eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marcinowice › Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice



Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marcinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 2

1.5.2.) Miejscowość: Marcinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-124

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@marcinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,117468,a05a3133b802fc0104486af4119963c4.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2801e88b-a85a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026909/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa chodników na terenie Gminy Marcinowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” – Biała etap II
Zakres prac obejmować będzie
- przebudowę chodnika o nawierzchni gruntowej na nawierzchnie z kostki betonowej
- przebudowę obramowania chodnika z krawężników kamiennych na krawężniki betonowe
- remont części istniejącej kanalizacji burzowej – wymianie istniejących wpustów deszczowych na nowe
- przebudowę zatoki autobusowej
- wykonanie przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem (2 lampy typu led)
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Założone parametry techniczne
- długość projektowanego chodnika : 180mb
- szerokość nawierzchni w świetle : 1,5 – 2,5 m ;
- zatoka autobusowa: kostka granitowa 18/20 spoinowana zaprawą cementową
- pochylenie poprzeczne chodnika : 2% w kierunku jezdni
- pochylenie podłużne bez zmian do stanu istniejącego
- wysokość krawężnika wystającego nad nawierzchnię jezdni -12cm
- wysokość krawężnika obniżonego (wjazdy do posesji ) - 4cm
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.1)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 192166,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” - Kątki etap II
Zakres prac obejmować będzie
- przebudowę odcinka drogi powiatowej 2902D polegającej na budowie chodnika o szerokości - 1,5 m w świetle, wraz z przebudową istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych. Projektowany chodnik, zjazdy będą posiadać nawierzchnię z kostki betonowej ograniczoną krawężnikiem i obrzeżem betonowym,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej, w skład której będą wchodzić studnie betonowe włazowe fi1200, kanały o średnicy fi160- fi315 z rur PCV SN8 oraz wpusty uliczne ściekowe krawężnikowe ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy fi500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7m.
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych przebudowy drogi:
- Szerokość chodnika 1,50 m,
- Szerokość pasa ruchu 2,50 m,
- Szerokość poboczy 0,75 m,
- Prace budowlane będą prowadzone jednocześnie na całym odcinku w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległy teren. W pierwszej kolejności powinny zostać wykonane prace związane z:
- rozbiórką istniejących elementów drogi
- roboty ziemne – wykopy, pod konstrukcję drogi.
- wzmocnienie podłoża
- ułożone warstwy podbudowy oraz nawierzchni.
Zestawienie powierzchni:
- Powierzchnia chodników – 350,00 m2
- Powierzchnia zjazdów - 54,00 m2
- Powierzchnia zatoki autobusowej – 92,20 m2
- Powierzchnia zatoki postojowej- 80,90 m2
Inwestor realizuje tylko Etap II
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 257505,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” – Klecin
Założone parametry techniczne
- długość projektowanego chodnika : 190,00mb
- powierzchnia chodnika 285m2
- szerokość nawierzchni chodnika w świetle 1,5m
- pochylenie poprzeczne chodnika : 2% w kierunku jezdni
- pochylenie podłużne bez zmian do stanu istniejącego
- wysokość krawężnika wystającego nad nawierzchnię jezdni -12cm
- wysokość krawężnika obniżonego - 2cm
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Parametry nawierzchni:
Chodnik
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej – 8cm
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 15cm ( E2>80MPa E2 / E1<2,2)
- warstwa odcinająca z kruszywa drobnego miału kamiennego – 10cm
- podłoże gruntowe o E2>45MPa
Zjazdy na posesję
- nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej – 8cm
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 20cm
- mieszanka stabilizacji cementowej C1,5/2 – 10cm
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.3)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 134104,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” - Krasków
Założone parametry techniczne
- długość projektowanego chodnika : 250,00mb
- powierzchnia chodnika 450m2
- szerokość nawierzchni chodnika 1,8m
- pochylenie poprzeczne chodnika : 2% w kierunku jezdni
- pochylenie podłużne bez zmian do stanu istniejącego
- wysokość krawężnika wystającego nad nawierzchnię jezdni -12cm
- wysokość krawężnika obniżonego - 2cm
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Parametry nawierzchni:
Chodnik
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej – 8cm
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 15cm ( E2>80MPa E2 / E1<2,2)
- warstwa odcinająca z kruszywa drobnego miału kamiennego – 10cm
- podłoże gruntowe o E2>45MPa
Zjazdy na posesję
- nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej – 8cm
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 20cm
- mieszanka stabilizacji cementowej C1,5/2 – 10cm
Jako obramowanie jezdni- krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem C 12/15
Jako obramowanie chodników należy zastosować obrzeża betonowe 8/30 cm wyniesionych:
- w stosunku do powierzchni chodnika na 3 cm, ławę betonową z oporem pod obrzeża należy wykonać z betonu C12/15.
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.4)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 180800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” - Strzelce
Założone parametry techniczne:
- długość projektowanego chodnika : 256,00mb
- powierzchnia chodnika 516m2
- szerokość nawierzchni zatoki : 3,7-5,4 m ;
- powierzchnia zatoki postojowej 305m2
- szerokość nawierzchni chodnika 1,5-2m
- pochylenie poprzeczne zatoki : 2% w kierunku jezdni
- pochylenie podłużne bez zmian do stanu istniejącego
- wysokość krawężnika wystającego nad nawierzchnię jezdni
- 12cm - wysokość krawężnika obniżonego - 2cm
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Parametry Nawierzchni:
Chodnik
- nawierzchnia z kostki betonowej – 8cm (kolor szary)
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 15cm
- warstwa odcinająca z niesortu kamiennego - 10cm
- podłoże gruntowe G1 o E2>80MPa oraz Is>1,00
Zatoka postojowa
- nawierzchnia z kostki granitowej – 16cm
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 20cm
- mieszanka stabilizacji cementowej C1,5/2 – 20cm
Zjazdy
- nawierzchnia z kostki betonowej – 8cm ( kolor czerwony)
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 20cm
- podłoże gruntowe G1 o E2>80MPa oraz Is>1,00
- warstwa mrozoochronna mieszanka związana cementem C1,5/2 – 15cm
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.5)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 321234,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” - Śmiałowice etap I
Zakres prac obejmuje budowę chodników na odcinku od km 0+010 do km 0+270 (zgodnie z wyciągiem
z pzp)
Założone parametry techniczne
- długość projektowanego chodnika : 270,00 mb
- powierzchnia chodnika 412,5m2
- szerokość nawierzchni chodnika 1,5m
- pochylenie poprzeczne chodnika : 2% w kierunku jezdni
- pochylenie podłużne bez zmian do stanu istniejącego - wysokość krawężnika wystającego nad nawierzchnię jezdni -12cm
