Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196310/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf80d5f-e5a2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009036/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowej Soli dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, w ramach projektu „Dostępna Szkoła” na podstawie umowy o powierzenie grantu 220/2021/BZP/DS - przedsięwzięcie „DOSTĘPNA SZKOŁA – NOWA SÓL”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196310/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0020.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241069,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej z Oddziałami Integracyjnymi w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami w ramach przedsięwzięcia „Dostępna Szkoła-Nowa Sól”, obejmujące dostosowanie standardów obszaru architektonicznego terenu szkoły do Modelu Dostępnej Szkoły – część 1 remont holu, sal lekcyjnych i stołówki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót budowlanych:
a) w pomieszczeniach: świetlica szkolna (-1/1), zaplecze świetlicy (-1/2), sala rewalidacyjna (-1/3), gabinet pedagoga (0/3), toaleta (0/8), gabinet profilaktyki zdrowotnej (2/7), gabinet logopedy (3/2), demontaż istniejących drzwi i nadproży, powiększenie i wykończenie otworów drzwiowych oraz montaż nowych: nadproży, ościeżnic i drzwi,
b) korektę instalacji elektrycznej (przesunięcie włącznika światła i gniazda wtykowego o 0,5 m) w gabinecie pedagoga (0/3) w związku z poszerzeniem otworu drzwiowego - instalację należy wykonać podtynkowo przewodami 5x2,5 mm2, miejsce wykonanych prac należy wykończyć gładzią szpachlową, wyrównać i pomalować w kolorze zbliżonym do koloru istniejących ścian w pomieszczeniu,
c) malowanie po wymianie drzwi:
- ościeży i pasów o szer. 20 cm wokół drzwi w pomieszczeniach: świetlica (-1/1), zaplecze świetlicy (-1/2), sala rewalidacyjna (-1/3) o łącznej powierzchni pow. 4,8 m2 w kolorze zbliżonym do koloru ścian danego pomieszczenia,
- ościeży i całej ściany pomieszczeń: gabinet pedagoga (0/3), gabinet profilaktyki zdrowotnej (2/7), gabinet logopedy (3/2) o łącznej pow. 19,4 m2 w kolorze zbliżonym do koloru ścian danego pomieszczenia,
- ościeża i pasa wokół drzwi w kolorze białym w pomieszczeniu toalety (0/8) o pow. 1.2 m2,
- ościeży i pasów o szer. 20 cm wokół wszystkich wymienionych drzwi (za wyjątkiem drzwi zaplecza świetlicy) na korytarzach szkolnych o pow. 8,4 m2 w kolorze zbliżonym do koloru ścian danego pomieszczenia,
d) rozbiórkę istniejących okładzin podłogowych w holu szkoły oraz ułożenie nowych z płytek gresowych antypoślizgowych (pow. 44,0 m2),
e) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian holu szkoły (0/1) o pow. 81,3 m2,
f) szpachlowanie ubytków oraz malowanie sufitu holu szkoły (0/1) o pow. 43,9 m2,
g) demontaż drzwi i ościeżnic z okienkiem podawczym oraz okna na zwrot naczyń w stołówce szkolnej (0/4). Powiększenie otworów oraz montaż nowych ościeżnic i drzwi z oknem podawczym i okna na zwrot naczyń, miejsce wykonanych prac od stronnych kuchni wykończyć gładzią szpachlową i uzupełnić płytkami ceramicznymi zbliżonymi do istniejących (pow. 2,70 m2),
h) przeróbkę instalacji elektrycznej w 4 salach nr 0/7, 1/1, 2/3 i 3/1 polegająca na zmianie wysokości włączników oświetlenia (6 szt.), gniazd wtykowych (19 szt.) i gniazd komputerowych LAN (4 szt.) i ich montażu,
i) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian w 6 salach lekcyjnych (nr 0/7, 1/1, 1/2, 2/2, 2/3, 3/1 i stołówce szkolnej (nr 0/4, ) o łącznej powierzchni 660,90 m2,
j) szpachlowanie ubytków oraz malowanie sufitów w 6 salach lekcyjnych (nr 0/7, 1/1, 1/2, 2/2, 2/3, 3/1 i stołówce szkolnej (nr 0/4, ) o łącznej powierzchni 345,50 m2,
k) demontaż istniejących okładzin podłogowych w 8 pomieszczeniach nr -1/3, 0/7, 1/1, 1/2, 2/1, 2/2, 2/3, 2/5, wykonanie wylewki samopoziomującej i ułożenie wykładziny podłogowej PVC homogenicznej (pow. 395,0 m2) oraz wykończenie styku posadzek.
l) malowanie pasa kontrastującego (ok. 27 mb) o szerokości 20 cm wzdłuż dolnej krawędzi ściany w bibliotece szkolnej (nr 2/4 - pow. 6m2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426510,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Montażowy Martex Grzegorz Chudy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970616299
7.3.4) Miejscowość: Droszków
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ CHUDY ZAKŁAD REMONTOWO-MONTAŻOWY "MARTEX"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ CHUDY ZAKŁAD REMONTOWO-MONTAŻOWY "MARTEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 156 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap II
- Dostawa wielospecjalistycznego monitora nerwów przeznaczonego do chirurgii tarczycy wraz z sukcesywną dostawą sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ
- Wycinka, cięcie pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego
- Utworzenie BCU w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli- wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap I
- "Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (kaniula 26G, maski krtaniowe, dreny Prezzera, Khera, pionowa serweta izolacyjna) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli".
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja parkietu w sali gimnastycznej XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont i modernizacja infrastruktury doświadczalnych stawów w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.