zgodnie z Zarządzeniem nr 931/2022 z dnia 25.04.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 226295,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: ul. Konstantynowska 45
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- mieszkalnego (usytuowanego wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego, o numerze ewidencyjnym 1026, kubatura 1008m3
- mieszkalnego (usytuowanego wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, o numerze ewidencyjnym 1028, kubatura 291 m3 ;
- gospodarczego (usytuowanego wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o numerze ewidencyjnym 1027, kubatura 142 m3;
- gospodarczego (usytuowanego wzdłuż północnej granicy nieruchomości), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez numeru ewidencyjnego, kubatura ok. 30 m3;
- gospodarczego (wolnostojący), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez numeru inwentarzowego, kubatura ok. 30 m3;
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Konstantynowskiej 45 (działka nr 591, obręb P-15, księga wieczysta LD1M/00253772/4) zgodnie z Zarządzeniem nr 958/2022 z dnia 27.04.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 161066,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: ul. Kluczowa 14, ul. Mania 9
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego z poddaszem przeznaczonym częściowo na cele mieszkalne, niepodpiwniczonego, opróżnionego (2 lokale mieszkalne) o numerze inwentarzowym 72-00317/P, nr geodezyjny 1414, (kubatura budynku 374,00 m3), usytuowanego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kluczowej 14 (działka nr 158, obręb G - 26, księga wieczysta LD1M/00332699/6) zgodnie z Zarządzeniem nr 1113/2022 z dnia 18.05.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
oraz
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego frontowego o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczonego, opróżnionego (3 lokale mieszkalne) o numerze inwentarzowym AZK73291/I/RON2, nr geodezyjny 601, (kubatura budynku 589,00 m3), usytuowanego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Mania 9 (działka nr 285/1, obręb P-6, księga wieczysta LD1M/00065870/6) zgodnie z Zarządzeniem nr 1039/2022 z dnia 11.05.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 110338,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: ul. Zbójnicka 22, ul. Żeromskiego 54
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego bez numeru inwentarzowego, nr geodezyjny 221, (kubatura budynku 340,00 m3), usytuowanego na części nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zbójnickiej 22 (działka nr 92/2, obręb W - 8, księga wieczysta LD1M/00010896/4) zgodnie z Zarządzeniem nr 957/2022 z dnia 27.04.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
oraz
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- mieszkalnego (druga prawa oficyna) o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
- gospodarczego (trzecia prawa oficyna) o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
- użytkowego – garażu (czwarta prawa oficyna) o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Żeromskiego 54 (działka nr 290, obręb P-19, księga wieczysta LD1M/00094956/5) zgodnie z Zarządzeniem nr 6554/VI/14 z dnia 04.06.2014r. Prezydenta Miasta Łodzi. Wszystkie budynki zaewidencjonowane są pod jednym numerem geodezyjnym – 838.
Łączna kubatura budynków 225,00 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 113721,4 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impalius Usługi Budowlano Drogowe Sokalski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711102112

7.3.4) Miejscowość: Wola Moszczenicka,

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impalius Usługi Budowlano Drogowe Sokalski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711102112

7.3.4) Miejscowość: Wola Moszczenicka,

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146616 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261001427

7.3.4) Miejscowość: Łódź,

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261001427

7.3.4) Miejscowość: Łódź,

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.