- wysokość krawężnika obniżonego - 2cm
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej
i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Parametry Nawierzchni:
Chodnik
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 15cm ( E2>80MPa E2 / E1<2,2)
- warstwa odcinająca z kruszywa drobnego miału kamiennego – 10cm
- podłoże gruntowe o E2>45MPa
Zjazdy na posesję
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm
- podbudowa z kruszywa 0-31,5mm – 20cm
- mieszanka stabilizacji cementowej C1,5/2 – 10cm
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.6)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 285811,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” - Wirki etap II
Zakres prac obejmuje :
- przebudowę odcinka drogi powiatowej 1990D polegającej na budowie chodnika o szerokości - 1,5 m, wraz z przebudową istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych. Projektowany chodnik, zjazdy będą posiadać nawierzchnię z kostki betonowej ograniczoną krawężnikiem i obrzeżem betonowym.
Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia chodników – 453,90 m2
Powierzchnia zjazdów – 105,40 m2
Powierzchnia poboczy – 9,40 m2
Powierzchnia terenów zielonych – 41,70 m2
Zakres przewidywanych robót:
- roboty ziemne,
- budowę kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego,
- wywóz materiałów rozbiórkowych oraz gruntu z wykopu na składowisko,
- wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego,
- wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem,
- wykonywanie ław betonowych pod krawężniki, obrzeża,
- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonywanie warstw ścieralnych z kostek betonowych
- przestawienie ogrodzenia
- oznakowanie pionowe, poziome, elementy BRDW zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.7)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 239632,45 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” - Wiry etap II
Założone parametry techniczne:
- długość odcinka drogowego: 310 mb
- szerokość nawierzchni : 1,5 m ;
- pochylenie poprzeczne chodnika : 2% w kierunku jezdni
- pochylenie podłużne bez zmian do stanu istniejącego
- wysokość krawężnika wystającego nad nawierzchnię jezdni -12cm
- wysokość krawężnika obniżonego (wjazdy do posesji ) - 4cm
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
Inwestor realizuje Wiry Etap II tylko na odcinku drogowym 310 mb, (Na wysokości działek nr 191/2, 186, 185, 161, 160, 159, 158, 157, 156)
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.8)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 568865,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” – Zebrzydów etap II
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi powiatowej 2879D w miejscowości Zebrzydów. Zakres prac obejmuje budowę chodników oraz przebudowę zjazdów oraz budowę kanalizacji deszczowej. Chodniki wykonać należy z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm. Podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm. Warstwę odsączającą wykonać z pospółki naturalnej stabilizowanej mechanicznie gr. 10 cm. Zjazdy zaprojektowano o nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 o gr. 4 cm na warstwie wiążącej AC 11 W 50/70 oraz z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm. Podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm, wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2
grubości 15 cm.
Parametry techniczne:
- chodnika z kostki betonowej o szerokości min. 2,00 m- 385 ,00 mb
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego - o szerokości jezdni 3,00 - 5,50 m, przecięcia nawierzchni jezdni i zjazdu skosem 2:2 na przecięciu krawędzi nawierzchni ulicy i zjazdu oraz łuku kołowego o promieniu R= 5-6 m.
- pobocza z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego obustronne 0,75 m.
- obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf oraz .dwg (lub .dxf
wyposażenie techniczne drogi:
- budowę kanalizacji deszczowej,
Inwestor realizuje inwestycję na długości pasa drogowego 385 mb. Na wysokości działek 103/3, 103/6, 104, 105/1, 350/1, 350/2, 350/3, 350/5, 350/6, 141/2.
Uwaga! Załączona dokumentacja oraz przedmiar robót obejmuje całość Etapu I i Etapu II.
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IX zawarty jest w dokumentacji (załącznik 10.9)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 838638,25 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X „Budowa chodników na terenie gminy Marcinowice” Polski Ład III PGR” – Kątki (Dolne)
Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę odcinków drogi powiatowej w miejscowości Kątki. Projektowany odcinek drogi powiatowej ma swój początek na skrzyżowania z drogą powiatową 2902D, i ma przebieg wzdłuż drogi powiatowej 2903D. Zamierzenie budowlane w zakresie niniejszego opracowania polega na przebudowie i budowie obiektów budowlanych w zakresie jak niżej:
- przebudowie drogi gminnej, o łączonej długości 290 mb. Zamierzenie budowlane będzie obejmować budowę chodnika, przepustu o długości do 9 mb oraz zjazdów indywidualnych. Po przebudowie chodnik, przepust i zjazd będą posiadać nawierzchnię z kostki betonowej,
- budowie sieci kanalizacji deszczowej, w skład której będą wchodzić studnie betonowe włazowe Ø1200, kanały o średnicy Ø160 - Ø315 z rur PCV SN8 oraz wpusty uliczne ściekowe krawężnikowe ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy Ø500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7m.
- budowie linii kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0.4 kV oświetlenia dedykowane przejścia dla pieszych zgodnie z WR-D-41-4.
W zakresie prac projektowych:
- Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 lub mapa zasadnicza – zależnie od przepisów szczególnych
- Projekt wykonawczy dla wszystkich branż w szczególności dla wykonania chodnika, przepustu o długości do 9 mb i oświetlenia - [3 egzemplarze + wersja elektroniczna w formacie .pdf]
- Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi wraz z ich uzyskaniem [zależnie od wymogów podmiotów wydających opinie, uzgodnienia i pozwolenia.] lub,
- Materiały do zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie
z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego) [2 egz],
- Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych oraz projekt stałej organizacji robót – pozytywnie zaopiniowany i zatwierdzony [3 egzemplarze + wersja elektroniczna
w formacie .pdf];
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [3 egzemplarze + wersja elektroniczna w formacie .pdf];
- Przedmiar robót z podziałem na branże oraz kody CPV [2 egzemplarze + wersja elektroniczna w wersji edytowalnej (.xls lub .kst) oraz w formacie .pdf];
- Kosztorys inwestorski [1 egzemplarz + wersja elektroniczna w wersji edytowalnej (.xls lub .kst) oraz w formacie .pdf];
- Pełnienie przez Projektanta nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
W zakresie obowiązków Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt badań zgodnie z zaleceniami od Konserwatora Zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części X zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik 10.10)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238481,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442185,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238481,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Stelmach „BUD- BRUK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891093678

7.3.3) Ulica: Cukrownicza

7.3.4) Miejscowość: Pastuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238481,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397966,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397966,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397966,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nobilis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525150500

7.3.3) Ulica: Ślężna

7.3.4) Miejscowość: Oleszna

7.3.5) Kod pocztowy: 58-214

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397966,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137508,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153789,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137508,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Stelmach „BUD- BRUK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891093678

7.3.3) Ulica: Cukrownicza

7.3.4) Miejscowość: Pastuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137508,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183069,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Kruków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322401,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322401,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEL-KAN-BUD Sp.J. Dynowska, Kuchta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890026125

7.3.3) Ulica: Pusta

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322401,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Kruków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332474,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332474,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332474,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Stelmach „BUD- BRUK”, ul. 41,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891093678

7.3.3) Ulica: Cukrownicza

7.3.4) Miejscowość: Pastuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332474,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo ul. 5, 58-130

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Kruków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18.04.2023 r., przed otwarciem ofert, zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla 9 części w wysokości 350 000 zł brutto. Oferta z najniższą ceną, po złożeniu ofert dodatkowych wynosi 830 568,12 zł brutto
i przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Gminy Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
W związku z tym przedmiotowe postępowanie w części 9 zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830568,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830568,12 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIT-BRUK Paweł Witkowski Roboty Ziemne Brukarstwo ul. 5,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022170363

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Kruków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.